Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan pissannut housuun aikuisena?

Vierailija
15.10.2013 |

Minulle tapahtui tänään jotain todella noloa. Olin tulossa töistä kotiin ja pisuhätä vaivasi, kiitos 3 kuppia kahvia palaverissä. Lähdin linja autolla kotiin hätä kasvoi aivanvaltavasti linja autossa kun matkakin kesti melkein 45 min. Pelkäsin etten kestä kotiin asti vaan pissaan linja-auton penkille. Noustessaniomalla pysäkilläni pois en vaan pystynyt enään  tekemään mitään vaan pissa rupesi tulvimaan housuun. Oli sitten mukava kävellä kotiin noin 500m nilkkoihin asti märissä farkuissa. Voiko näin oikeasti käydä aikuiselle ihmiselle???

Onko muille koskaan käynyt mitään vastaavaa

Nolostunut nainen 29v

Kommentit (212)

Vierailija
161/212 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräässä talvitapahtumassa. Oli vain niin kamala hätä, että luovutin. Olin varma, että joku huomaa ja olin ihan valmis siihen, mutta kiitos paksut talvihousut kukaan ei huomannut mitään, vaikka pissasin ihan täysillä housuun. Naama kyllä varmasti punotti. Ja olin niissä housuissa monta tuntia!

Nyt olisi kiinnostanut, että pitääkö se sanonta paikkansa... "on kuin housuihinsa kusisi pakkasella"

Vierailija
162/212 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikin kertaa kun juonut paljon eikä malttanut ajoissa vessaan... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/212 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana

Vierailija
164/212 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun konsertissa oli ihan sietämätön hätä siis semmoinen mitä vaan ei pysty pidättämään... Aikani kiemurtelin vessajonossa kunnes pidätyskyky petti enkä millään saanut pissasuihkua katkaistua. Tuon hädän muistan ikuisesti 

Vierailija
165/212 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omiin, mutta pyynnöstä montakin kertaa toisen. Ja juon myös. Aika yleinen fetissi.

Vierailija
166/212 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juostessa ja yskiessä voi lirahtaa.

Vierailija
167/212 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa joo, kun olen pyörtynyt. Kiva tulla tajuihinsa lattialla kuset housussa ihmiset ympärillä toljottamassa.

Vierailija
168/212 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kerran, kun matkustin hesaan bussilla (jossa ei vessaa) ex-opiskelukaverilleni. Hyppäsin ennen keskustaa pois ja kiirehdin suoraan hänelle. Ei ollutkaan vielä kotona, kun hätäisenä pääsin rappuun ja soittelin turhaan ovikelloa. Oottelin rapussa ja jouduin kyseleen töistä tulevalta naapuriltaan onko lähellä jotain yleistä vessaa tai baaria. Eipä ollu kun joku alepan kauppa. Jäin sit ootteleen, mut pissat tuli ennen kuin kaveri. Ainoot farkut tietty jalassa märkinä, mut onneksi kaverini yhtä hoikka mimmi ja sain illaksi aika sopivat vaatteet :)

Vierailija
169/212 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolan terassilla odottelin liian kauan vessaan lähtöä ja pissaa lirahti. En kehdannut sitten enää nousta ja annoin tulla farkkuihin. Alleni maahan tipahteli pissaa, mutta jatkoin vielä illan viettoa takamus märkänä. Kaverini avulla sain vielä juotavaakin ja sopivassa tilanteessa poistuin ennen kuin uusi pissahätä yltyisi liikaa.

Vierailija
170/212 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen muutamia kertoja ihan tietoisesti pissannut housuun esim. bussissa tai kaupassa ja siitä tulee niin todella tuhma fiilis kun joku sitten huomaakin märän läikän farkuissa. onhan se tunnekkin aika kiva kun lämmin leviää pöksyissä joka paikkaan. tosin kauppungilla ollessani alkoi jo hieman kaduttaa että olin päästänyt housuun kun se näkyi läpi niin paljon eikä sitä pystynyt peittämään mitenkään.

Teen tuota samaa :)

N67

Vierailija
171/212 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette selvinneet tilanteessa?

Vierailija
172/212 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa miehelle.

Vierailija
173/212 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus on käynyt:

tämä tapahtui aika vähän aikaa sitten ehkä jotain viikko sitten(en tarkalleen muista) noh kuitenkin olin ruokakaupassa tekemässä ostoksiani viikolle. Kun pääsin k-markettiini oli hieman vessa hätä. En ajatellut mitään koska se oli lievä. Olen hirmuinen ruokashoppailija joten kesti kauemmin kun ajattelin. Hirvee vessa hätä kyllä tuli. Menin jonoon mikä oli aika täynnä. Olisin mennyt itsepalvelu kassalle mutta siinä oli joku perhe jolla oli aika paljon ostoksia. Menin vain siihen kassalle jonottamaan, kun oma vuoro tuli niin herran jestas alkoi kyllä tuntua. Pääsin maksamaan ja hieman lorahti.. Ei paljoa noin puolikas tee lusikallinen. Ei mitään siinä. Ajattelin, kun pääsin ulos kaupasta niin tahallani annoin ihan vähän liruttaa. En kovinkaan paljoa mutta se kyllä auttoi todella paljon. Lähdin siitä sitten hölkkäämään että ehtisin päästämään loput vessaan. Kotiin oli noin kaksi kilometriä ja kyllä alkoi kovaa jo tuntua. Nytten se mukavuuden tunne kun päästin hieman siinä kaupan edessä oli tosi huono idea, nytten alkoi tulla isompia määriä housuille. En ole varma paljonko mutta aika paljon kyllä alkoi valua. Juoksn vielä jonkin matkaa ja pissa vaan lirisi jotain vauhti jo, olin hengästynyt ja noin kilsan päästä kotia. Nytten alkoi olla kiire, en ollut minkään laisen hyvän puskan tai puun lähellä, tai minkään laisen liruttamis paikan lähellä joten ajattelin että jaksaisin kyllä juosta vielä, sentään oli alus vaatteet päällä! Ei se niin paha voisi olla! Väärin, heti kun aloin juoksemaan pissa lilrotti alas pysähdyin hetkeksi ja pistin jalat ristiin. Voi ei, alan aivastaa mutta pidän sen sisällä, juoksin vielä hetken ja noin 500 metrin päästä pissaa alkoi lirotta todella paljon, en olisi ehtinyt joten vain pissa sinne housuun.... Farkut oli ihan märät

Vierailija
174/212 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten. Ihan tavallinen torstai, joka lähti huonosti jo alusta alkaen. Nukuin pommiin ja myöhästyin töistä, josta sain huudot ja töissä hirvittävä kiire koko päivän. Noh työpäivä vihdoin ohi ja kotiin lähtiessä vessassa jäi käymättä vaikka pissatti aika paljon, koska ajattelin että haluan nyt vain kotiin. Kotimatkalla kamala ruuhka ja joku kolarikin siellä, joutui odottelemaan jonossa kauan ja kestää ja kestää ja kestääääää. Hätä yltyi ihan sietämättömäksi! Olin jo yksissä liikennevaloissa ihan valmistautunut, että nyt käy vahinko, mutta sinnittelin vielä. Olin vähällä törmätä yhteen liikennemerkkiinkin hädissäni. Pääsin kuin pääsinkin kotipihaan asti, mutta heti kun autosta nousin, niin siihen loppui pidätyskyky. Siinä sitten iloisesti lorotin täyden rakollisen housuun, siihen auton viereen, housut ja sukat ja kengät kaikki ihan märäksi. Sitten rohkeasti kohti rappukäytävää pissat kengissä litisten, ja rukoillen ettei ketään tulisi vastaan. Ei onneksi tullut. Vaatteet pyykkiin ja pesulle, ja illaksi sohvalle viltin alle. En olisi uskonut koskaan tuollaista käyvän, mutta niin se vaan kävi.

Vierailija
175/212 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita olette. Hävetkää. Etenkin sinä joka pilasit kaupan farkut

Vierailija
176/212 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieniä lirauksia automatkoilla kun pidätellyt äärimmilleen.. 

Vierailija
177/212 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pissannut, muta käytön vaippaa. tuntuu kiihottavalta porukan kanssa kävellessä pissata housuun toisten tietämättä

Vierailija
178/212 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan lukemaat kommentteja kaikista naisista joilla on täällä virtsankarkailuja

Vierailija
179/212 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kännissä, mutta sitä ei lasketa.

Vierailija
180/212 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munalla on helpompi sihdata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme