Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan pissannut housuun aikuisena?

Vierailija
15.10.2013 |

Minulle tapahtui tänään jotain todella noloa. Olin tulossa töistä kotiin ja pisuhätä vaivasi, kiitos 3 kuppia kahvia palaverissä. Lähdin linja autolla kotiin hätä kasvoi aivanvaltavasti linja autossa kun matkakin kesti melkein 45 min. Pelkäsin etten kestä kotiin asti vaan pissaan linja-auton penkille. Noustessaniomalla pysäkilläni pois en vaan pystynyt enään  tekemään mitään vaan pissa rupesi tulvimaan housuun. Oli sitten mukava kävellä kotiin noin 500m nilkkoihin asti märissä farkuissa. Voiko näin oikeasti käydä aikuiselle ihmiselle???

Onko muille koskaan käynyt mitään vastaavaa

Nolostunut nainen 29v

Kommentit (202)

Vierailija
41/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt 2 kertaa unta siitä, että on kauhea kusihätä ja menen vessaan. Herään siihen, että ihan oikeasti on tullut pissat alle. Eli 2 kertaa olen joutunut ostamaan uuden petarin. Toisella kerralla olin vähän humalassa ja toisella kerralla ihan selvinpäin. Olen oppinut, etten juo enää juuri ennen sänkyyn menoa.

Vierailija
42/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti, kun kerran baari-illan jälkeen aamulla farkkuni löytyivät lattialta ihan kusesta märkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Vierailija
44/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni kolme kertaa, kun olen juonut itseni sammumispisteen yli. Ei sille mitään mahda kun on tolkku pois.

Vierailija
45/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehetthän pystytään tekemään lumihankeen vaikka milnkälaiisia jänniä kuvioiita kun meilllä on leka.

Vierailija
46/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehetthän pystytään tekemään lumihankeen vaikka milnkälaiisia jänniä kuvioiita kun meilllä on leka.

Pilllun kanssa joutuu enemmän temppuilemaaan.

Vierailija
47/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissasin tänään housuun salilla personal trainerini edessä arvatkaapa kuinka noloa se oli. Ihan lattialle asti lorisi. Hyppimistä siis oli ja tietenkin koko sali täynnä porukkaa. Ikää minulla 20v. Täytynee varmaan vaihtaa salia vähäksi ajaksi.

Treenaa vatsanpohjalihaksia, noin nuorella ei pitäisi olla noin huonossa kunnossa, näin 10v vanhempana ja kolme lasta synnyttäneenä on ja ei mitään hyppytreenejä todellakaan voi harrastaa....

Vierailija
48/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinaw kirjoitti:

Joo olen ja monesti viimeksi tuli housuun kun en kerennyt vessaan kaupungilla ja kuulkaapan kun nolotti kävellä märissä housuissa 2 km kotiin

19v tyttö

Juo vähemmän...

Vierailija
49/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta sitten olin prismassa ja oli vessahätä ( olin juonut tunti sitten pullon limsaa). En viitsinyt lähteä kaupasta ja mennä vessaan vaikka olin noin 5min sitte tullut sinne. Aijoin sovittaa vaatteita ja ostaa sitten ruokaa. Kun olin sovituskopissa niin härä oli jo niin kova että sattui vähän. Olin juuri saanut päälleni mukavat farkut joita sovitin. Sitten tunsinjotain lämmintä virtaavan jaloissa. Aluksi olin helpottunut ja mozzarella loinen, koska hätä sattui, mutta sitten v*ttu tajusin kusevani niihin farkkuihin. Riisuin ne äkkiä samoin alushousut jotka olivat liko märät ja kusi valui sinne lattialle. Yritin pidätellä, mutta kun se epäonnistui annoin kaiken tulla ja kyllä suhisi. Pissaa lorisi ainakin kolme minuuttia. Kun kaikki kusi oli lattialla mietin h*lvetti mitä olin just tehnyt. Jätin ne farkut ja pikkuhousut sinne koppiin, ja puin omat housut jalkaan. Olin loppu kauppareissun tosi nolona vaikka kukaan ei tiennyt että olin kussut sinne sovituskoppiin.

Vierailija
50/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena pillerikännissä, keskellä kaupunkia, silloin ei hävettänyt, seuraavana päivänä kyllä.

Vierailija
51/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaaja kirjoitti:

Puoli vuotta sitten olin prismassa ja oli vessahätä ( olin juonut tunti sitten pullon limsaa). En viitsinyt lähteä kaupasta ja mennä vessaan vaikka olin noin 5min sitte tullut sinne. Aijoin sovittaa vaatteita ja ostaa sitten ruokaa. Kun olin sovituskopissa niin härä oli jo niin kova että sattui vähän. Olin juuri saanut päälleni mukavat farkut joita sovitin. Sitten tunsinjotain lämmintä virtaavan jaloissa. Aluksi olin helpottunut ja mozzarella loinen, koska hätä sattui, mutta sitten v*ttu tajusin kusevani niihin farkkuihin. Riisuin ne äkkiä samoin alushousut jotka olivat liko märät ja kusi valui sinne lattialle. Yritin pidätellä, mutta kun se epäonnistui annoin kaiken tulla ja kyllä suhisi. Pissaa lorisi ainakin kolme minuuttia. Kun kaikki kusi oli lattialla mietin h*lvetti mitä olin just tehnyt. Jätin ne farkut ja pikkuhousut sinne koppiin, ja puin omat housut jalkaan. Olin loppu kauppareissun tosi nolona vaikka kukaan ei tiennyt että olin kussut sinne sovituskoppiin.

Niissä on kameravalvonta

Vierailija
52/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille noita vahinkoja on tullut ja mitä niitä alkaa kenellekkään mainostamaan. Pidä omana tietonasi. 

Vierailija
53/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat tekevät minulle aina järkyttävän vessarallin, puolen tunnin välein pissalle. Kerran nuorempana olin  pussikaljalla kavereiden kanssa ja siinä lähellä oli kiva puska jossa kävin helpottamassa oloa, sitten paikalle tuli mies ison koiran kanssa ja koirahan kiinnostui siitä puskasta. Siiderin voimistama menkkainen pissahätä vaan paheni ja kun mies koirineen lopulta jatkoi matkaa ja nousin kankeasti ylös,  rakko kertakaikkiaan antoi periksi. Kaikki valui farkkusortseihin ja niistä säärille. 

Vierailija
54/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä ennakoivasti vessassa 🥰

Olen huomannut, että jos syön runsaasti huonoja hiilareita minulla saattaa lirahtaa. Muuten ei mitään ongelmaa, ei nostoissa eikä yskiessäkään.

Kannattaa treenata myös lantionpohjan lihaksia.

Vierailija
55/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ! Olen onnistunut pidättämään kusemistani 1,5 tuntia Linja- autossa ja sitten kiiruhanut vessaan ( niin Linja- autoissa yleensä on vessa Kaukoliinteen Linja- autoissa lähilikernteen Linja- autoissa ei ole vessaa)

Eikö Linja- autossa ollut vessaa.

Ole itse joutunut pidättmään kahdestikin kusemista, kahdesta syystä,

Yhdellä kertaa kun olin eräällä , järjestetyllä reissulla oli sellaineni minibussi, jossa ei ollut vessaa,

Toisella kertaa oli vessa, mutta se ei toiminut ja paljon minua vanhemmat halusivat vaan matkustaa määräpäähän yhteen kyytiin !

Pysähtymättä siis vanhin oli 80-: n ja ei kun yhteen kyytiin vaan ( kuski ajaa matkustajien pyynnöstä pysähtymättä sovittuun määräppäähän tai sovittuun taukopaikkaan ilman mitään ylimääräisiä taukoja.).

Eli siinpä oli pidättämistä, 1,5 tuntia !

Ja olen aloittajasta itsekkin puolet, vanhempi eli olen yli 40: n nainen enkä ole kussut housuun.

Kannattaisi käyttää tenoja tai muita pikkuhousun suojia ( OIsivat auttanut ).

Muuten kahvihan onkin huono hellejuoma , tai yleensäkin srjän poistaa nesteitä.

Sanon mä vaikka itsekkin juon kahvia, ja käyn vessassa ennen lähtöä huolehdin etten myöhästy.

Linjurista.

Vierailija
56/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenojen yms. sellaisten käyttö voivat jopa lisätä pissaamisen tarpeen tunnetta.

En suosittele muutenkaan hautovia muoveja jatkuvasti pöksyihin kuin tositarpeeseen.

Vaihtoehdot suositeltavia etsiä muualta :)

Vierailija
57/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun migreenikohtaus äityy niin pahaksi, että oksennan useamman kerran, niin kunnolla kyökkiessä saattaa pissaakin lirahtaa housuun.

Vierailija
58/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väliä livahtaa.

Vierailija
59/202 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/202 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen töistä kotiin tullessa viimeksi käynyt aamulla herätessä pissalla ja kello oli jo kuusi illalla kun matkalla niin järkyttävä hätä että ihan hikeä pukkasi ja kokoajan piti hinkata reisiä yhteen ja painella jalkoväliä että rakko kestäis kotiin.hätä ei tuntunut ees hädältä enää vaan kivulta... viimein pääsin kottiin mutta en vessaan tarpeeksi ajoissa pihassa pääsi jo iso lirahdus ja tiesin etten selviä...painoin ja anelin alapäätäni vaan lujemmin ja hoin että ei vielä ei vielä mutta mikään ei auttanut kotiovella kaikki pissat housuun olin niin shokissa että pidin kättä edelleen jalkovälissä ja pissa vaan lorisi.ihan hirveää käykö muille näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan