Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ELOHAAVEET uuteen viikkoon 48

26.11.2007 |

Aloittelen uuden pinon kun ei kukaan muu ollut vielä ehtinyt :)

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli yllättäen. Tänään mietin töissä et miten maltan olla ostamatta testiä ennen viikonloppua.. odottelin tätiä ehkä lauantaiksi.. No.. otsikko kertoo loput.. Tätihän se sieltä tuli rytinällä! Eli eipä menny ainakaan rahat hukkaan,ku testi jäi apteekkiin.

Kyllä ottaa pattiin! Kyllä sitä vaan niin kovasti toivoi, et olis tärpänny.. pitkään ei oo vielä yritystä takana, mut ei se kivaa siltikään oo et ei oo tärppiä vielä.. Ja ihanat kuukautiskivut kruunaa tän päivän!

Että näin positiivista..

Onnea hirmuisesti plussanneille! Ja toivottavasti tulee tosi monta plussaa lisää! Jään odottelemaan et joku taitava perustaa syyskuun listan..

Heippa!

Iiiik kp1/29-34

Vierailija
22/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapsulle viivanvahvistusonnea!!!!Toivottavasti kyydissä on oikea pikku takiainen, joka ei päästä hevillä irti! :)

Pahoittelut tädistä niille, jotka se yllätti.

Itse täällä edelleen odottelen ja tiputtelen :p Tänään siis jo 7. tiputtelupäivä. Lämmöt oli pudonnut jo alas, joten kaipa se kunnon vuoto alkaa sitten huomenna tai vielä tänä iltana. En ole testannut sitten viime perjantaina, meinasin tänä aamuna tehdä testin, mutta kun aamulämpö oli niin alhainen niin en viittinyt tuhlata testiä. Ja onhan tämä selvä peli jo, mutta ihmismieli on kummallinen ja herätteleen aina toiveita vaikka mistä syövereistä.

Mut nyt jännään enää keskiviikkoa, kun lääkäri soittaa, toivottavasti hän antaa mulle clomikuurin. Ja toivottavasti siitä on apua, seuraava kierto jännittää todenteolla. Odotukset taas vaihteeksi korkealla.

Jos menkat alkaa mulla vasta huomenna ja siirryn syyskuisiin, niin löytyisikö teistä joku elokuun la-listan päivittäjäksi? Jos ei löydy niin voin jatkaakin, mutta en välttämättä käy enää näitä elokuisten juttuja lukemassa, jolloin kaikki listamuutokset sitten ehdottomasti sinne listan perään.

Plussaonnea teille kaikille!!!

Koralli73 kp 27/n.27 yk17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkinut Clomitietoa netistä tässä viime päivinä. Josko niistä olis apua. Miten Koralli sulla on , jos saat Clomit, tuleekohan myös ultraseuranta?

AnniHelen@

Vierailija
24/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyin seurantaultrasta silloin viime käynnillä, mut lääkäri sano, että ei sellaisia tarvi. (!) Taitaa kovasti vaihdella käytännöt eri puolella Suomea. Mua olis voinu seurantaultra kyllä rauhoittaa... pitää sit kovasti koittaa seurata oireita, ettei tulis mitään hyperstimulaatiota.

Mä muuten ostin kans omenaviinietikkaa :) Ajattelin aloittaa jahka täti tulee. Miten se annostelu menikään, en löydä sitä keskustelua lapsettomuuspuolelta enää? Oliko se 2tl lasilliseen, vai 2rkl... teelusikallisia kai, vai? Mä oon vähähiilihydraattisella dietillä joten mitään hunajaa en voi mukaan lisätä. Toivottavasti saan sen alas noinkin.

Vierailija
25/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietteissä ollaan... =)

Pari teelusikallista/yksi ruokalusikallinen tuopilliseen vettä. Ja hampaille ei oo hyväksi, pitää olla tarkkana.

Mulla on ystäväpiirissä kahdet kaksoset ja niiiin suloisia, kuin ovatkin, en haluais kaksosraskautta. Siis " tahallani" . Mutta taidan jutella noista Clomeista gynelleni, olisiko ne mulle hyviä.

AnniHelen@

Vierailija
26/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omenaviinietikasta löytyy lapsettomuuspuolelta otsikolla: Meillä kannatti kyllä kokeilla...."

Yritin linkittää, mutta rimpsu oli niin pitkä, että tämä sivu meni ihan vinkuraan...

AH

Vierailija
27/88 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää hyppää pois tässä vaiheessa. Täti tuli eilen eli nyt kp2/29-30.

Kaikille teille piinaileville toivotan plussia ja pullukoita kesä-masuja:)

Kerään kimpsut ja kampsut ja suuntaan syyskuisiin:`(

-Hepuna

Vierailija
28/88 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menkat alkoi sit viime yönä.

Masentaa, vaikka yritinkin koko ajan ajatella, että tuskin ekalla yrityskierrolla tärppää. Se pahoinvointi hämäs...

Plussatuulia kaikille!

masentunut murunmamma

kp1/27-29 yk2

Vierailija
29/88 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaa kertaa tässä kierrossa. Ostin kapseleina, kun maistui niin järkyttävän pahalta " raakana" ja ihan kyllä hampaidenkin takia.

Samalla ostin foolihappo valmisteen, vaikka vähän kyllä epäilenkin kaikkien nappien imeytymistä. Kuulemma foolihapon puutetta on suunnilleen kaikilla suomalaisilla. Ja ulkomaillahan (ainakin tuolla rapakon takana) sitä virallisesti suositellaan raskautta suunnitteleville.

Parashan se olisi kun saisi ruuasta kaiken tarpeellisen, mutta en tiedä onko noissa ulkomaisissa vihanneksissa/hedelmissä enemmän myrkkyjä kuin vitskuja... Mustikoita oman mökin liepeiltä on pakkasessa reilusti ja niiden terveellisyyteen kyllä uskon. :)

Olen nyt kokeillut vähentää hiilihydraatteja ruokavaliosta (perunaa/pastaa/riisiä ei ollenkaan ja ruisleipää vain yksi siivu päivässä) ja sokerin olen oikeastaan kokonaan jättänyt pois, karkkilakossakin siis. Jouluna aion kyllä herkutella. Nyt jo kaksi tuttua on pitkän yrityksen jälkeen raskautunut näillä konsteilla ja tuttu lääkäri onkin minulle suositellut tätä kokeilua. Insuliini vaikuttaa noihin hormonitasoihin, tarkemmin en tiedä mutta kaksi kertaa olen kyllä itsekin raskautunut juuri terveyskuurin jälkeen, leikkö sitten sattumaa tai ei. Olen kuitenkin aina ollut tosi huono syömään hyvin, mahdoton herkuttelija ja sokerihiiri ja kaiken terveellisen olen kiertänyt kaukaa, mutta ehkäpä sitä voisi vielä oppia uusille tavoille. Ihan takuulla jos sillä konstilla saisi perheen kasvamaan. :) Haaveissa on aina ollut iso perhe, lapsia ainakin 3... Nyt vasta tuo yksi poju saatu aikaiseksi.

Oliskohan ehkä pitänytkin aloittaa ihan päiväpinot tälle viikolle, kun aika aktiivista näyttää olevan nyt kirjoittelu... Noh, jospa tämän isomman pinkan kanssa pärjätään. :)

Eipä tässä oikein muuta kommentoitavaa ollutkaan, omaa napaa vaan. Tietysti tsemppiä syyskuisiin siirtyneille ja parempaa plussaonnea seuraavalle kierrolle! :)

Mites tapsu85, jokos on viivat testissä vahvistuneet? :)

AnniHelen@, siitä joulukalenterin täyttämisestä vielä :) Ajattelin minäkin laittaa yhdelle päivälle pienen sydän piparkakkumuotin ja terveiset tontulta, että " voisitte äiskän kanssa leipoa tänään pipareita ja jättäkää tontullekin maistiaiset seuraavaksi yöksi" . Muitakin viestejä voisi tonttu jättää, kun vaan keksisin. Kinderleluista löysin pari ihan kivaa. Kaverilla on 4-vuotias tyttö ja neiti saa kalenterista mm. nukkekodin pikku tavaroita, ihana idea minusta!

ddsedfvbg Topias halusi kirjoittaa terveiset ;)

Vierailija
30/88 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä uskaltaa alkaa testiä kokeilla? kun täti pitäis alkaa ens viikonloppuna ja silloin olisi pikkujoulut tiedossa joten tässä nyt jo vähän jännitetään..kun ei millään jaksais odottaa =/

Terv: Jaana-84-

Vierailija
31/88 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se täti viimein, tällä kertaa oli 7 päivää tiputtelua...mrr..

Plussaonnea teille jäljellejääville!!! Minulla seuraava la syyskuun puolella, joten en niin aktiivisesti tätä ketjua enää seuraile, käyn välillä toki kurkkimassa kuulumisia. Jos joku innokas haluaisi päivittää tuota elokuun listaa, niin olisi kiva. Voin kyllä sitä itsekin joskus päivittää, mutta taidan jo pistää syyskuun listaa kohta pystyyn, joten olisi kiva jos saisi vähän apua.. Mutta jos ei listanpitäjää löydy niin ilmoittakaa mahdolliset muutokset kuitenkin sinne listan loppuun, kun en tätä ketjua enää niin lue. Ettei vaan jää plussat listalta pois.

Heisulivei!

T. Koralli73 kp 1 yk18

Vierailija
32/88 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tapsulle plussasta!!!! Onko viiva jo vahvistunut?

Eli viikonloppuna saapui täti ja siis la siirtyi tuonne elokuun lopulle, 30082008 :) Mut kiva, et saapui niin pääsee uuteen yritykseen ja sai täällä vielä olla ja onnitella muita, että nyt sit plussia kehiin!! Se oli käsky!!

Järkyt menkat ja hirveitä oireita, tissit ylikipeet ja oudot ym ym, mutta se oli tätä oireiden kuvittelua muutenkin ja ne jatkuu..... No eiköhän se tästä, pikkuhiljaa onneksi täti jo poistumassakin.. huis äkkiä pois!

Ja yritän seuraavas kierros olla kuvittelematta oireita, helpommin sanottu kun tehty (!?!), mutta se oireettomuus olis paljon parempi oikeasti raskautumista oottaessa.

En varmaan kauheesti kirjottele nyt kierron alus, yritän kyllä käydä onnittelemassa mahd paljon! +++++++++++++ tuulia

Emmuli kp 4/28-30 yk 5

Vierailija
33/88 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen epätietoisena elellään. Testailin tänään Clear Bluen digitaalisella aivan tosi heikon positiivisen tuloksen. Ja kp jo huimat 32/31 :) Eikös sen pitäis olla niin herkkä testi, että olisi kai se nyt jo näkynyt? Olen jo testannut aikaisemmilla kp muutaman haamun. Joten jos siellä joku yrittää sinnitellä mukana, niin kaikki ei varmasti ole hyvin. Viivat ei vain vahvistu... Surullista, mutta totta! Jäljellä on vielä yksi Prisman testi, jonka teen aamulla. Jos se ei näytä mitään, jään odottamaan vuotoa. Eli tie käy syyskuisiin. P.s. En kyllä ikinä tee enää yhtään liuskatestiä. Niiden haamut ja viivanpaikat saa ihmisen sekaisin. Etenkin RFSU:n testi on näyttänyt mulle jo muistaakseni kp 27 testiajan sisällä viivan, jonka voisi aivan hyvin tulkita plussaksi.

Toivotan kaikille PLUSSATUULIA!

T: Viipukkainen

Vierailija
34/88 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Clear Blue testi digitaalinen, minkä pitäis näyttää jo kolme päivää ennen menkkoja tulos? Eihän siinä paketissa muuten lue missään, että digitaalinen. Oliko mulla sittenkin vielä joku erilainen Clear Blue?

Vierailija
35/88 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapsu ja viipukkainen ainakin saaneet viivantapaisia, onnea roppakaupalla jotta viivat vahvistuu!

Ja harmittelut tädin tavoittamille...

Täällä kp 14 menossa. Tähän kiertoon en ostanut yhtään ovistikkuja. Siis nyt täytyy vaan yrittää aktivoitua makuuhuoneen puolella taajaan. Tosin meillä vatsatautia kavereilla ja vanhempi pojista aloitti vessassa juoksun tässä iltasella... Että voipi mennä tää viikko ihan muissa puuhissa kuin missä pitäis elovauvaa haaveillessa..

Plussaonnea kaikille tasapuolisesti

Vierailija
36/88 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilin ovistestillä et mitä se sanois ku raskaustesti ei viel kuitenkaa mitää näyttäis ja tosi haalean plussan sain ovistikkuun...ja siitäpä nyt en tullu yhtään miksikään,ku tiedän et se voi näyttää mitä vaan olin raskaana tai en=(varsinki ku kyse on rfsu:n testeistä!niit en kyl enää osta ikuna!!!perjantaiksi ootan tätiä,ehkä jo torstaiksikin..mut niin tekis jo mieli testata!!!

oisko antaa vinkkejä millä testillä kannattaa/voi testata näil kiertopäivillä???mä kun en oo koskaan oikee perehtyny noihin herkkyyksiin enkä tajuakaan niistä mitään!!!!kiitos jos joku osaa neuvoa=)!

ja minäkin kyselen joko tapsun viiva on vahvistunu???!!

hjo kp23/26

Vierailija
37/88 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuko mukaan elokuisesta haaveileviin? Meillä toista yritetään (esikoinen tyttö -04) ja yk 3 menossa, ja ois kiva kohta päästä kollektiivisesti piinailemaan. ;) Hienoa, että jotkut on jo plussanneet! Paljon onnea!

Teiltä, jotka bongaatte oviksen oisin kysyny, että miltä se tuntuu? Tänään nimittäin oli ihan kummallisia vatsakipuja pari kertaa. Vähän menkkamaisia, mut tuli yhtäkkiä tosi paha olo myös myös ja meni sit yhtä nopeesti ohi. Voiko ovis tuntua tuolta, ikinä ei ennen oo ollu tommosta kesken kierron. Limat tuli ja meni kylläkin jo monta päivää sitten ja nyt on jo kp16/28, joten ehkä sit jotain muuta. Tikuttaa en vielä jaksanu, ens kierrossa kyllä, jos ei ala tapahtua.

Plussaonnea kaikille,

toivottaa Elwa

Vierailija
38/88 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille, jotka siirtyi seuraavaan kiertoon!!!

Sain aconin kasettitestin tehtyä eilen, niin siihen sain pelkän viivanpaikan. Tein sitten sellaisen 25-herkkyisen samasta virtsasta, niin sain samanlaisen haamun kuin edellinen sellaisella testillä tehty, ihan siis todella hädintuskin erottuva... !!! En tajua vaan, se acon kun on herkempi niin eikös sillä olisi jo pitänyt viiva näkyä??? Ainakaan tätiä ei vielä näy. Mielessä on vaan, että entä jos tää onkin nyt sellanen kemiallinen raskaus, eilen tuntu olevan vähemmän oireitakin, tänään tosin niitä onkin taas enemmän. No tilasin vielä mammaksin erittäin herkkiä testejä 2 kpl. Katsoo sitten kuinka käy, ellei menkat ala ennen sitä...

Vierailija
39/88 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on antanut vaan vääriä haamuja. Sitä minäkin olen ihmetellyt, että miksi se joillakin näyttää plussaa sitten vasta kun menkkojen pitäisi alkaa. Minä en ainakaan enää noita Aconeita osta.

Omaan napaan ei mitään uutta: viikonloppua odottelen ja mahd. testaamista. Tai menkkoja...

Plussatuulia!!! =)

Vierailija
40/88 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! En ole pitkään aikaan seurannut palstaa, kun tuntui etten raskaaksi tulekaan. Mutta nyt tuli selvääkin selvempi plussa! Laskettu aika olisi 1.8. Enköhän taas seuraile elokuisten juttuja ja joskus jotain itsekin kirjoita.

- Arwen yk n. 8