Kiinalainen ystävättäreni haukkui suomalaiset miehet lyttyyn
hän on asunut Suomessa noin 5 vuotta ja 4 vuotta Venäjällä, opiskellut siis.
Hän sanoi ettei tiedä mitään muuta kansalaisuutta missä mies on niin seksitön ja ikävä kuin suomalainen mies. Suomalaiset miehethän tykkäis kyllä hänestä, hän on hyvin kaunis nainen, mutta hän sanoi ettei pidä suomalaisten suorasukaisuudesta ja epäkohteliaasta tavasta käsitellä naista.
Hän sanoi että jos vaikka venäläinen mies hakee naisen treffeille, hän tuo kukkia tulleessaan ja kohteliaasti avaa auton oven. Mutta suomalainen istuu autossaan kadun varressa ja odottaa että daami astuu autoon eikä tee elettäkään avatakseen oven tms.
Mitä mieltä tästä?
Kommentit (47)
ihan koko ajan, hänellä useampi epäonnistunut suhde takana suomalaisten kanssa. Hän inhoo suomalaisten pihiyttä, jurotusta, saamattomuutta ja viinan juontia. Hän myös sanoo ettei suomalainen mies huomioi naista oikealla tavalla, ei anna lahjoja eikä vie ravintolaan. Venäläinen mies taas tekee nuo kaikki, mutta kuulemma venäläisen miehen nainen pitää aina olla tip top timmissä kunnossa aamusta iltaan, nainen ei saa näyttää väsyneeltä ikinä eikä valittaa mistään ja p***a pitää antaa just kun haluaa.
Mutta mun mies ainakin tarjoilee ihan riittävästi kohteliaisuutta. Se ei ole omatoimista kukkien ostoa eikä onnistuneita ja kalliita lahjoja, mutta se on sitä, että mies tekee puolestani paljon asioita, etenkin jos en jotain osaa, eli ei jätä minua pulaan tai heitteille. Tiedän että silloin kun olen pahimmassa pulassa, niin on kuitenkin yksi joka tulee paikalle. Tämä on parhainta kohteliaisuutta ja huomaavaisuutta, jota minulle voi tarjota.
Pitäisi vielä itseään laittaa jonkun mitäänsanomattoman juntin takia! Hah!
Ikinä en enää suomijuntteihin koske, prkl.
T: ulkomaalaisen vaimo
Tunnen savolaisia, jotka haukkuvat pohjalaisia. Itsekään en itäsuomalaisin juurin oikein tunne oloani mukavaksi esimerkiksi satakuntalaisten tai turkulaisten kanssa. Ei tarvitse mennä maailman ääriin asti mentaliteetti- ja tapakulttuurierojen perään.
aina maksanut kaiken ravintolassa, maksaa kaikki laskut kun olen hoitovapaalla ja kaiken lisäksi imuroi pyydettäessä. Tuon lisäksi hyvä sangyssä, rakentanut meidän talon, osaa korjata autoja ja hyvä isä. jne jne
enpä usko, että kiinasta tai venäjältä löytyis vastaavaa.
Vierailija:
Niin ja mun mies kyllä auttaa takin päälleni jne. Eli ei kaikki suomalaiset miehet ole käytöstapoja unohtaneet.