Oletko koskaan pissannut housuun aikuisena?
Minulle tapahtui tänään jotain todella noloa. Olin tulossa töistä kotiin ja pisuhätä vaivasi, kiitos 3 kuppia kahvia palaverissä. Lähdin linja autolla kotiin hätä kasvoi aivanvaltavasti linja autossa kun matkakin kesti melkein 45 min. Pelkäsin etten kestä kotiin asti vaan pissaan linja-auton penkille. Noustessaniomalla pysäkilläni pois en vaan pystynyt enään tekemään mitään vaan pissa rupesi tulvimaan housuun. Oli sitten mukava kävellä kotiin noin 500m nilkkoihin asti märissä farkuissa. Voiko näin oikeasti käydä aikuiselle ihmiselle???
Onko muille koskaan käynyt mitään vastaavaa
Nolostunut nainen 29v
Kommentit (202)
Kannattaa käydä vessassa ennen kuin lähtee töistä. Aikuiselle tuollainen todella on noloa ja estettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni kolme kertaa, kun olen juonut itseni sammumispisteen yli. Ei sille mitään mahda kun on tolkku pois.
Tuolla tavalla ei pitäisi juoda, sulla taitaa olla alkoholiongelma tai alkava sellainen, tuossa tilanteessa voi vaikka kuolla, kun ei pysty heräämään vaikka oksettaisi ja tukehtuu sitten omaan oksennukseen. Eli hanki apua.
Kyllä, joskus parikymppisenä. Olin käynyt työkaverin kanssa yhdellä kaljalla ja menin sen vielä kauppaan. Pissat tuli housuun s-marketin käytävällä. Oli kesä ja mulla oli keltainen kukallinen hame päällä, tunsin vaan kun jalkoja pitkin kuset valui. Ei hitto että hävetti. En usko että kukaan näki mutta taatusti oli lattia märkä.
Juu kerran kun käytin satisfyeria
Puolitahallani kyllä, kun käyn suunnistamassa ja nestetankkaus on mennyt yli. Mustissa trikoissa sitä ei huomaa jos keventää. Käy nopeasti ja ei tarvi puskassa pyllistellä... Ehkä ei enää nyt syyskeleillä fiksua ;=/
Vanha ketju, mutta olen, ja vielä kesken työpäivän.
Työpäivä alkoi ihan normaalisti ja aamu meni hyvin. Aamu tauon kahvin juonnin jälkeen kävin veskissä, mutta siitä huolimatta työaikana alkoi kasvava pissahätä. Ruokatauokoon jolloin pääsi vessaan oli ainakin tunti. Työssä kuljetiin työautolla paikasta toiseen eikä ollut mitään paikkaa mihin olisi voinut mennä.
Tuskissani pidättelin, välillä helpotti kun pysähdyttiin työkohteelle ja pääsi seisomaan. Noin 15 min ennen ruokataukoa, ajeltiin rauhassa katselemassa seuraavia työkohteita. Työautossa mietin vain mielessäni että vauhtia, vauhtia.. En kehdannut sanoa työkaverille mitään asiasta. Hätä oli jo niin kova etten pystynyt pidättämään ja eiköhän se vahinko sitten käynyt. Kusta vain tuli, mutta onneksi sain laitettua istuessani jalat vähän yhteen ja asetin kädet mukamas huvikseen reisien päälle.
Onneksi vieressä ajava työkaveri ei huomannut mitään.
Tauolle mentäessä sanoin apukuskina työkaverille että voin tulla autosta perästä, hoidan vain yhden tärkeän puhelun.
No, onneksi työkaveri lähti ensin ja pääsin autosta vaihtamaan pukkariin huomiota herättämättä housut eikä penkille jäänyt läikkää. Kyllä nolotti.
Kerran kotimatkalla töistä oli niin jäätävä hätä en ollut koko päivänä käynyt vessassa ja kotiin kun pääsin niin oli jo pakko työntää käsiä jalkoväliin pissatti ihan hirveästi samalla painoin alapäätä kun toisella kädellä yritin avata farkkuja mutta en saanut niitä auki ja pissa oli ihan tuloillaan en pystynyt irrottamaan otetta jalkovälistä muuten olisi lorahtanut välittömästi.lopulta oli pakko luovuttaa ja farkut jalassa istuin pöntölle ja lorotin ai että se helpotuksen tunne.
Tämä on enemmän kännimoka. Tulin aamuyöstä kotiin baari-illasta. Riisuin housut ja alushousut, istuin pöntölle, aah, helpotus. Mitä ihmettä, nilkat kastuu vaikka vieressä oleva suihku on kiinni! -olin istunut pöntölle enkä nostanut kantta ylös....
Kerran baari illan jälkeen menin nukkumaan ja vissiin unohdin käydä tyhjentämässä rakon.. aamuyöllä sitten heräsin kun sänky aivan läpimärkä ja pissaa tuli edelleen vaikka heräsin..
Joskus kun oli jäätävä hätä eikä vessaa ollut missään niin tuli vain väkisin melkeen koko rakollinen..
Kyllä kun olen oksentanut tai yskinyt.
Käykää aina vessassa ennen kuin lähdette töistä tai baarista. Ihme porukkaa.
Joskus pidättelen kotona ollessanikin kun esim katon jotain elokuvaa ni ei kesken Malta mennä vessaan sillon välillä hätä meinaa yltyä liian kovaksi
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan ikinä pidättänyt tarkoituksella niin pitkään et lopulta käy vahinko? Ite usein pitkitän vessaan menoa niin kauan kun pystyy mutta kumminkin meen ennenkö tulee housuun. Joskus saattanut vähän karata kun pidättänyt niin pitkään mut sit nopeesti vessaan
Nolottaa kertoa mutta viime viikolla kyllä. Olin koulussa tosi ujo tyttö etenkin vessassa käyntien suhteen, mistä seurasi aika monta pissavahinkoa sitten. Jostakin syystä kun viime viikolla mies oli töissä, lapset koulussa ja minulla sitten etätöitä niin päätin kokeilla miltä tuollainen lapsuuden aikainen kokemus tuntuu näin aikuisiällä.
Vietin koulupäivää leikisti, 45 minuutin tunnit ja 15 minuutin välitunnit välissä. Aamulla join normaalin aamukahvin, mutta sen lisäksi vettä ja energiajuoman, joka tuppaa aina kovasti pissattamaan. Sitten kun olisi pakko käydä vessassa niin nopalla heitän että uskallanko ja että antaako opettaja luvan.
Eka tunti meni etätöitä tehdessä ja sen jälkeen oli vain vähän hätä, välkällä tein keittiöhommia ja laitoin koneellisen pyykkiä pesuun.
Toinen tunti oli jo vähän vaikeampi, piti nytkytellä ja pitää jalkoja ristissä. Töihin oli jo vaikeampi keskittyä, joten katselin puoliksi keskittyen jotakin netfliksin juttuja, onneksi on semmoinen työ joka tämän sallii. Tokan tunnin välkkä oli jo aika paha, jalkoja piti pitää aika paljon ristissä ja kyykistelin ja kädet tärisi kun ripustin pyykit kuivumaan.
Kolmatta tuntia en pystynyt enää istumaan paikallani vaan koko ajan piti kiemurrella, enkä kyennyt keskittymään enää sarjoihinkaan. Eniten helpotusta tuntui tuovan ikään kuin paikallaan polkeminen ja edes takaisin nytkyttely. Kun tuntia oli jäljellä 20 minuuttia rupesi tuntumaan että housuun tulee millä hetkellä hyvänsä enkä kestä enää loppuun. Noppa antoi luvan kysyä vessalupaa, mutta toinen noppa sanoi että ope ei myönnä sitä.. joten seuraavan kerran sitten heittäisin välkän alussa että uskallanko mennä vessaan vai en. Touhu meni aivan hektikseksi kiemureluksi ja polkemiseksi. Pieni liru pääsi housuihinkin mutta pystyin kauhealla istuen hyppimisellä vielä pidättelemään.
Sitten se tapahtui. Tuli ikään kuin pieni muistikatko ja seuraavassa kuuluu kauhea sihinä ja suhina pikkuhousuista. Yritän pidätellä kaikin voimin ettei tulisi liikaa sotkua mutta siitä huolimatta kastui farkkuhame, sukkikset nilkkoihin asti ja mulla oli jalassa polvipituiset villasukat ja nekin kastu. Lattialle tuli iso lätäkkö. Aluspaidan etuhelmakin kastui ihan märäksi. Helpotuksen tunne oli kyllä uskomaton, kun hädän tuska hävisi. En kyllä ymmärrä miten aikoinaan kukaan ei huomannut pissavahinkojani, tästä jäi aika sotku kyllä.
Tuli sitten ylimääräinen pyykinpesu ja keittiön siivous alaosattomissa, ja loput päästin suihkuun kun en viitsinyt märällä takamuksellani istua enää pytylle.
Jäi vähän outo tunne ja löysin sitten tämän palstan. Olenko ainoa vai onko muillakin tälläisiä kokeiluja?
Jokunen vuosi sitten vedin hirveät kalsarikännit ja heräsin aamulla olohuoneen lattialta kuset housuissa. Silloin oli kyllä paha morkkis ja päätin muuttaa alkoholin käyttöäni. En ole lopettanut, mutta sellaisia kännejä en enää vedä, että sammuisin johonkin tai en muistaisi illan tapahtumia.
Kotona en kerennyt viimeiset 1,5 metriä pöntölle kun maha oli täynnä kaljaa ja pissi tippui pitkin matkaa molemminpuolin alushousujen sivuilta.
Pari kertaa on tullut vahinkoja enemmän tai vähemmän tiedottomassa tilassa. Oltiin bändin kanssa soitettu yksi ensimmäisistä keikoistamme ja takahuoneessa oli tullut nautittua vähän liikaa kotiviiniä. Siinä majoituspaikkaan kävellessä kavereiden todistuksen mukaan olin päättänyt ryhtyä virtsaamaan jotain seinää tai aitaa vasten, avannut housujen vetskarin, ottanut munien seudulla heiluvan vyön pään käteen, osoittanut sen seinää kohti ja kussut housuun.
Tämä toinen ei ole ihan varsinaisesti housuun kuseminen mutta minulla oli opiskeluaikoina nainen yökylässä. Tämä oli keskellä yötä herännyt siihen kun olin jotenkin vaivalloisesti könynnyt pois sängystä. Oli kuulemma kysynyt mihin olen menossa mutta en vastannut mitään, kävelin vaan oman soluhuoneen ovelle ja kusin siitä komeassa kaaressa keittiön puolelle. Nainen tiedusteli että "mitä helvettiä" sen verran kovaan ääneen että heräsin siinä aika hämmentyneenä muna kädessä epämiellyttävän siivousurakan edestä. Unissakävelyä tai edes puhumista ei ole kertaakaan kukaan muu sen paremmin kuin minä itsekään tämän jälkeen tai tätä ennen havainnut.
Olen kerran, noin 30veenä. Taksilla tulossa baarista keskellä yötä, syksyinen kolea sää ja aivan sanoinkuvailemattoman järkyttävä vessahätä. Loppuillasta baarissa, jo aikamoisessa hiprakassa, en suoraan sanoen malttanut mennä vessaan, kun oli niin hauskaa ystävien kanssa. Ei tajuttu edes valomerkkiä, kunnes meidät ajettiin ulos ja baari meni kiinni. Sitten vielä ulkona grillillä seisoskelua vähintään tunti, ehkä enemmänkin, eikä edelleenkään puskapissalle malttanut mennä, enkä olisi kehdannutkaan, eikä sen puoleen ollut mitään puskaakaan mihin mennä. No sitten viimein taksiin ja vajaa puolen tunnin kotimatka. Kotiin oli vielä noin kilometri matkaa, enkä kestänyt enää yhtään. Oli aivan pakko pyytää pysähtymään, sanoin kuskille että voin jäädä tähän. Maksoin kyydin ja nousin autosta, enkä pystynyt enää edes kävelemään. Auto lähti, minä jäin siihen paikalleni, kyykistyin ja saman tien pissasin niin että housuissa sihisi ja suhisi, enkä edes yrittänyt lopettaa sitä. Voi luoja mikä helpotus! Siitä sitten kilometrin kävely kotiin pylly märkänä. Onneksi oli mustat farkut, syyspimeä ja hiljainen asutusalue. Näkyi vielä seuraavana päivänäkin se lätäkkö siinä jalkakäytävällä, hupsis!