Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ELOHAAVEET uuteen viikkoon 48

26.11.2007 |

Aloittelen uuden pinon kun ei kukaan muu ollut vielä ehtinyt :)

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkuten jaksoin selata kaikki viime viikon viestit läpi ja aika monella taitaa olla piinailut menossa. Ketkä kaikki meinaa tällä viikolla testata?

Itsellä kp 5 ja tätikin vasta suunnittelee lähtöä, joten ei paljon kertomista niiltä osin.Viikonloppu hujahti taas ihan vauhdilla ohi, eipä kummempia ehditty touhuilla. Esikoisen kanssa askarreltiin hänelle oma joulukalenteri tulitikkuaskeista ja muista pikku laatikoista, tuli aikas hieno. :) Siellä se nyt roikkuu pojan huoneen seinällä koko viritys ja odottaa täytettä. Aion täyttää aina illalla seuraavan päivän laatikon, ei tuo 3-vuotias ehkä malttaisi olla kurkkimatta seuraaviin luukkuihin jos kaikki olisi kerralla täytetty. Ehdotuksia täytteeksi? Isoimpiin rasioihin mahtuu puuha-pete karkkiaski, niitä voisi viikonlopuille varata ja jotain suklaanameja ostin jo jotka mahtuu. Muutakin täytettä ajattelin laittaa, tarroja esim. ja mahtuisi jotain pikku lelujakin kyllä noihin. Tässä kirjoittaessani muistinkin, että jossain on kindermunista saatuja leluja, pikku palapelejä sun muita, tallessa. Mummo on innokas ostamaan pojalle karkkia, ekat suklaamunatkin sai heti ekana pääsiäisenä ollessaan noin 6kk joten äiti on joskus joutunut " uhrautumaan" ja syömään pojan suklaat... :D

Minttu_10, kiitos vaan ja onnea teillekin oikein extrapaljon yritykseen! :) Pidän peukkuja, että viikonlopun yritykset on jo teidän kohdalla tuottaneet tulosta!

Vierailija
2/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu hurahti taas ihan hetkessä. Eipä oikeastaan edes mitään järkevää tehty, kun molemmilla oli opiskeluhommia tehtävänä.

ON: Oletan, että ovis oli eilen. Oli ensimmäinen limaton päivä, ovistestissä oli kaikista vahvin viiva tähän mennessä, vaikka ei kuitenkaan ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva, ja tänä aamuna oli lämmöt nousseet.

Eilen illalla oli jotain tosi inhottavaa vihlomista tuolla alavatsa tienoilla. Ihan säikähdin sitä, kun tuli niin yhtäkkiä, että oli pakko pysähtyä. Mitä lie...

Joie kp 17/?, dpo 1, yk 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annique: Minullakaan ei tullut Mammaksin ovistesteillä kunnon viivaa. Apteekin ovistestillä sain kunnon viivat ja nyt viime kierrossa ostin digitaalisen ovistestin, jonka tuloksesta ei voi erehtyä! Minä tosin kävin oviksen jälkeen testeissä, eikä ovista ollut tapahtunut, joten tarpeeksi keltarauhashormonia ei sitten kuitenkaan ollut.

Pah, ei mulla mitään ovulaatiota tässä kierrossa nyt kyllä olekaan, kun Terot aloitin. :( Vähän harmittaa, mutta syyskuun pinoon sitten jatkan matkaani.

Plussaonnea teille kaikille!

Rizza kp 21/36-47, yk 18

Vierailija
4/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa tässä vaan, en ole ehtinyt muiden juttuja valitettavasti lukemaan =/

Tänä aamuna clearbluella puhdas nega, ja tätiä tässä sit vaan odotellaan. Tästä näyttää tulevan taas vähän pitempi kierto, joten nokkani suuntaan jo kohti syyskuisia.

Terveisin Nippara kp34/31-35 dpo16 yk15

Vierailija
5/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on moni jo plussaa saanut! Viikonloppu hurahti taas nopeasti ja tulihan se tätikin vihdoin eilen aamulla. Katsoin tuolta vauvalaskurista että 31.8. olis la, jos ens kuussa tärppäis. Vielä notkun täällä, mutta syyskuisiin siirryn jossakin vaiheessa (sitten kun olen elokuisissa yksin).

Toivottavasti en jää junasta tällä kertaa =)

Olenkohan hieman hullu, kun jo mietin että tän tulevan kolmannen vauvan jälkeen neljäs saa sitten tulla heti kun on tullakseen? Kun vielä puol vuotta sitten ajattelin ettei enää lapsia, nää kaksi saa riittää. Näin se mieli muuttuu ja kerkiää varmasti muuttua vielä monet kerrat!!!

yrttis kp2/28-33 yk 2

Vierailija
6/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla kattomaan vieläkö täällä ketään " tuttuja" pyörii.. Ja valitettavasti näin näkyy olevan. Valitettavasti siksi, ku oisin toivonu, että oisitte kaikki jo siirtyny tuonne odottavien puolelle..

No, enpä oo itekään sinne saanu siirtyä, tätiä odotellaan saapuvaksi taas parin päivän kuluttua. Oon nyt useamman kuukauden pitänyt palstailutaukoa, ja on se ainakin siinä mielessä ollut hyväksi, ettei koko ajan oo kyttäämässä mahdollisia oireita. :) Mutta nyt alkaa taas pikkuhiljaa tuntua siltä, että ehkä sitä vois taas vaihtaa ajatuksia täällä palstalla. Ehkä ens kierrossa taas liityn virallisesti joukkoonne. :) (Ellei nyt niin onnellisesti sattuisi käymään, että täti jättäisikin tulematta.. Mihin en kyllä oikein usko.)

Toivon kovasti plussia kaikille tutuille, jo pitempään kuumeilleille. AnniHelena, Annique, Rizza, Koralli ja Nippara ainakin muistuu mieleen.. Tietysti plussatuulia myös kaikille muille. :)

Palstahäirikkö Khaos, kp 29/25-30, yk 12.

Vierailija
7/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sitten perjantaina varuiksi raskaustestin (herkkyys 10) ja sain epämääräisen viivanpaikan... Viikonloppu meni reissatessa, niin en päässyt ilmoittelemaan. No tänään tein uuden testin (herkkyys 25) ja sain haaleimman mahdollisen haamun! Ohhoh, minä ihan oikeasti luulin, ettei tässä kierrossa olisi mitään mahiksia... Jotainhan tuolla tapahtuu, jos viivan saa testiin! Tilasin lisää niittä herkempiä testejä ja vielä yks 25-testi on kaapissa. varmaan ke tiedän jo enemmän!!!

Vierailija
8/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 2 meneillään. Täti tuli yllättävän aikaisin, joten pysynkin edelleen täällä elokuisissa, toivottu la ois 31.8. Onneksi siellä loppukuussa näyttää olevan muitakin, ettei ihan yksin tarvi täällä sitten lopussa jännittää. En kyllä edelleenkään käsitä miksen viime kierrossa ovuloinut, vaikka gyne ultrasi ja sanoi että olen ovuloimassa pian ja ovistestikin näytti plussaa.

Eikös tänne pitäis alkaa jo plussia ilmaantumaan. :)

-Annique, kp2/26-29, yk10-

Vierailija
9/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää aika tuntuu menevän näin KAUHEAN hitaasti?!

Ihan kun viikot menisi hujauksessa ja siltikään ei pääse vielä piinailemaan:/

Itseasiassa tässä kierrossa heiluteltu peittoja tasan kolme kertaa. Enempään ei ole riittänyt aikaa eikä mielenkiintoa.. Näin sitä sitten yritetään vauvaa, pöh.

Onnea plussanneille ja muille jaksamisia odotuksen odotukseen!

Vierailija
10/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se siitä vahvistu selkeäksi plussaksi! :)

Vierailija
11/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun pahoinvoinnin jälkeen päätin sit ostaa testin, mut hukkaan meni nekin rahat. Meidän apteekissa oli joku ihme Onni-testi, jonka herkkyydestä ei myyjäkään tiennyt. Onkos kellään kokemuksia? Ihan outo testi, en oo sellaista ennen tehnyt. Ei näyttänyt edes haamua, vaikka yleensä saan haamun tiirattua testistä kuin testistä. No nyt vaan menkkoja oottelemaan. Viimeistään torstaina pitäisi alkaa. Perjantaina testaan uudestaan jos menkat oo alkanut, mutta kyllä varmaan tänään ois jo haamu tullut jos raskaana oisin.

Onnittelut Tapsulle!

murunmamma

kp27/27-29 yk1

Vierailija
12/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapsu85: toivotaan, että plussa vahvistuu. =) Ja eihän siinä näy väriä jos ei ole hormoonia kropassa. bd bd bd bd!! Peukutuksia!

Omaan napaan ei kuulu mitään uutta. Täälläkin aika kuluu hitaasti... Tässä odotellaan ensi viikonloppua, että alkaako menkat vai ei. Vai voiko jopa testailla. Nyt kp 22/28, eli 6 päivää vielä. Vähän jännittää... Jotain pientä nippailua on ollut alavatsassa ja yleensä mulle ei ole tässä kp:n vaiheessa kunnolla valkkkaria ja tuntuu olevan (sori ilmaus). No, katsotaan taas... Siis odotellaan. Mä vähän luulen, että jos nyt ei tärppää, niin ensi kierrossa taidan jättää TJOT:n varaan koko homman. Ei vaan jaksa. Kattoo nyt.

Hyvää alkuviikkoa! :)

Vierailija
13/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapsu85, JEEEE!!!!!!!! ONNEA ONNEA!!!!!!!!!!!!!! =) Mikäs sun LA nyt sit olikaan?

tyhjäsyli, me ollaan aika samoissa päivissä menossa, voidaan sit jänskätä yhdessä! =)

jatkan myöhemmin kirjottelua, nyt on meinaan kiire.....MOIKKA!

kp6/26-28 yk3

Vierailija
14/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä uskalla luottaa ihan täysin tuohon testiin, jos vaikka olisi joku kemiallinen raskaus. Huomenna tai ylihuomenna vasta pitäis menkat alkaa.

Nyt oli kyllä paljon tavallista lyhyempi kierto, mutta jos laskee edellisistä menkoista sen 28:n päivän mukaan, niin laskettu aika ois 080808!!!! Voiko sen ihananpaa olla??? Meillä ainakin neuvolassa laittaa suoraan vaan menkkojen mukaan sen lasketun ajan.

Oireita kyllä on ihan kivasti; rintoihin ei ees kärsi koskea, etoo, hirveä jano ja sitä myötä vessassa saa juosta. Ihan hirveet menkkakivut on ollu pari päivää. Hassuin on ehkä coca cola -himo, normaalisti inhoan sitä litkua... niin ja maha on IHAN sekasin

murunmamma06: En mäkään oo kyl mistään Onni-testistä kuullu. Koskaan ei tiedä, miten sitä hormonia erittyy, viimeks mä sain haamun vasta ku menkat oli myöhässä viikon. Toivoa on aina!

Vierailija
15/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna kirjoitin siitä sun ihmeellisestä ovisplussasta?

" Tapsu85, oletkos kuullut että ovistesti saattaa näyttää plussana myös raskauden... Jos sulla on ollut ovis kp 13 ja nyt on kp 22, olisi pieni alku jo kiinnittynyt ja siitä tuo ovisplussa? :)"

Taisi tulla taas todistettua, että ovistesti voi näyttää myös raskauden. :) Onnea!

Joulun tienoilla mun kanssa jännää vissiin ainakin MOELPA, yrttimaaria ja Annique, kiva että on muitakin suunnilleen samoilla päivillä ettei tartte itsekseen täällä kirjoitella sitten loppukuusta. :)

Vierailija
16/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä just ehin sen lukasemaan, ennen ku lähin, mut jotenkin hämäs, kun se ovistestin viiva oli haalentunu seuraavana päivänä, nyt ei oo enää niitä o.testejä, muuten testaisin, mitä näyttää...

Vierailija
17/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkan siis siitä mihin aiemmin tänään jäin.

Nippara, Älähän vielä heitä kirvestä kaivoon. Kyllä se + saattaa sieltä tulla vielä! =)

2poj@näiti, voi vitsi, sulla on ihan kohta jo testauspäivä! TSEMPPIÄ!

ON: menossa siis alkukierto vasta, olen alkanut taas juomaan greippimehua. Jos vaikka siitä olisi edes pientä apua. En vaan malttaisi odottaa ovista! Ehkä olisi parempi jos ei ajattelisi koko ovista lainkaan, niin voisi aikakin mennä nopeampaa (toiveajattelua)!

++++++++ tuulia testaajille!!

kp6/26-28 yk3

Vierailija
18/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täti saapui ja haave elokuun vauvasta poistui samalla ovenavauksella =( Nyt siis nokka kohti syyskuun vauvaa, ja yk 16 hurahtaa käyntiin. Kiitos hyvästä seurasta ja plussaonnea!!

Nippara kp 1/33 yk16

Vierailija
19/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viivanvahvistusonnea Tapsu85! Ihanan LA:n saisit.

Tyhjäsyli: Samoissa puuhissa minäkin. Uusimpana keksin pienet piparkakkumuotit. Muistipelikortit jaan useammalle päivälle ja pikkueläimiä on paketti.

Rizza: Minäkään en ole saanut Mammaksin testeillä pariin kiertoon plussaa, aiemmin olen. Jospa en sitten ovuloinut. Terot on mullakin käytössä. Mitä tarkoitit, että et ovuloi kun Terot on käytössä?

Nippara: Pahoittelut tädistä!

Khaos: Kiva, kun poikkesit. Ehkä tavataan syyskuun pinossa. Mä olen matkalla sinne, ikävä kyllä.

Annique: Pahoittelut tädistä. Kiva kuitenkin, että saat jatkaa elokuisissa.

Murunmamma: Pahoittelut negasta. Voihan se vielä muuttua, kun ei ollut edes varmaa, oliko herkkä testi.

ON: Kierron pituudesta ei tietoa, kun Terojen pitäisi pidentää sitä. Ehkä parin päivän päästä voisi odottaa tätiä. Ensi kuussa teen kyllä kaikki mahdolliset poppakonstit. Luin tuolta lapsettomuuspuolelta omenaviinietikasta, taidan ottaa kokeiluun =).

AnniHelen@ kp 26/22-? yk10

Vierailija
20/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oon kuvitellu jos jonku laista oiretta täs viimiset 4 päivää..maha turvottaa hetkittäin(aikasemmis raskauksis on ollu turvotusta ekat 2kk),tissit kipeähköt ja tuntu toissa yönä ihan ku maito kiristelis,menkkamaista juilimista,mut ei pitäs viel olla ku menkat pitäs alkaa vast 30.11..(kiinnittymistä??),pissittää usein ja kamala jano koko ajan!enkö ookkin aika hyvä keksimään oireita?=)en ees luota siihen et ovis oli ja et mankat alkais ajallaan ku nyt eka kierto ilman teroja..et odotettavissa heittelyjä!

en oo kerenny hirveesti parin viime päivän juttuja lukemaan ku en oo ollu koneella,mut sen verran näin et tapsu ois plussannu=)!!!!onnea,toivottavasti viiva vahvistuu!!!!!

meinasin et jokohan uskaltas testailla ovis testil edes..niin malttamaton ku olen=)

sori et oli omanapaista mut en tosiaan oo ollu koneel ja kerenny viel lukea kulumisia!

hjo kp22/26