Oletko koskaan pissannut housuun aikuisena?
Minulle tapahtui tänään jotain todella noloa. Olin tulossa töistä kotiin ja pisuhätä vaivasi, kiitos 3 kuppia kahvia palaverissä. Lähdin linja autolla kotiin hätä kasvoi aivanvaltavasti linja autossa kun matkakin kesti melkein 45 min. Pelkäsin etten kestä kotiin asti vaan pissaan linja-auton penkille. Noustessaniomalla pysäkilläni pois en vaan pystynyt enään tekemään mitään vaan pissa rupesi tulvimaan housuun. Oli sitten mukava kävellä kotiin noin 500m nilkkoihin asti märissä farkuissa. Voiko näin oikeasti käydä aikuiselle ihmiselle???
Onko muille koskaan käynyt mitään vastaavaa
Nolostunut nainen 29v
Kommentit (202)
No mulla kävi viime kesänä silleen tyhmästi, että kostean illan jälkeisenä aamuna heräsin ja housut oli mytyssä lattialla kusilammikossa.
Kuivista boksereista päätellen oon vetänyt housut lattialle nukkumaan mennessä, ja päättäny sitten lorotella siinä samalla housujeni päälle kaiketi luullen olevani vessassa.
Pidätän tahallaan pissaa niin pitkään kuin mahdollista koska saan nautintoa siitä ja se paine tuntuu hyvälle alapäässä
Monesti teen niin et keskeytän pissasuihkun kesken kaiken ja yritän pidättää hetken ja sit päästän lisää
Mä meniasin saada vapautuksen armeijasta, koska olin yökastelija.
Mutta sitten vääpeli yllätti mut itseteossa kun seisoin sängynreunalla ja lorottelin menemään sängylle.
-M51
Joo, n. vuosi toisen lapsen synnytyksen jälkeen festareilla. Humalassa, hypin, vessat aivan liian kaukana, vähän lirahti jo hyppiessä (jonkun bändin aikaan) ja loput matkalla vessaan. On virtsarakon laskeumaa, joka tuli synnytyksessä, mutta ei niin pahaa, että sille mitään tehtäisiin. Lantionpohjani on hyvässä kunnossa (treenaan kyllä), mutta vähän olutta ja hyppimistä, niin vaipat ois pitäny olla.
En, mutta kerran iski sellainen ripuli, että tuli paskat housuun.
Mahaa kouristi, nousin ylös ja ehdin ottaa 2 askelta kohti vessaa, kun jo ampu tuli...
Olin silloin 30v.
Aina kun olen radalla. Ei ole reissu eikä mikään jos ei omiin housuihinsa kuse
Aina kun erehdyn hyppimään lasten kanssa trampoliinilla. Juostessa tai muuten ei tule mutta hyppiessä aina.
Kerran oli ehkä vähän nolo juttu kun puolisoni ehdotti seksiä ja oli jo silloin hätä mutta en sitten käynyt vessassa ennen hommia ja sit kesken seksin oli pakko sanoo et ei rakko kestä enää pissa tulee ja oli pakko mennä vessaa
Muutaman kerran kun olen sammunut niin olen herännyt lattialta kusilätäköstä tai märkien patjojen keskeltä.
Kerran nuorena miehenä olin täydessä kännissä erään juuri löytämäni naiskaunottaren asunnolla ja kusin vaatekomeroon kun luulin yöllä sitä vessaksi. Akka huusi pää punaisena kuin hinaaja ja heitti minut pihalle. Ihme niuho.
Joitain pieniä vahinkoja on käynyt että lirahtamaan päässyt mutta koko rakollista en muista pissanneeni housuun
En, mutta paskantanut pari kertaa.
Olen tänään viimeksi kävi vahinko pitkän ajomatkan jälkeen kotiin tullessa ihan hirveä hätä ja kauppakasseja ja vaikka mitä piti kantaa sisälle autosta sitten kun viimein vessaan niin farkut jumissa en pystynyt mitenkään pidättämään vaikka kuinka hypin ja painelin itseäni että kestäisi mutta kaikki tuli vessan lattialle...
Joskus töiden jälkeen kotiin tullessa en viitsinyt töissä käydä pissalla ja niinpä viime metreillä tuli kaikki ulos vaikka kuinka pidätin.
En ole. Mutta Ylen toimittajat ovat paskoneet bussimatkalla housuihinsa. Muutahan ne ei osaakaan tehdä. Iljettävää ja halveksuttavaa sakkia.
Joskus tulee kotona tahalleen pidäteltyä koska se tuntuu mukavalta yksin ollessa katsella sarjoja ja juoda vähän väliä jotta rakko olisi täynnä ja sitten pidätellä kaikin mahdollisin tavoin täplät alapäätä ristiä jalkoja istua kantapään päällä ja tehdä kaikkensa että kestäis mutta siitä huolimatta suhina alkaa kuulua ja pissa purkautuu kauhealla paineella