Mika olisi mielestasi sopiva palkka jos hoitaisit tutun tuttusi lapsia 2 viikkoa putkeen heidan vanhempiensa ollessa ulkomailla lomamatkalla?
Minulle ehdotettiin tälläistä. Vähän nousi karvat pystyyn tuosta että vanhemmat lähtee lomalle kahdestaan ja pistää lapset hoitoon, mutta toisaalta, heidän valinta ja minä saisin siitä palkkaa.
Olen kotiäitinä 2v ja 4 lasten kanssa. Nuo hoitolapset olisivat 1v ja 3v ikäiset. Olen ammatiltani lastentarhanopettaja (työskennellyt myös pienten puolella) mutta nyt olen tosiaan hoitovapaalla. Lisäraha ei tekisi pahaa, todellakaan.
Pesti alkaisi joulun ja uudenvuoden välipäivinä.
Mikä olisi sopiva hinta mielestänne ympärivuorokautisesta ylläpidosta ja hoidosta 2 viikon ajan kahdelta lapselta joista toinen tosiaan 1v ja toinen 3v?
Kommentit (2)
edes sitä, että suostuisinko, ystävieni lapsia voisin hoitaa ko ajan kotihoidontuella eli jos kaksi viikkoa, niin puolet kotihoidontuesta. Tietäen, että hekin vastaavasti auttavat minua.
Kaipa se tonni olisi tilanteeseen hyvä, mutta tuskin ovat valmiita sitä ap:lle maksamaan.
joku jättää vieraalle hoitoon 1-vuotiaan kahdeksi viikoksi? Älä ainakaan hyväntekeväisyyttä lähde harrastamaan. 1500 euroa.