Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan pissannut housuun aikuisena?

Vierailija
15.10.2013 |

Minulle tapahtui tänään jotain todella noloa. Olin tulossa töistä kotiin ja pisuhätä vaivasi, kiitos 3 kuppia kahvia palaverissä. Lähdin linja autolla kotiin hätä kasvoi aivanvaltavasti linja autossa kun matkakin kesti melkein 45 min. Pelkäsin etten kestä kotiin asti vaan pissaan linja-auton penkille. Noustessaniomalla pysäkilläni pois en vaan pystynyt enään  tekemään mitään vaan pissa rupesi tulvimaan housuun. Oli sitten mukava kävellä kotiin noin 500m nilkkoihin asti märissä farkuissa. Voiko näin oikeasti käydä aikuiselle ihmiselle???

Onko muille koskaan käynyt mitään vastaavaa

Nolostunut nainen 29v

Kommentit (202)

Vierailija
81/202 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ikinä pidättänyt tarkoituksella niin pitkään et lopulta käy vahinko? Ite usein pitkitän vessaan menoa niin kauan kun pystyy mutta kumminkin meen ennenkö tulee housuun. Joskus saattanut vähän karata kun pidättänyt niin pitkään mut sit nopeesti vessaan

Nolottaa kertoa mutta viime viikolla kyllä. Olin koulussa tosi ujo tyttö etenkin vessassa käyntien suhteen, mistä seurasi aika monta pissavahinkoa sitten. Jostakin syystä kun viime viikolla mies oli töissä, lapset koulussa ja minulla sitten etätöitä niin päätin kokeilla miltä tuollainen lapsuuden aikainen kokemus tuntuu näin aikuisiällä.

Vietin koulupäivää leikisti, 45 minuutin tunnit ja 15 minuutin välitunnit välissä. Aamulla join normaalin aamukahvin, mutta sen lisäksi vettä ja energiajuoman, joka tuppaa aina kovasti pissattamaan. Sitten kun olisi pakko käydä vessassa niin nopalla heitän että uskallanko ja että antaako opettaja luvan.

Eka tunti meni etätöitä tehdessä ja sen jälkeen oli vain vähän hätä, välkällä tein keittiöhommia ja laitoin koneellisen pyykkiä pesuun.

Toinen tunti oli jo vähän vaikeampi, piti nytkytellä ja pitää jalkoja ristissä. Töihin oli jo vaikeampi keskittyä, joten katselin puoliksi keskittyen jotakin netfliksin juttuja, onneksi on semmoinen työ joka tämän sallii. Tokan tunnin välkkä oli jo aika paha, jalkoja piti pitää aika paljon ristissä ja kyykistelin ja kädet tärisi kun ripustin pyykit kuivumaan.

Kolmatta tuntia en pystynyt enää istumaan paikallani vaan koko ajan piti kiemurrella, enkä kyennyt keskittymään enää sarjoihinkaan. Eniten helpotusta tuntui tuovan ikään kuin paikallaan polkeminen ja edes takaisin nytkyttely. Kun tuntia oli jäljellä 20 minuuttia rupesi tuntumaan että housuun tulee millä hetkellä hyvänsä enkä kestä enää loppuun. Noppa antoi luvan kysyä vessalupaa, mutta toinen noppa sanoi että ope ei myönnä sitä.. joten seuraavan kerran sitten heittäisin välkän alussa että uskallanko mennä vessaan vai en. Touhu meni aivan hektikseksi kiemureluksi ja polkemiseksi. Pieni liru pääsi housuihinkin mutta pystyin kauhealla istuen hyppimisellä vielä pidättelemään.

Sitten se tapahtui. Tuli ikään kuin pieni muistikatko ja seuraavassa kuuluu kauhea sihinä ja suhina pikkuhousuista. Yritän pidätellä kaikin voimin ettei tulisi liikaa sotkua mutta siitä huolimatta kastui farkkuhame, sukkikset nilkkoihin asti ja mulla oli jalassa polvipituiset villasukat ja nekin kastu. Lattialle tuli iso lätäkkö. Aluspaidan etuhelmakin kastui ihan märäksi. Helpotuksen tunne oli kyllä uskomaton, kun hädän tuska hävisi. En kyllä ymmärrä miten aikoinaan kukaan ei huomannut pissavahinkojani, tästä jäi aika sotku kyllä.

Tuli sitten ylimääräinen pyykinpesu ja keittiön siivous alaosattomissa, ja loput päästin suihkuun kun en viitsinyt märällä takamuksellani istua enää pytylle.

Jäi vähän outo tunne ja löysin sitten tämän palstan. Olenko ainoa vai onko muillakin tälläisiä kokeiluja?

Joskus tulee kotona tahalleen pidäteltyä koska se tuntuu mukavalta yksin ollessa katsella sarjoja ja juoda vähän väliä jotta rakko olisi täynnä ja sitten pidätellä kaikin mahdollisin tavoin täplät alapäätä ristiä jalkoja istua kantapään päällä ja tehdä kaikkensa että kestäis mutta siitä huolimatta suhina alkaa kuulua ja pissa purkautuu kauhealla paineella

Vierailija
82/202 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kävi viime kesänä silleen tyhmästi, että kostean illan jälkeisenä aamuna heräsin ja housut oli mytyssä lattialla kusilammikossa.

Kuivista boksereista päätellen oon vetänyt housut lattialle nukkumaan mennessä, ja päättäny sitten lorotella siinä samalla housujeni päälle kaiketi luullen olevani vessassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/202 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätän tahallaan pissaa niin pitkään kuin mahdollista koska saan nautintoa siitä ja se paine tuntuu hyvälle alapäässä

Vierailija
84/202 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti teen niin et keskeytän pissasuihkun kesken kaiken ja yritän pidättää hetken ja sit päästän lisää

Vierailija
85/202 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meniasin saada vapautuksen armeijasta, koska olin yökastelija.

Mutta sitten vääpeli yllätti mut itseteossa kun seisoin sängynreunalla ja lorottelin menemään sängylle.

-M51

Vierailija
86/202 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, n. vuosi toisen lapsen synnytyksen jälkeen festareilla. Humalassa, hypin, vessat aivan liian kaukana, vähän lirahti jo hyppiessä (jonkun bändin aikaan) ja loput matkalla vessaan. On virtsarakon laskeumaa, joka tuli synnytyksessä, mutta ei niin pahaa, että sille mitään tehtäisiin. Lantionpohjani on hyvässä kunnossa (treenaan kyllä), mutta vähän olutta ja hyppimistä, niin vaipat ois pitäny olla.

Vierailija
87/202 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kerran iski sellainen ripuli, että tuli paskat housuun.

Mahaa kouristi, nousin ylös ja ehdin ottaa 2 askelta kohti vessaa, kun jo ampu tuli...

Olin silloin 30v.

Vierailija
88/202 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen radalla. Ei ole reissu eikä mikään jos ei omiin housuihinsa kuse

Vierailija
89/202 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun erehdyn hyppimään lasten kanssa trampoliinilla. Juostessa tai muuten ei tule mutta hyppiessä aina.

Vierailija
90/202 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli ehkä vähän nolo juttu kun puolisoni ehdotti seksiä ja oli jo silloin hätä mutta en sitten käynyt vessassa ennen hommia ja sit kesken seksin oli pakko sanoo et ei rakko kestä enää pissa tulee ja oli pakko mennä vessaa

Vierailija
91/202 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin kertoja

Vierailija
92/202 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran kun olen sammunut niin olen herännyt lattialta kusilätäköstä tai märkien patjojen keskeltä.

Kerran nuorena miehenä olin täydessä kännissä erään juuri löytämäni naiskaunottaren asunnolla ja kusin vaatekomeroon kun luulin yöllä sitä vessaksi. Akka huusi pää punaisena kuin hinaaja ja heitti minut pihalle. Ihme niuho.

Vierailija
93/202 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain pieniä vahinkoja on käynyt että lirahtamaan päässyt mutta koko rakollista en muista pissanneeni housuun

Vierailija
94/202 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta paskantanut pari kertaa.

Vierailija
95/202 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään viimeksi kävi vahinko pitkän ajomatkan jälkeen kotiin tullessa ihan hirveä hätä ja kauppakasseja ja vaikka mitä piti kantaa sisälle autosta sitten kun viimein vessaan niin farkut jumissa en pystynyt mitenkään pidättämään vaikka kuinka hypin ja painelin itseäni että kestäisi mutta kaikki tuli vessan lattialle...

Vierailija
96/202 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus töiden jälkeen kotiin tullessa en viitsinyt töissä käydä pissalla ja niinpä viime metreillä tuli kaikki ulos vaikka kuinka pidätin.

Vierailija
97/202 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun oli kova kuume

Vierailija
98/202 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaana unissani

Vierailija
99/202 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa nuorempana

Vierailija
100/202 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mutta Ylen toimittajat ovat paskoneet bussimatkalla housuihinsa. Muutahan ne ei osaakaan tehdä. Iljettävää ja halveksuttavaa sakkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme