Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi nyt, mutta Citymarket on NIIIN p***stä! Siellä ei ole palvelusta tietoakaan! >:(

Vierailija
26.11.2007 |

Menin tänään töiden jälkeen kiireessä ostamaan Cittarista kuminauhaa, mittanauhaa, nappeja, pyyhekoukkuja ja vähän ruokaa. Olisihan tuo pitänyt arvata: koko putiikissa ei ollut myynnissä napin nappia, eikä pyyhekoukkujakaan kuin muutama sikakallis hahmomalli. Kuminauha ja mittanauha sentään löytyivät.



Yritin etsiä myyjää, mutta sellaista ei näkynyt mailla halmeilla. Asiakaspalvelutiskillä oli äärimmäisen hitaasti etenevä jono, ja elektroniikkaosaston myyjän vastaus kysymykseeni " kukahan tietäisi pyyhekoukkuasioista?" oli " öööö, en mä vaan yhtään tiiä, kysy asiakaspalvelusta."



Jäi ruokakin ostamatta. En halua enää kantaa rahojani mokomaan putiikkiin. Siis AARGH! Onko tuollaista kauppaa olemassakaan? Palvelu on tasoa nolla, tuotevalikoimat tasoa miinus 10. Olen kyllä huomannut saman ennenkin - jos Cittarista yrittää ostaa esim. leivänpaahtimen, löytää vain yhden valtavan hyllyn täynnä YHTÄ JA SAMAA paahdinta!



Tässä taas kaksi syytä lisää suosia PRISMAA! Siellä on sentään jotain valinnanmahdollisuuksia ja asiantuntevat myyjät!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä Citymarket? Kauppiaastahan se on kiinni. Ja joka sittarilla on oma kauppiaansa.

Vierailija
2/16 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittarista tarjouksesta, niin kassojen jälkeen huomaan, että kas kassa ei antanutkaan alennusta ja sitten jonottamaan asiakaspalveluun, eikä ole tapahtunut vaan kerran.

Siksi suosinkin Prismaa, huomattavasti halvempi, paremmat valikoimat ja myyjiäkin saa, jos haluaa.

Vierailija
4/16 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sinä vaan Prismassa, me Cittarissa!:)

Vierailija
5/16 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuote on tarjouksessa K- supermarketissa mutta ei KKK-marketissa ja joku on taas tarjouksessa citymarketissa mutta ei K- supermarketissa...



Idiootti systeemi. Olisi edes kauppojen nimet selvästi erilaisia jottei menisi sekaisin tai sitten kaikki samat tarjoukset kaikissa k- kaupoissa.



Minä boikotoin k- kauppoja kanssa.

Vierailija
6/16 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn Citymarketissa. Syystä, että laatu (esim. vihanneksissa, kalatiskillä) on parempi kuin Prismassa. Mutta kuten sanottu: kauppiaasta se on kiinni.



Olen myös törmännyt törkeän hyvään Prismaan. Mutta se on tuolla kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kangaskauppaan nappeja ostamaan (heh, miksi luulit niitä marketista löytäväsi?!) ja palvelua hakemaan.

Vierailija
8/16 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointti: Prismassa on myyjiä ja nappeja...

Vierailija
10/16 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioimme aiemmin Prismassa, mutta kyllästyimme siihen, että " paremman valikoiman" verukkeella laatu oli luokatonta eikä myyjiä koskaan missään. En itse arvosta sitä, että ruokakaupasta saa ostaa vaikkapa laajaa valikoimaa hevostarvikkeita. Minusta se on todella turhaa. Nappeja ei nykyään oikein missään marketissa myydä, ovat niin marginaalituote, aivan kuten kankaatkin. Mut kukin tyylillään, käy sä ihan rauhassa Prismassa, me tyytyväisinä mutustellaan simpukoita ja herkkujuustoja joita löytyy cittarista hyvät valikoimat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostoksilla. Vaikka meidän alueella sen kyllä näkee myös siitä, että Cittarissa käy selvästi köyhemmän näköistä porukkaa.

Vierailija
12/16 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi henkilö siinä palveli ja hirveä jono ihmisiä! Eipä tullut s-korttia vieläkään hankittua, mutta onneksi on Plussa-kortti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja espoossa sijaitsevasta cittarista kyse, lieköhän sulla sama...

Vierailija
14/16 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy enää, palvelu on _tosi_ huonoa. Yksi Tampereen Cittareista kysymyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

prisman valikoima on suppeampi.

Vierailija
16/16 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


pointti: Prismassa on myyjiä ja nappeja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi