ELOHAAVEET uuteen viikkoon 48
Aloittelen uuden pinon kun ei kukaan muu ollut vielä ehtinyt :)
Kommentit (88)
...jännät paikat monilla! Tsemppiä, kärsivällisyyttä ja oikein paljon plussaonnea kaikille bdbdbd!!!!
Minä luulen bonganneeni oviksen perjantaina, mutta tiedä sitten - siihen malliin vain nipisteli vatsanpohjasta. On noita peittoja heiluteltukin. VArmaan pitää alkavalla viikolla jatkaa samaa rataa varmuuden vuoksi ;-). Mies on onneksi ihan yhtä innokas kuin minäkin.
yt. Alma, kp 14/23-31
Olen laiskanlaisesti kirjoitellut, mutta katselin tuota elokuisten listaa ja huomasin, että aika samoissa lasketuissa ajoissa mennään, ja näytätte aktiivisesti palstailevan, niin ajttelin, josko ottaisitte minutkin mukaan piinailemaan...
Mulla on menossa kiertopäivä 24/26, ja tänä aamuna hätäpäissäni jo menin testaamaan, ja negaahan se näytti. Tiedän kyllä, että se oli varmasti ihan liian aikaista, mutta kun tämä odottavan aika on niin tuskaisen pitkä! Nyt olen pättänyt odottaa torstaihin, joloin tuo kierto on kestänyt sen lakisääteiset 28 pvä. Jos ei ennen sitä ala menkat, niin kaitpa tuon jo sitten pitäisi näyä.
Muita oireita ei oikeastaan ole, kuin että n. viiko sitten oli tosi kovia menkkakipuja, vaikka yleensä en niistä kärsi. Ja tänään on ollu vähän kuumeinen olo. Mittaria en ole löytänyt, joten virallisesta lämmöstä en osaa mitään sanoa. Mutta toivotaan, että ainakin joku meistä plussaisi!!!
Aivan tajuton määrä kirjotus virheitä tossa mun äskeisessä viestissä. Uus kone... ei oikein meinaa ottaa kaikkia meikäläisen näppäilyjä... :)
Piiperöinen, 2poj@näiti ja rouvaK ja taisi olla muitakin, joissa pahin piina meneillään :) Kivasti saa omat piinaviikot kulumaan, kun seuraa teidän kuulumisia!
o.n: ovis oli tänä viikonloppuna, hedelmällisyyshärveli näytti ovista eilen ja tänään, mutta arvelen, että varsinainen h-hetki oli eilen. Ainaskin toivon niin, että ajoitus olisi mennyt nappiin ;) Äsken kalenterista laskin, että tässä kuussa saan luvan kanssa tehdä testin ennen kierron loppua, kun 14. päivä on menoa johon en raskaana osallistuisi. Muuten oon yrittänyt päästä eroon noista turhista testien tuhlaamisesta ja odottaa kiltisti menkkoja. Siis yrittänyt, harvoin onnistunut. Jotenkin nyt nousi toiveet korkealle raskautumisen puolesta, kun mulla pitkään päällä ollut kouluun liittyvä stressi poistui. Lisäksi ovis oli pitkästä aikaa viikonloppuna eikä arkipäivinä, joten kerrankin tuli peittoa heiluteltua kunnolla oviksen aikaan. Arkisin ollaan välillä aika laiskoja... :/
Yritän kuitenkin keskittyä taas kaikkeen muuhun kuin oireiden odotteluun (ja keksimiseen) , etten taas tippuisi kilometrien korkealta. :)
Taitaa väsymys painaa jo tähän aikaan päivästä :)
kp 28/26 menossa ja ei tietoakaan tädistä...eilen nega ja huomen uus testi jos ei tätsy oo suvainnu saapua!tietenki toivon ettei saapuis ja että testiin ilmestyis plussa,mut epäilen...
tissit edelleen arat ja vattaa välil menkkamaisesti nippailee mut ei mitään vuotoa,ei ees tippaa oo tullu!esikoisesta testasin aikoinani näillä kiertopäivillä negoja 4 kappaletta ja sain plussan vasta ku menkat oli viikon myöhässä..toisesta taas kp26 testasin vahvan plussan!esikoinen vastasi syntyessään viikon pienempiä viikkoja kun mitä oli kasassa joten ovis ollu ilmesesti myöhäs ja siks näytti ensin testit negaa!toivon et nyt kävis samoin,mut jotenki en jaksa intoilla ku kuitenki joutuu pettymään=(=(!!!
mites muut,onko plussia?oireita?
ja hirvee palelu on ollu 4-5 päivää vaik sisälämpötila on 24 ja risat...eli kaiken järjen mukaan kuuma pitäs mielummin olla...
Hei!
(.)Onpa täällä hiljaista? Mua alkaa vähän jännittää ku menkkoja ei näy ja lämmöt on vieläkin koholla. aamulla 37 ja äsken 37 ja paleltaa edelleen.. kp 35 tuli se ihan tippa verta ja sen jälkeen ei mitään. Jos ei tätiä näy to kp sillo 40 niin sitten testaan ku pikkujoulut on la, joten tietää sit olla varovainen jos onnellisesti kävisikin ja plussa tulisi.. kumma miten taas toiveet pikkuhiljaa nousee ku olin pe varma et menkat alkaa.. pissalla saan kans käydä kyl koko ajan mut tiedä nyt sitte taidan käydä normaalistikin aika useesti.
Mitäs teille muille kuuluu? Onko plussia????
RouvaK