Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitäs leipoisin koulun myyjäisiin myytäväksi?
Kommentit (3)
Suklaakakku:
4 dl jauhoja
3 dl sokeria
2 tl leivinjauhoa
1 tl vaniljasokeria
3-4 rkl leivontakaakaota
sekoita kuivat aineet
Sulata kattilassa 150 g rasvaa ja 100 g suklaata
lisää 3 munaa ja kermaviili
paista 175 c n 50 min.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
päälle kinkkua tai kalkkunaa ja paprikaa, kolme kananmunaa, yksi purkki kevyt ja paksu ja uuniin.
Alue: Aihe vapaa
mielellään jotain muuta kuin bostonpullaa ja pasteijoita. Niitä tekee taatusti joku muukin.