Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulkaas te tietavaiset. Uteliaana menin tietty tilaamaan uuden miesystavan (tapailtu vasta kuukauden verran) verotiedot zedista. Vahan alle 37 000 oli tienannut (nama ilmeisesti

Vierailija
27.11.2007 |

vielä vuoden 2005 tietoja). Eli n. 3000 kuussa bruttopalkka. Kuinkahan paljon tuollaisesta palkasta jää käteen tänä päivänä (ei auto, eikä asuntolainaa. Ei lapsia)?

Itse en tiedä näistä tulo- ja veroasioista mitään, sillä olen korkeakouluopiskelija ja miltei tuloton (satunnaisia keikkahommia minimiveroprosentilla)...

Kyylä olen joo, mutta kukapa ei uuden kumppanin asioita vähän olisi kiinnostunut penkomaan. En kehtaa mieheltä näin suhteen alkuvaiheessa tosiaan kysellä brutto- ja nettopalkkoja. (Ja ei niillä kyllä mitään VÄLIÄ ole siinä mielessä, haluanko suhdetta jatkaa vai en!)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei ole mitään oikein vähennyksiäkään.

Vierailija
2/8 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuus on ok, ellei se tieto vaikuta suhteeseen tms.. Ahneus, tulojen perusteella arvosteleminen tms ovat kamalia piirteitä, uteliaisuus on ymmärrettävää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja korkeakouluopiskelijana varmasti osaat laskea paljonko sitten jää käteen.

Vierailija
4/8 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten menevät.

Vierailija
5/8 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin kiinnostunut: onko lapsia, entä alkoholi/tupakka, jääkö mitään säästöön vai meneekö kaikki baariin, onko mitään omaisuutta kertynyt - tuolla rahalla maksaa jo hyvin asuntolainaa, en kyllä ottaisi miestä joka polttaisi kaikki rahansa viihteelle, autolainaan, ja asuu vuokralla.

Vierailija
6/8 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes tapasi mut, yksinhuoltajaäidin, alkoi elää vastuullisesti ja järkevästi, ja niin on tehnyt jo 5 vuotta. Sinkkuna jotkut käyttäytyvät ihan toisin kuin parisuhteessa.

7/8 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös että et pane nimiäsi mihinkään avioehtoihin etkä takauspapereihin. (Oletan siis että olet itse täysin pers' aukinen.)

Vierailija
8/8 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus, sehän voi olla vaikka millainen psykopaatti...

Niin, ja sitten vielä virkatodistukset: Tiedätkö, monta kertaa ystäväsi on ollut naimisissa?