Mitenkäs se menikään... Milloin pitää lähteä synnärille näytille?
kun kipeet supparit 5min välien? Vai jotain muuta...?
t: ei viime yönä yhtään nukkunut, suppareiden väli noin 10min, irvistyttävät muttei mitään karseeta vielä
Kommentit (6)
Supparitkin alko vasta melkein vuorokauden sairaalassa odottelun jälkeen. Ja siitä vuorokausi oli lapsi kainalossa.
Jos vaikka laittais esikoisen mummulaan yökylään eka ja kävis sitten näytillä kun mies tulee neljältä töistä. Sikäli kun ei olo kinkkisemmäksi muutu.
Niin hidas oli tuo eka, ettei kai tämäkään ihan ryminällä etene...?
ap
Ei oo paha jos sepostat niille tilanteesi.
Riippuu vähän missä asut: Ruuhkaa, pitkä matka? Hitaat tiet, paska keli?
Minulla esikoisen ja toisen ero oli 18 tuntia. Toisesta tuli kunnon suppareilla. 3 supistus pakotti lähteen sairaalaan ja vartin matka sairaalaan -siitä suoraan saliin. Sielä homma hidastu.
En muista lapsivedestä muuta kun että jos vihreää niin mentävä heti sairaalaan. Mutta kai siinä oli joku vuorokausi (???) raja kun alkaa tulehdukset iskeen helopmmin jne.
Soita synnärille, tai mikä siinä jos menet näytille? Saatpahan suoraan tietää tilanteesi..
Vartin matka vain synnärille, plus se että saa miehen kotiin...
Iso tuo 18h ero! Eipä ne puhelimessa tilannetta nää, arvailevat vaan, jotenka näytille viimeistään neljältä...
ap
Jos laittavat takasin kotiin niin sittenpä laittavat... En tosiaan laita miestä mittaileen kohdunsuuta, tuskin siitä mitään tuliskaan :P
ap
soitin sinne ja sanoi että tälläsissä tapauksissa pitäis tulla visiitille.. mua ei supistanut ollenkaan.. oli rv 41 tasan... kello 02.30 meni kotona vettä ja sairaalassa olin 03.00... ei supistanut, vettä tuli pienin aika välein... olin todella paljon jo auki mutta meinas päästää mut kotiin koska ei supistanut... päättivät kuitenkin jättää vastaanottoon koska kohdunsuu auki.. vauva tulikin sitten 06.30... saliinkin päästivät jo 03.30, vaikka supistuksista ei tietoakaan... salissa sitten alko supistukset ja kovenivat tosi nopeeta....
Jos eka, niin ei vielä kiire, jos toinen, niin soita sinne ja kysy että joko pitäis tulla. Vastaavassa tilanteessa lähdin käymään vaikka pelkäsin että kotiin tullaan takaisin, mutta oli 7cm auki niin jäätiin sitten sairaalaan...