Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko vaatia pph:ta pitämään

Vierailija
27.11.2007 |

koko päivän lastani sylissä jos se on ainoa vaihtoehto, ettei lapseni itke? Onko lapselle hyväksi, että itkee lattialla kun pph tekee vaikka ruokaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei ole kirjattu, että hoitajan pitäisi pidellä vauvaa sylissään päivät pitkät.

Vierailija
22/24 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vaihtoehto oli sitten järjestellä omia työaikoja niin, että mies oli aamupäivällä tytön kanssa tutustumassa päiväkotiin ja minä iltapäivällä. Näin tyttö sai tutustua rauhassa eikä joutunut itkemään. Pikkuhiljaa sitten pidennettiin yksinoloaikaa ja sen jälkeen onkin ollut täysin itkutonta (haavereita lukuunottamatta).

Yritä siis parhaasi mukaan järjestää lapselle mukaan joku tuttu aikuinen, jonka kanssa kunnollinen tutustuminen outoon paikkaan olisi mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kyllä se vaikea alku on pian ohi!

Et voi pyytää pph:ta laittamaan ruokia valmiiksi illalla etkä voi vaatia häntä pitämään lastasi koko aikaa sylissä. Sen sijaan voit kertoa, kuinka paljon sinua päivän aikana huolettaa lapsen vointi ja pyytää, että pph pitäisi lastasi sylissä mahdollisimman paljon. Kysele, minkälaisia keinoja hänellä on itkevän vauvan hoitoon silloin kun pitää laittaa ruokaa tai pukea muita. Voikin olla, että ne tilanteet eivät ole niin pahoja - siinähän lapsellasi on mielenkiintoista katsottavaa.

Minun kumpikin lapseni on pph:lla ja he ovat viihtyneet siellä erinomaisesti. Yrittäkää selvitä alkuajasta ja kaikkea hyvää teille!

Vierailija
24/24 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pph:lta ei voi tuommoista vaatia, mutta sinulta äitinä voi että hoida itse lapsesi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme