Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan pissannut housuun aikuisena?

Vierailija
15.10.2013 |

Minulle tapahtui tänään jotain todella noloa. Olin tulossa töistä kotiin ja pisuhätä vaivasi, kiitos 3 kuppia kahvia palaverissä. Lähdin linja autolla kotiin hätä kasvoi aivanvaltavasti linja autossa kun matkakin kesti melkein 45 min. Pelkäsin etten kestä kotiin asti vaan pissaan linja-auton penkille. Noustessaniomalla pysäkilläni pois en vaan pystynyt enään  tekemään mitään vaan pissa rupesi tulvimaan housuun. Oli sitten mukava kävellä kotiin noin 500m nilkkoihin asti märissä farkuissa. Voiko näin oikeasti käydä aikuiselle ihmiselle???

Onko muille koskaan käynyt mitään vastaavaa

Nolostunut nainen 29v

Kommentit (202)

Vierailija
181/202 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki. 

Kokeilin nukahtamislääkettä. En ollut nukkunut kuin jonkun tunnin pätkissä puolen vuoden ajan.

Nukuin 14h putkeen, sänky,peitot ja tyynykin oli läpimärkä.

Joten olen mielummin uneton.

Vierailija
182/202 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä. 

Ja yhden leikkauksen jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/202 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia kertoja 🤤

Jännittävintä on pidättää pissaa bussissa, jossa ei ole vessaa 😳 Tieto siitä, että tilanteesta ei ole mitään tietä ulos, kiihottaa 🥵 Ja rakon pettäessä kaikki saavat tietää kuinka tuhma ja likainen tyttö olen 😫

Yritän siinä aina vähän lirautella kerrallaan 🙈 Joskus lirahtaa kuitenkin vähän enemmän 😳

Yhden kerran pissasin penkille ja kaikki näkivät 😫 Nolotti yhtä paljon kuin kiihottikin~💖 Olen todella ujo 🥺👉🏻👈🏻 Mutta silti nautin pissaamisesta julkisilla paikoilla 🤤

N18

Vierailija
184/202 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩

Vierailija
185/202 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kävisi? Lerssin saa laidan yli tuossa tuokiossa ja maailma on kusuaarini.

Vierailija
186/202 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran kotiovella kun niin järkyttävä hätä että ei vain pystynyt pidättämään

Vierailija
187/202 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyl on joskus pissat housuun tullu olin vaa menos jonnekki helsinkii en muista mut juu siis olin jo menny bussiin ja siinä oli tosi kova pisuhätä joten tottakai vähän lirahti sinne housuihin mut ei siinä kaikki, kun olin tullut pois bussista oli vielä noin 1km mennä sinne jonnekin mitä en muista mut juu sit alko valuu lisää, muttei nyt vaa pari tippaa eihei vaa tuli sillee et kyl se housuis näkyy iha tosi hyvin, jatkoin matkaa ettien jotai julkista vessaa mut ei niitä nähtävästi oo Helsingissä joten olin vaa sillee "fuck it" ja (vaivihkaa) pissasin siinä housuun:) JUMPPAA KANNATTAA HARRASTAA KYL SE AUTTAA!!!!!!!!!

T.20v nainen kenet löysit vauva.fi

Vierailija
188/202 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja on 50 plus pervo mies, joka pakottaa tätä samaa jokaisella foorumilla.

Vierailija
189/202 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia kertoja 🤤

Jännittävintä on pidättää pissaa bussissa, jossa ei ole vessaa 😳 Tieto siitä, että tilanteesta ei ole mitään tietä ulos, kiihottaa 🥵 Ja rakon pettäessä kaikki saavat tietää kuinka tuhma ja likainen tyttö olen 😫

Yritän siinä aina vähän lirautella kerrallaan 🙈 Joskus lirahtaa kuitenkin vähän enemmän 😳

Yhden kerran pissasin penkille ja kaikki näkivät 😫 Nolotti yhtä paljon kuin kiihottikin~💖 Olen todella ujo 🥺👉🏻👈🏻 Mutta silti nautin pissaamisesta julkisilla paikoilla 🤤

N18

mies 39v+ sinä oot

Vierailija
190/202 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin koulussa,piti kusta housuun kun vessaan ei uskaltanut mennä siellä oli kovimmat jätkät polttamassa tupakka joas olisi mennyt kusella olisi saanut turpaansa tai jätkät olisi uittaneet kusilaarissa. Tunnilla ei opettajat laskeneet kuselle, sanoivat käy välitunnilla, 

Vierailija
191/202 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen oksentaessa olen pissannut. Yökkiessä ei vaan voi pidättää. Onneksi tämä tapahtunut vain kahdesti 15 vuoden aikana.

Vierailija
192/202 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälääkäri mittasi silmänpaineita. Luulen, että tökkäsi tosi kovaa silmään. Pyörryin varmaan kymmeneksi sekunniksi. Rojahdin jonkun koneen päälle ja pissat tuli kunnolla housuun. Valui lattiallekin. Olin niin nolo, että halusin nopeasti pois. Tarkemmin ajateltua lääkärin olisi pitänyt olla nolo. 

Vierailija
193/202 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosissa pari kertaa järkytyin, kun tuli sänky märäksi. Molemmilla kerroilla näin unta pissaamisesta ja heräsin siihen, että pissaa tuli. En sitten tiedä, johtuiko vaihdevuosista vai unesta vai molemmista.

Vierailija
194/202 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla tuli ihan koko rakollinen varmaan yli litra!. Ainakin farkut kastui aivan täysin kyllä joo nolotti kävellä kotiin tuli ihmisii vastaan ja mä olin kussu housuun niinkuin joku alkoholisti vaikka alkoholilla ei ollu mitenkään osuutta asiaan 

AP

Ps. Toivottavasti nahkasaapikkaat eivät ole entiset, kun kastuivat niin pahasti.

Ei se maailma siihen kaadu. Näin on käyny tämmöselle eturauhasvaivaiselle ukollekin. Välillä ei meinaa tulla mitään ja sit taas joskus toisinpäin.  

Vierailija
195/202 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolan terassilla odottelin liian kauan vessaan lähtöä ja pissaa lirahti. En kehdannut sitten enää nousta ja annoin tulla farkkuihin. Alleni maahan tipahteli pissaa, mutta jatkoin vielä illan viettoa takamus märkänä. Kaverini avulla sain vielä juotavaakin ja sopivassa tilanteessa poistuin ennen kuin uusi pissahätä yltyisi liikaa.

Uskoo ken tahtoo että vielä jatkoitkin illanviettoa kuset housuissa.

Vierailija
196/202 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun virtsaputki on ainoa suihkuni. Ei ole varaa vesimaksuihin.

Vierailija
197/202 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö kellään koskaan niin että näkee unta että on pissahätä ja unessa kävelee vessaan, vetää housut alas ja istuu pöntölle ja alkaa helpottuneena pissaamaan? Tähän asti oon aina herännyt just sillä viimesellä mahdollisella sekunnilla ettei vahinkoa oo kerinnyt käymään mutta ei oo kyllä kaukana ollut.

Minä näen noita unia ja etsin unessa vessaa epätoivoisesti, yleensä ne vessat on niin hirveitä ettei pissaamisesta tule mitään, ovat ihan luokattoman hirveässä kunnossa ja vessapaperia ei missään, joskus unessa lorotan ilman että tunnen rakon tyhjentyvän,  huomaan myös  pöntön kannen olevan kiinni pissatessani. Herään lopulta ja menen pissalle ilman että vahinkoa on tapahtunut mutta hilkulla se varmaan aina on.

Vierailija
198/202 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60+nainen  ja pidätyskykyni on edelleen rautainen, saan orgasmeja mieheltäni aina kun rakastelemme ja jo nuoruudessa opin tämän taidon ja nautinnon, sukupuolielimeni ovat erinomaisessa kunnossa.

Vierailija
199/202 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nauroin kaverin kanssa niin, että lirahti vähän pissaa housuun. Onneksi oltiin kotosalla.

Vierailija
200/202 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun dominan luona käydessä olen . Hän usein käskee pissaamaan housuun ja nauraa räkäisesti päälle. Niillä märillä housuilla joudun sitten lähtemään ulos ihmisten ilmoille .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän