Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan pissannut housuun aikuisena?

Vierailija
15.10.2013 |

Minulle tapahtui tänään jotain todella noloa. Olin tulossa töistä kotiin ja pisuhätä vaivasi, kiitos 3 kuppia kahvia palaverissä. Lähdin linja autolla kotiin hätä kasvoi aivanvaltavasti linja autossa kun matkakin kesti melkein 45 min. Pelkäsin etten kestä kotiin asti vaan pissaan linja-auton penkille. Noustessaniomalla pysäkilläni pois en vaan pystynyt enään  tekemään mitään vaan pissa rupesi tulvimaan housuun. Oli sitten mukava kävellä kotiin noin 500m nilkkoihin asti märissä farkuissa. Voiko näin oikeasti käydä aikuiselle ihmiselle???

Onko muille koskaan käynyt mitään vastaavaa

Nolostunut nainen 29v

Kommentit (212)

Vierailija
101/212 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin kerran kuukautisten takia tajuntani ja pissasin samalla housuuni.

Vierailija
102/212 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkille matkoille tai festareille voi kätevästi pukea aikuisten housuvaipan. Just in case. Tiedän todistettavasti henkilön, joka ei koskaan matkusta ilman vaippaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/212 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihityttää niin että kohta menee pikkarit vaihtoon! 🤭

Vierailija
104/212 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun oikein kova hätä ollu niin vähä saattanut lirahtaa vessajonossa mutta ei ole tullut kuin pieni märkä kohta pikkareihin

Vierailija
105/212 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkille matkoille tai festareille voi kätevästi pukea aikuisten housuvaipan. Just in case. Tiedän todistettavasti henkilön, joka ei koskaan matkusta ilman vaippaa.

Siteetkin voivat toimia

Vierailija
106/212 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Mutta Ylen toimittajat ovat paskoneet bussimatkalla housuihinsa. Muutahan ne ei osaakaan tehdä. Iljettävää ja halveksuttavaa sakkia.

Onko ne Ylioppilaslehden toimittajat Ylellä töissä?

Se kyllä on wikipedian mukaan vähän epävarma menikö mitään oikeasti housuun.

Vierailija
107/212 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran kun hätä ollut aivan hirveä kotiovesta sisään päästyä on vain tullut väkisin vaikka kuinka yrittänyt estää..

Vierailija
108/212 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen mutta siitä on jo aikaa..

Vierailija
109/212 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja se tapahtui eilen kaupassa oli ihan hirveä pissahätä ja kassajonossa pari lirausta jo pääsi ja juoksin sitten vessaan yllätys sielläkin 4ihmisen jono... Juoksin vain täysiä autolle ja sitten se tapahtui rakko petti...

Vierailija
110/212 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus

Vierailija
111/212 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on pari pisaraa tullut jos oikein kovasti naurattaa.

Vierailija
112/212 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku vahinkoja on käynyt kun vessaan mennyt viime tipassa mutta kokonaan ei ole housut kastuneet

Vierailija
113/212 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kerran kun käytin satisfyeria

Mulla kävi vähän sama kun asetuin nautintoasentoon ja sieltä se vaan valui.

Ei varoitusta, ei edes pissahätä erityisesti ollut.

Olisiko sitten että lihakset rentoutui tuossa kohti sen verran että pääsi pissat alle.

Yllätys oli.

Vierailija
114/212 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kännissä tulee kuset housuun. 

Vierailija
115/212 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt noin ja olen 53v.

Vierailija
116/212 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissasin housuun nuorena kun pyörryin... oli hirveän noloa

Vierailija
117/212 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipervo on päässyt avohoitojaksolle ja luulee, että kaikki on niin haltioissaan mielenvikaisista jutuistaan.

Vierailija
118/212 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kaupoilla kierrellessä koko päivän olin ollut kaupungilla ilman vessassa käyntiä ja alkoi tuntua jo pakottava tarve päästä tyhjentämään rakkoa. Ajattelin kuitenki että en jaksa ehtiä julkista vessaa vaan kestän kotiin vaan toisin kävi kotiovella niin kauhea hätä piti pomppia ja vääntelehtiä hädän kanssa ja vessa oli varattu niin iski paniikki että en pysty pidättämään ja siinä hätäillessä jonkun verran pääsi karkaamaan ei onneks kaikkea mutta pikkarit kastui läpimäriksi.... Loput onneks vessaan se oli kaamea hätä. 

Vierailija
119/212 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla tavalla, mutta yhden kerran on nukkuessa käynyt kalpaten.

Muistan vieläkin kuinka unessani pohdiskelin, että tähän ei ole sopiva kuseksia, mutta hätä vei voiton ja uni loppui nopeasti, kun tuli oikean elämän tuntemukset iholle :D

Vierailija
120/212 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle monesti kanssa meinannu käydä köpelösti. Sitten viime hetkellä havahtuu että mulla on muute kauhea hätä mutta en oo vessassa ja sit täysiä ylös ja vessaan🙈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi