***Joulukuisten torstai***
Kommentit (43)
Sama jatkuu edelleen, limatulppaa tulee vieläkin ja menkkamaisia kipuja. Muutama kova supistuskin on tullut, mutta vain yksittäisiä.
Saa nähdä miten käy, olotila on sellainen, että tämä voisi hyvinkin käynnistyä kunnolla jo ensi yönä. Mutta sen näkee sitten.
Saisikin tuon miehen mukaan. Hän on itse sitä mieltä, että on niin kipeä ettei voi tulla synnytysosastolle. Minäpä olen täällä parkunut, että arvaa vaan meinaanko synnyttää yksin. Ihan kun toinen ei käsittäisi miten iso asia tämä on... No, riitahan siitä vaan on tullut.
Jospa tässä kuitenkin pari päivää menisi ennen kuin tositoimiin pääsisi ja mies ehtisi parantua. Kiva nyt lähteä riidoissa synnyttämään. Mä varmaan parkuisin koko synnytyksen ajan kun yksin joutuisin olemaan. Tyhmää tämmönen, sitä kun on niin kovasti odottanut vauvan syntymää.
Menen pikaiseen kylpyyn ennen Lostia.
peppipiina 38+3
Manja, jos tosi tosi paljon huolestuttaa niin soita synnytysosastolle, sinnehän voi mennä vaik saman tien näytille.
Lääkärikäynnistä... Sanoi ettei oo mitään tulehdukseen viittaavaa, mut tietty määräs pissakokeen. Kohtalon ivaa et vaivat helpottaneet jo... Vastaus tulee vasta huomenna.
Ultralla kokoarvio 2640g ja onpa mielestäni aika pieni! Esikoinen oli näillä viikoilla 3335g (joka tosin saattoi olla yläkanttiin aika reilusti). Kuulemma laskettuna aikana painaa maksimissaan 3,7kg jos nuo ultrat paikkansa pitävät. 4 viikossa tullut nyt sit 600g eli kuulemma just sopivasti, nyt alkaa tulla 200-250g jopa viikossa. Eli olis aikaa siis kerätä se kilon verran! Ja tietty yliaikaviikoista tulee vähän lisää mut mahdollisesti tällä kertaa alle nelikiloista ootellaan!
Ja jos vaikka pääkin olis pienempi kun edellisellä (38cm) niin hyvällä tuurilla synnytyksestä tulee helpohko??? Toivotaan!
Sukupuolesta, vauvalla kuulemma jalat tiukasti yhdessä ja ristissä joten ei osannut sanoa mitään. Periaatteessa siis voisi olla tyttö kun ei yhtään mitään nähnyt siellä haaruksissa vilkkuvan ;-) ! Mulla tosin edelleen on poikafiilis. Saa nähä.
Toisaalta ihan kiva ettei saatu tietää :-) niinkuin joku täällä mainitsi, sorry en muista kuka.
Hyvät yöt, aamulla sit palaillaan :-)
Sintagma 35+1
Ehkä ne antavat vielä uuden ajan tuonkin jälkeen, jos ei synny sitä ennen. L.a kun on 17.12.