Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinalainen ystävättäreni haukkui suomalaiset miehet lyttyyn

Vierailija
24.11.2007 |

hän on asunut Suomessa noin 5 vuotta ja 4 vuotta Venäjällä, opiskellut siis.

Hän sanoi ettei tiedä mitään muuta kansalaisuutta missä mies on niin seksitön ja ikävä kuin suomalainen mies. Suomalaiset miehethän tykkäis kyllä hänestä, hän on hyvin kaunis nainen, mutta hän sanoi ettei pidä suomalaisten suorasukaisuudesta ja epäkohteliaasta tavasta käsitellä naista.

Hän sanoi että jos vaikka venäläinen mies hakee naisen treffeille, hän tuo kukkia tulleessaan ja kohteliaasti avaa auton oven. Mutta suomalainen istuu autossaan kadun varressa ja odottaa että daami astuu autoon eikä tee elettäkään avatakseen oven tms.

Mitä mieltä tästä?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne suomalaisnaisetkaan mitään hienohelmoja ole, mä kyllä marssisin autoon odottamatta mitään ovenavauksia ja sosiaalisia kiemuroita. Mies tuo kyllä kotiin kukkasia aina kun pyydän :-)

Ja on loistava kokki!

Vierailija
22/47 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaas joskus olla naisellisia. Jokainen nainen ansaitsee joskus olla prinsessa, ja mieskin taatusti tykkää pönkittää miehisyyttään sillä, kun saa olla se uljas prinssi.

Vierailija:

Ei ne suomalaisnaisetkaan mitään hienohelmoja ole, mä kyllä marssisin autoon odottamatta mitään ovenavauksia ja sosiaalisia kiemuroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

29, heitä linkki.. en usko muuten. Mitä se siitä unkarilaisesta muumosta jankkais?

Vierailija
24/47 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei minun tätä pitäisi sanoa, kun itsellänikin on maahanmuuttajamies. Mieheni joskus kysyy työpaikan miehistä, eivätkö he joskus edes yritä jotain, mutta minä aina sanon, että suomalainen mies ei tee aloitetta, vaikka mikä olisi. Suomalainen mies odottaa, että nainen tekee aloitteen tai ainakin on tyrkyllä ennen kuin he uskaltavat tehdä jotain.

Mutta on sitä söpöjäkin suomalaisia miehiä. Kiva niitä joitain komistuksia on kaukaa katsella, mutta kuten sanottua, jossain vaiheessa tulee esille se, että käytöstavoissa on puutteita.

Vierailija
25/47 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei ole Suomen kansalainen, vaikka on koko ikänsä asunut Suomessa. Kyllä hän silti vähän eri tavalla käyttäytyy kuin keskivertosuomalainen mies - mitä se ikinä tarkoittaakaan! Toisaalta hän käyttäytyy ihan samalla tavalla kuin kaikki hänen kaverinsa, ankkalammen suomenruotsalaiset. Vähän ylikorostetun kohteliaasti seurassa.

Vierailija
26/47 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ainut tuntemani kiinalainen nainen rakastui nimenomaan suomalaiseen " junttimieheen" , koska tämä oli niin rehellinen, rehti ja aito =)

Olen itse tällainen antisosiaalinen ja epäromanttinen nainen, ja pidän suomalaisista miehistä juuri siksi. Eivät kiikuta kukkapuskia, availe ovia ym. Minä vaivaannun lähinnä sellaisesta ja minusta se on yliampuvaa kohteliaisuutta - suomalaisittain. (Jos vaikka brittimies tekisi saman, niin en pitäisi sitä yliampuvana, vaan jälleen kulttuurisena seikkana.)

En tietenkään tarkoita sitä, että tyytyisin moukkaan, jonka mielestä on kohteliasta jahdata perhe ulos kirveen kanssa pakkasyöhön (kun kuitenkin joku tulkitsee tämän taas tuohon ääripäähän). Mutta juntteja ja moukkia mahtuu joka kansalaisuuteen kunkin kansallisuuden tapojen mittapuulla.

Vierailija
27/47 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs esim. kiinalainen mies odottaa naisen tekevän sitten kun tämä ah niin ihana seurustelu on päättynyt ja muutettu saman katon alle?

Useamman lajin aamupalasta lähtien kaikki. Ja sekin aamupala pitää olla valmis kun mies herää. Eli kyllä sitä kelpaa muutamille treffeille kukkapuskan tuoda ja ovet avata kun loppuelämän vaimo hoitaa sit hommat

Vierailija
28/47 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyenläntiä naisten alistajia.

Vierailija
29/47 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatetus, tavat ja tulot ihan ok. Mutta yhdeksällä kymmenestä on töhnää esinahan alla. Eivät siis pese tarpeeksi terhakkaasti penistä. Ulkomaalaiset pesevät paremmin peniksensä, joka on myös usein kookkaampi kuin suomalaisilla. Ehkä suomalaisten on vaikea pestä pientä penistään? Etenkin jos on huono näkö. En tiedä.

Vierailija
30/47 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehdottomasti haluan edelleenkin miehen joka tekee myös kotitöitä. Paras olisi toki saada molemmat, mutta tämäkin riittää.

Vierailija
31/47 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi lailla kieltää tällaiset palstat, missä naiset porukalla kokoontuu haukkumaan miehiä ja kirjoittamaan älyvapaita juttujaan. Menkää keittiöön tekemään ruokaa tai sänkyyn tekemään hyvää miehillenne, ja lopettakaa toi femakkoilu.

t. yhden tänne kirjoittelevan naisen mies

Vierailija
32/47 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla luontevasti kohteliaita ja huomioida toiset ihmiset ihan riippumatta siitä, onko ne toiset kauniita tai komeita tai tekevätkö hyvää ruokaa.

jollekin kukkien kantamiselle en panis suurtakaan painoa.

Vierailija
33/47 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääli sun vaimoasi.. tai siis muijaasi, niinhän sinä häntä kutsut?!

Vierailija
34/47 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kotona eivät tee sitten _mitään_.

Mulle kyllä ennemin jokapäiväinen kotityön jakaminen kuin kukat silloin tällöin :)

Vierailija
35/47 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tarvi juosta avaamaan, mutta erittäin junttia on kävellä itse ensin. Jossain vaiheessa elämää huomasin, että useimmat miehet avaavat, mutta muutamia junttejakin oli esimerkiksi työkavereissani. Nuorena huomautin kerran poikakaverille asiasta ja hänpä oppi kerrasta, ja kaikki 6 vuotta sitten availi sujuvasti ovia.:)

Vierailija
36/47 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä kulkiessa saa kyllä avata!

Vierailija
37/47 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on kasvatettu olemaan kohtelias ja ystävällinen. Ei saa sanoa suoraan, jos ei todella ole painavaa asiaa. Ei saa loukata jne... Olen ollut monen monta kertaa aivan ällikällä lyöty, kun esimerkiksi treffeillä kiroillaan, syödään miten sattuu yms. Ei edes yritetä ottaa toista ihmistä huomioon.

Kerran yksi hyvin koulutettu mies vei treffeille ja oli tosi ääliö. Puhui tisseistä ja pilluista ja oli olevinaan niin miestä, niin miestä. Sanoin lopulta, että sori, mutta en jaksa enää kuunnella sua. Mies siihen, että minusta ei ole esittämään muuta kuin olen, ota tai jätä.

Kysymys ei ole mistään roolista tai esittämisestä. Kysymys on käytöstavoista. Puhun nykyisen mieheni kanssa kotioloissa ihan mitä vaan ja meillä hillutaan kalsareissa. Mutta kun olemme kylässä tai meillä on vieraita, yritämme olla kohteliaita. Minulla on ystäviä joiden kanssa on hyvin suorasukaiset välit. " Näytät kamalalta, mitä on tapahtunut." uskaltaa kyllä sanoa, silloin kun se on totta.

Vierailija
38/47 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niillä on varaa vaatia mitään, riisisilmät ja kaikki. Hakeutukoot omiensa seuraan.

Vierailija
39/47 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tarkoittaisi myös sitä että kodin- ja lastenhoito jäisi minun kontolleni, vaikka kävisinkin töissä. Ja ehkä en siellä töissä sitten kävisikään jos olisin sen romanttisen miehen pikku kotimuusa.

Ei kiitos, mieluummin tasa-arvoinen parisuhde. Joka ei tietenkään sulje huomaavaisuutta ja käytöstapoja pois, molemmin puolin.

Vierailija
40/47 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ainoastaan Ville Valo on komee ja sekin on puoleksi suomalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi