Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan pissannut housuun aikuisena?

Vierailija
15.10.2013 |

Minulle tapahtui tänään jotain todella noloa. Olin tulossa töistä kotiin ja pisuhätä vaivasi, kiitos 3 kuppia kahvia palaverissä. Lähdin linja autolla kotiin hätä kasvoi aivanvaltavasti linja autossa kun matkakin kesti melkein 45 min. Pelkäsin etten kestä kotiin asti vaan pissaan linja-auton penkille. Noustessaniomalla pysäkilläni pois en vaan pystynyt enään  tekemään mitään vaan pissa rupesi tulvimaan housuun. Oli sitten mukava kävellä kotiin noin 500m nilkkoihin asti märissä farkuissa. Voiko näin oikeasti käydä aikuiselle ihmiselle???

Onko muille koskaan käynyt mitään vastaavaa

Nolostunut nainen 29v

Kommentit (202)

Vierailija
21/202 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muutamia kertoja ihan tietoisesti pissannut housuun esim. bussissa tai kaupassa ja siitä tulee niin todella tuhma fiilis kun joku sitten huomaakin märän läikän farkuissa. onhan se tunnekkin aika kiva kun lämmin leviää pöksyissä joka paikkaan. tosin kauppungilla ollessani alkoi jo hieman kaduttaa että olin päästänyt housuun kun se näkyi läpi niin paljon eikä sitä pystynyt peittämään mitenkään.

Vierailija
22/202 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän itse kukin pissaa housuun kohta puoliin näinä vaikeina aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/202 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ap ainoa kuka on pissannut housuun. Itsellekin on käynyt monesti vahinko. Viimeksi kun olin ajamassa mökille lasteni kanssa. Itku kurkussa katselin onko mitään pysähdyspaikkaa minne pääsisi pissalle mutta ei. Oli aivan pakko pysähtyä pissalle bussipysäkin viereen

Vierailija
24/202 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen töissä tuli housuun...

25/202 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen ja monesti viimeksi tuli housuun kun en kerennyt vessaan kaupungilla ja kuulkaapan kun nolotti kävellä märissä housuissa 2 km kotiin

19v tyttö

Vierailija
26/202 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon monesti koska jostain syystä pitkitän vessaan menoa aina viimetinkaan asti ja jos silloin ei pääse niin sitten joskus käynyt vahinko..jotenki vaa en viitsi mennä vessaan vasta kun on ihan pakko

Vierailija
27/202 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, siksi käytän vaippaa. Paha inkontenssi.

Vierailija
28/202 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö kellään koskaan niin että näkee unta että on pissahätä ja unessa kävelee vessaan, vetää housut alas ja istuu pöntölle ja alkaa helpottuneena pissaamaan? Tähän asti oon aina herännyt just sillä viimesellä mahdollisella sekunnilla ettei vahinkoa oo kerinnyt käymään mutta ei oo kyllä kaukana ollut.

Kerran tai kaks olen alkanut jo pissiä, mutta onneksi herännyt eikä kaikki päässeet housuun. Toisella kerralla olin juonut illalla viimeiseksi tosi paljon.

Kyllä tuohon tavallisesti herää, mutta auta armias sitä kertaa kun päästelee housuunsa kun näkee unta että on pöntöllä. Ne unien vessanpöntöt vain sattuvat olemaan outoa sorttia.

Vierailija
29/202 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin käynyt pari kertaa niin että nähnyt unta olevansa pöntöllä ja sit sänky lainehtii koko rakko tyhjentynyt sänkyy

Vierailija
30/202 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla?

Vierailija
31/202 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti. Tulin synnyttämästä ja olin ekaa päivää kotona. En pystynyt pidättämään. Toisella kerralla oli virtsatietulehdus.

Vierailija
32/202 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oksentaessa lirahtaa kusi housuun isomman kaavan mukaan ja yskäistessä turahtaa paska.

Vierailija
33/202 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18-vuotiaana mansikanpoimijana. Sai syödä jos halusi. (Se aika oli pois urakasta). Oliko sitten mansikka diureetti, vai jotenkin juonut liikaa vettä hellepäivänä. Istuin maassa, pissa vaan tuli.

Vierailija
34/202 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi tuntuu mulla et se tulee suoraan läpi ku juon kupillisen niin 15min ja hirvee hätä

Vierailija
35/202 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein selvinnyt kenen housuista oli kysymys...

Vierailija
36/202 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä olen ehtinyt pytylle ajoissa, vaikka eläkeiässä jo olenkin. Oikein harras aivastus saattaa joskus pirskauttaa pari pisaraa, mutta ei muuta.

On mulla kerran tuossa ovella, kun avain ei vaan kääntynyt, aivastutti ja pissatti ja attsssuuhhh, sinne meni!

Vierailija
37/202 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran yöllä tullut pissat sänkyyn aikuisiällä

Vierailija
38/202 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä se ms-tauti teettää

Vierailija
39/202 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ikinä pidättänyt tarkoituksella niin pitkään et lopulta käy vahinko? Ite usein pitkitän vessaan menoa niin kauan kun pystyy mutta kumminkin meen ennenkö tulee housuun. Joskus saattanut vähän karata kun pidättänyt niin pitkään mut sit nopeesti vessaan

Vierailija
40/202 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan parhaillaan housuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi