Oletko koskaan pissannut housuun aikuisena?
Minulle tapahtui tänään jotain todella noloa. Olin tulossa töistä kotiin ja pisuhätä vaivasi, kiitos 3 kuppia kahvia palaverissä. Lähdin linja autolla kotiin hätä kasvoi aivanvaltavasti linja autossa kun matkakin kesti melkein 45 min. Pelkäsin etten kestä kotiin asti vaan pissaan linja-auton penkille. Noustessaniomalla pysäkilläni pois en vaan pystynyt enään tekemään mitään vaan pissa rupesi tulvimaan housuun. Oli sitten mukava kävellä kotiin noin 500m nilkkoihin asti märissä farkuissa. Voiko näin oikeasti käydä aikuiselle ihmiselle???
Onko muille koskaan käynyt mitään vastaavaa
Nolostunut nainen 29v
Kommentit (212)
Lähes joka viikko tulee nukkuessa housuun, herään vasta kun housut märkinä.
Joo olen pissannut vähän, lirahteluja kyllä.
Olen.. Aina vaan ei pidätyskyky riitä.ja tulee monesti jätettyä vessaan meno liian viimetinkaan kun ajattelee että pystyy vielä pidättelemään
Pari kertaa pitkällä automatkalla tulee pidäteltyä kun yrittää kestää perille asti ja sitten viime metreillä hirveät pidättelyt siinä välillä päässyt pari pisaraa lirahtaa
Kaaduin joskus vuosia sitten pyörällä, kun lumen alla oli peilijää. Säikähdyksestä tuli vähän pissaa housuun.
Housuun kakkaaminen on kovempi juttu kuin joku pikkupisu.
Kerran kun olin kovassa kuumeessa enkä vain jaksanut nousta vessaan ja pidätyskyky oli flunssan takia huono niin ei auttanut kuin päästää...
Tein eilen aloituksen joka poistettiin
liikkeessäni kävi nuori järkyttävän lihava nainen
sovitti legginssejä (menivät rikki)
koppiin jäi pissaista piintyneiden alushousujen lemu.
suihkutin koppiin parfyymiä
minulle jäi paha mieli
Kerran oli ehdittävä illan viimeiseen bussiin ja ei ollut aikaa etsiä vessaa eikä edes kadulle pissata. Oli nopeasti kehittyvä pissahätä hieman alkoholia nauttineena enkä tiennyt jaksaisinko pidätellä. Mutta asia ratkesi kävellessäni bussin takaosaa kohti, pissa pääsi oikeastaan puolivahingossa housuun. Viivyttelin hetken ennen istumista antaen pissan levitä mahdollisimman paljon etupuolelle. En siis varsinaisesti penkillä pissannut alleni, mutta pientä kosteutta saattoi farkuistani levitä. Ei tainnut asiaa kukaan huomata missään vaiheessa. Oikeastaan luulen monien turhaan luulevan kaikkien huomaavan aina, jos jollain on pissaa tullut housuun.
Metrosta on hankalaa pissalle lähteä. Olen muutaman kerran farkkuni siellä kastellut, vaikka en kaikkea olekaan päästänyt. Joskus jotkut ovat jopa nähneet kuinka pissa on valunut sisäreisiä pitkin tehden farkkuihin selkeän tumman vanan nilkkoihin asti.
Olen parikin kertaa kun ollut vain yksinkertaisesti liian kova hätä...
Minulla erran tuli kakat housuun. Olin punttitreenin jälkeen aamiaisella hotellissa, ja siellä jo kävin kakalla ja sitä kakkaa tuli todi paljon. Sitten lähdin kävelemään kauppaan ja kaupasta kävellessä kotiin tuli jo kiire ja kun pääsin hissiin, alkoi kakkaa valua housuihin ja lopulta sitä tuli ihan valtavasti ja lyhyen tauon jälkeen vielä lisää. Ja mä olin jo ainakin kertaalleen aamulla kotona kakannut. En voinut uskoa, miten paljon sitä kakkaa oli tullut jo klo 12 mennessä.
Koko rakkoa en ole tyhjäksi päästänyt mutta reiluja liahduksia on kyllä päässyt karkuun.
Mutta kun pakkaa olemaan tuo iso hätäkin välillä sellainen, että välillä tulee kiire kun on jo aikansa odotellut. Ja minulla on löysää tavaraa niin sitten pääsee jo sinappi karkuun jos ei ajoissa pääsee pöntölle tuuttaamaan.
Puolet naisista kusee housuihinsa aika ajoin. Anatomia on vaan sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Puolet naisista kusee housuihinsa aika ajoin. Anatomia on vaan sellainen.
Ei tuo johdu anatomiasta vaan hoitamattomasta terveysongelmasta.
Joskus kotiin tullessa kun kauhea hätä ollut niin osa päässyt
N. Viikko ekasta synnytyksestä pissasin yöllä housuun. Olin juonut tosi paljon ennen nukkumaanmenoa kiitos imetyksen. Tämän jälkeen tajusin alkaa treenaamaan lantionpohjanlihaksia, eikä vastaavaa ole sattunut enää toiste, vaikka synnytyksiäkin nykyään useampia takana.
Mulle on joskus käyny päinvastanen juttu kun pidättänyt esim automatkalla lian pitkään ja sitten kun menee vessaan niin ei meinaa saada pissattua.pitää istua kauan aikaa ja yrittää rentouttaa itseään kunnes viimein pissa tulee