Oletko koskaan pissannut housuun aikuisena?
Minulle tapahtui tänään jotain todella noloa. Olin tulossa töistä kotiin ja pisuhätä vaivasi, kiitos 3 kuppia kahvia palaverissä. Lähdin linja autolla kotiin hätä kasvoi aivanvaltavasti linja autossa kun matkakin kesti melkein 45 min. Pelkäsin etten kestä kotiin asti vaan pissaan linja-auton penkille. Noustessaniomalla pysäkilläni pois en vaan pystynyt enään tekemään mitään vaan pissa rupesi tulvimaan housuun. Oli sitten mukava kävellä kotiin noin 500m nilkkoihin asti märissä farkuissa. Voiko näin oikeasti käydä aikuiselle ihmiselle???
Onko muille koskaan käynyt mitään vastaavaa
Nolostunut nainen 29v
Kommentit (212)
Kerran töissä, oli jonkinlainen pissahätä, mutta tein vielä pari juttua ennenkuin lähdin vessaa kohti, kun se on lähellä. Lattialla olikin jotain liukasta ja tein kunnon saksipotkun ilmaan ja tömähdin persiilleni maahan ja säikähdin. Arvaahan sen kuinka siinä kävi. Luikin hiton äkkiä pukuhuoneelle jossa on onneksi suihku ja vaihto vaatteita, mutta hävetti niin että melkein itkin.
Mutta mitäpä tuota häpeämään, sama olisi käynyt kelle vaan samassa tilanteessa, ei voi mitään.
Kerran tuli myös muutakin, myös töissä. Söin tauolla ilmeisesti jotain pilaantunutta. Ei mennyt kauaakaan kun kuulin mahastani kamalaa mouruntaa ja tuntui kuin suolistoni olisi heittänyt voltin. Lähdin välittömästi kiittämään kohti vessaa mikä oli ihan nurkan takana, mutta mitään ei ollut tehtävissä. Tavara oli kylläkin ihan vesilirua, eikä sitä sen takia pystynyt pidättelemään. Ei muuta kuin taas kohti pukkaria, nyt olin onneksi ihan yksin vuorossa eikä ketään tullut matkalla vastaan.
Ei ole aina jumpasta kiinni. Puristusvoima voidaan mitata ja jos se on ok, laitetaan tukiverkko.
Huh, onneksi pääsit kuitenkin pois bussista etkä joutunut siellä pissit housussa istumaan. Toivottavasti oli tummat housut tai pitkä takki! Mulla on käynyt pari kertaa suht pian synnytyksen jälkeen kun lantionpohja ollut löperönä, mut ei julkisella paikalla.
Normijuttu, kushätä kotiin tullessa ja kin wc alkaa olla ihan liki,pettää sulkija!
Psykologinen juttu!! Autokeikalt tulin ja ennenkuin sain vetskarin auki kastui housut!!! :-))
Kerran on tullut koko rakollinen housuun, kun tipuin hevosen selästä maahan. Selkä murtui siinä ja viiltävä kipu nähtävästi aiheutti tuon.
Myöhemmin on tullut jotain lirahduksia välillä housuun, jos on ollut rakko tosi täynnä eikä oo päässyt vessaan. Jos on kova hätä, saatan pysäyttää auton ja käydä puskassa. Parempi se kuin pissat housussa.
Edes raskaana ollessa niin ei käynyt mutta viime kesänä festareilta tullessa taksia odottaessa purskahdin nauruun ja PIERAISIN samaan aikaan ja kun pieraisin niin aloin nauraa enemmän ja meni pissit housuun. Olin kyllä juonut, mutta en mitenkään humalassa ja bajamajat eivät innostaneet, joten olin pidätellyt pitkään. Monen asian summa. En kysynyt kaverilta, tajusiko tätä jälkimmäistä tapahtumaa, ensimmäinen ei jäänyt epäselväksi.
Viimeksi eilen, kun mies ei antanut mennä vessaan vaan piti keittiön lattialle pissata.
Kyllä olen ja monesti sekä paskonut vihreitten puoluekokouksissa mutta sehän on vain meille eduksi.
t. sofia virta
Silloin, kun ylipainoa oli 20+ kiloa, nauraessa ja aivastaessa lirahti. Nyt, kun on "enää" 10 kiloa liikaa, ei lirahtele. Mikään muu ei ole muuttunut kuin paino, en ole treenannut lantionpohjaa, aloittanut uutta liikuntaharrastusta tai muuttanut radikaalisti ruokavaliota. En ole koskaan myöskään synnyttänyt.
Minulla on pyykkipoika varulti kun kuuntelen köyhien valituksia naurua pidätellen.
ps. kyllä kahvipaketin hinta on kova mutta onneksi talo tarjoaa kampawiinerten kera.
-Petteri Or..
On käynyt niin, mutta mitäpä tuosta.