Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa ensikertalaista kirpparihinnoittelussa!

Vierailija
23.11.2007 |

Mitä voisi pyytää

-vanhasta, mutta toimivasta mikroaaltouunista?

-hyväkuntoisista aikuisten kaunoluistimista?

-juomalaseista?

-lakanoista?

-vaatteista?

ei oo mitään käsitystä missä hinnat yleensä liikkuvat. tarkoitus ei ole sen kummemmin " rikastua" , vaan päästä tarpeettomasta eroon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteista 50 senttiä - 5 euroa kunnon ja laadun mukaan.

luistimista voi hyvin pyytää 15 euroa, samoin mikrosta.

Vierailija
2/5 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (moninkertaisena kirpparimyyjänä ja -asiakkaana) olen sitä mieltä, että kirppis on kirppis ja sen kuuluu näkyä myös hintatasossa. Jos haluat tavaran liikkuvan, hinnoittele mieluummin vähän alakanttiin. Itse mietin aina, minkä hinnan itse voisin kuvitella tavarasta maksavani, jos se olisi jonkun muun vanha. Mutta jos on sellaista tavaraa, mistä haluan kunnon hinnan raskiakseni luopua siitä, niin sitten pyydän enemmän.

Näkemättä tavaroitasi muutama arvio:

-vanhasta, mutta toimivasta mikroaaltouunista? max 10 ¿

-hyväkuntoisista aikuisten kaunoluistimista? 5 ¿

-juomalaseista? 0,1 -1 ¿ (riippuu tietysti, minkälaisia)

-lakanoista? 0,5 ¿

-vaatteista? 0,20...vaikka sataseen, jos ovat hyviä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voisi pyytää

-vanhasta, mutta toimivasta mikroaaltouunista?

Jos hyvä/kallis merkki + hyvät toiminnot niin 20 e, jos perusmalli, siis ihan simppeli (ja tosi iso tai ruma) niin 5-10 e. Uusiakin saa 50 eurolla.

-hyväkuntoisista aikuisten kaunoluistimista?

15 e.

-juomalaseista?

Jos on enemmän niin esim. 6 kpl = 5 e. Jos ovat siistissä kunnossa (eli kirkkaita).

-lakanoista?

Aluslakana? Pussilakana?? Pussilakana+tyynyliina-setti voisi olla 3 e. Pelkkä pussilakana 2 e. Jos siistejä. Kannattaa silittää ennen myyntiä.

-vaatteista?

0,10-5 e. T-paidat ym 0,10-0,50 e, joku tosi hyvä voi olla euron-parikin. Lasten vaatteet 0,5-3e, setit ja ulkovaatteet 5-15e.

Vierailija
4/5 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä pääsen varmaan alkuun. saa toki kommentoida lisääkin. ap

Vierailija
5/5 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla paikkakuntakohtaistakin, mutta ainakin omalla kotiseudullani monen edellisen vastaajan hinnoittelemat tuotteet jäisivät myymättä. Käyn paljon kirppareilla, siis useita kertoja viikossa, ja olen myös vuokrannut pöydän itsepalvelukirpputoireilta jo useamman kerran. Jos haluat päästä tavaroistasi oikeasti eroon, hinnat kannattaa tosiaan laittaa mieluummin hieman alakanttiin.

Esim.

- luistimet 5-10 e

- mikro 10 e

- lakanat 0,50-2 e

- juomalasit (elleivät Iittalaa tms.) 0,10-0,50 e/kpl

- vaatteet 0,10-5 e

Paljon tuota kalliimmalla ei monikaan ole valmis käytettyjä kamoja ostamaan. Kaiken maailman säästömarketeista saa usein monia tavaroita huomattavasti halvemmalla kuin kirppiksiltä. Merkkituotteista tietenkin ollaan käytettynäkin valmiita maksamaan hieman enemmän, jos tuotteen kunto on hyvä.

Ja muista, että omille tuotteillensa on hieman sokea! Se oma söpö villaneule voi muiden silmissä ollakin jo kulahtanut vanha rätti :)