Superdieetti pettymys
Olen ollut fitfarmin superdieetillä melkein viisi viikkoa, saldo - 2,3kg. Ja eikä niitä senttejäkään ole lähtenyt, kuin muutama... Grammalleen olen dieettiä noudattanut, kerran on jäänyt iltapala syömättä. Melkoinen pettymys, en tajua missä mättää. Lähtö bmi 27, eli pudotusvaraa löytyy kyllä. Onko muita jotka ovat kokeilleet superdieettiä? Millaisia tuloksia muut ovat saaneet?
Kommentit (91)
Veemis kirjoitti:
Hohhoijaa teitä idiootteja. Ensinnäkin pitää tehdä ero dieetin ja elämäntapa muutoksen kohdalla. Dieetti on dieetti jossa tarkoitus on saada kiloja pois, rasvaprosentti alemmas. Elämäntapamuutos on sitten asia erikseen..kun eka pitää dieettiä niin oppii Jutan dieetissä ateriarytmityksen tärkeyden..tuolloin koneet käy koko ajan ja elimistö kuluttaa koko ajan. Jutan ruokavaliot auttaa myös omaksuun oikeanlaisen ja terveellisen ravinnon jota voipi sitten kun on päässyt tavoitepainoonsa säätää niin, että syö kuitenkin perusruokaa sopivina annoksina ottamatta lisää. Esim makkarakeittoo, lasagnee , sitä mitä muukin perhe syö. Toisekseen ne lisäravinnot on vapaaehtoisia käyttää..EI OO PAKKO..ja hei Jutan fitfarm.fi on sen business..eli tottakai se mainostaa omia tuotteitaan. Kuka tollo yrittäjä tekee businesta ja mainostaa kilpailijan tuotteita ?????
Sinä haukut täällä muita idiooteiksi mutta tiedätköhän itsekään mikä on laihduttamisen ja terveellisen laihduttamisen ero vai luotatko vaan niihin Jutan lappuihin jotka ovat lähes samat kaikille.
Kaikki teidän paastot voi heittää suoraan romukoppaan.. paino tippuu kyllä kun kärvistelee, mutta niin lähtee lihaksetkin ja kun se sitten aikanaan loppuu niin kilot tulee takaisin alta aikayksikön. -500-800 kcal/päivä niin varmasti laihtuu ja kannattaa heittää se vaaka kanssa komeron nurkkaan ja ottaa mittanauha käyttöön. Jeesus sentään ei voi olla niin hankalaa
Jutta jossain naurskelee teille.
Miten ois hyperdieetti ?vain vettä 3 litraa päivässä ?
campritge kirjoitti:
Jutta jossain naurskelee teille.
Miten ois hyperdieetti ?vain vettä 3 litraa päivässä ?
Jutta osaa kyllä rahastuksen ja aina löytyy hölmöjä jotka maksaa. Eikö kukaan koskaan ihmettele miksi Bull Mentulalla on niin iso maha?
Laihdutin Jutan ilmaisversiolla 25kg, joten kyllä se toimii. Enkä jokapäivä punninnut ruokia vaan pidin ohjetta peruspilarina. Noudatin 4kk,
Tuoreita kokemuksia superdiestistä. Paino NOUSI 500g 6-viikon aikana. Valmentajan tuki on luokkaa "jatka vielä ensi viikko näin, kyllä alkaa putoamaan". Tuki siis täysi nolla. Ei kannata tuhlata rahojaan moiseen.
Itse laihduin 20 kiloa vuonna 2018 SD:n avulla. Olen pitänyt nää kaikki vuodet ruokavalioo ohjenuorana, esim. Perheelle ruokaa laittaessa käytän vain vähärasvaisia lihoja, käytän pehmeitä rasvoja, paljon kasviksia ja hyviä hiilari lähteitä. Mun ja perheen ruokavalio muuttui täysin dietin myötä. Mutta kukin tyylillään. Itse etsin tuolloin punaista lankaa ruokatottumusmuutoksiin ja sen löysin. Aina, kun paino meinaa hilautua ylöspäin, otan esiin dietin ja pudotan nopeasti tulleet kilot pois silloin, kun on 2-3 kiloa tullut takaisin. En päästä lipsumaan enää "oho, 10 kiloa tullut lisää" vaiheeseen, sillä 2-3 kiloa on inhimillistä vielä tiputtaa. 10 kiloa jo ottaa pannuun. Jos pikadiettiä mielii ja nopeaa painonpudotusta, siihen SD ei ole hyvä. Jos kaipaa hyvää lankaa terveellisen ruoan valmistukseen ja puhtaisiin prosessoimattomiin ruokiin, siihen toimii erinomaisesti. Tänäänkin meinaan tehdä italianpataa dietillä opettelemani tavan mukaan (ei todelakaan mitään valmispatapussia). Koko perhe tykkää.
Hohhoijaa teitä idiootteja. Ensinnäkin pitää tehdä ero dieetin ja elämäntapa muutoksen kohdalla. Dieetti on dieetti jossa tarkoitus on saada kiloja pois, rasvaprosentti alemmas. Elämäntapamuutos on sitten asia erikseen..kun eka pitää dieettiä niin oppii Jutan dieetissä ateriarytmityksen tärkeyden..tuolloin koneet käy koko ajan ja elimistö kuluttaa koko ajan. Jutan ruokavaliot auttaa myös omaksuun oikeanlaisen ja terveellisen ravinnon jota voipi sitten kun on päässyt tavoitepainoonsa säätää niin, että syö kuitenkin perusruokaa sopivina annoksina ottamatta lisää. Esim makkarakeittoo, lasagnee , sitä mitä muukin perhe syö. Toisekseen ne lisäravinnot on vapaaehtoisia käyttää..EI OO PAKKO..ja hei Jutan fitfarm.fi on sen business..eli tottakai se mainostaa omia tuotteitaan. Kuka tollo yrittäjä tekee businesta ja mainostaa kilpailijan tuotteita ?????