top 5 miten saada omalta vaimolta pyytämättä
Eli mitä miehen pitää tehdä paivän aikana, jotta illalla vaimo ehdottaisi seksiä ?
Kommentit (209)
Mutta yritetään top5...
1.Päivän mittaan vihjailu, pussailu, tuhmien puhuminen, tisseistä puristelu jne.
2.Ulkonäön kehuminen, esim.mun mies sanoi aamulla kun tulin keittiöön "kaunis olet, heti alkoi panettaa". Tuosta tulee haluttava olo ja lisäksi hyvä mieli koko päiväksi.:)
3.Kotitöissä auttaminen, jos lapset pyörii koko ajan jaloissa ja kotia pitää vähän väliä siivota + väsymys päälle niin on varmaan ymmärrettävää ettei seksi ole heti mielessä. Pieni apukin riittää, osoitus että välittää. Sitten rentoutumista yhdessä, kyllä minut saa yleensä tässä vaiheessa syttymään.
4.Käytä vaatteita joissa vaimosi mielestä näytät hyvälle! Miehelläni on eräs paita jossa hän näyttää mielettömän seksikkäälle, aina alkaa tekemään mieli kun se paita on päällä.:D
5.En keksi enempää, mutta mielestäni noilla pääsee jo pitkälle.
1. Tee aloite hyväilemällä alapäätä siellä missä vaimo sitä vähiten odottaa (kiusaa siis ja präänny ;) )
2. Laita lapset nukkumaan ja tee jotain über lälly romanttista mitä näkee leffoissa
3. Älä pyydä, ota
4. Ehdota hänelle iltaa tyttöjen kanssa (kyllä se siitä sut palkittee)
5. Ole valmiina kun se ihme tapahtuu :)
ja 1 kohta tulee toteuttaa hyvän maun rajoissa ettei vaimo kuitenkaan nolostu..
N, aina valmiina
Tuntuu pahalta lukea tätä ketjua. Itse pidän seksistä ja teen aloitteita usein. Meillä sekstaillaan lähes joka päivä. Muutamana päivänä kuukaudessa saatan olla väsynyt, tai ei muuten vain huvita tai kiinnosta, mutta muuten kyllä touhuillaan jotakin kivaa päivittäin.
Itse ajattelen asian niin, että miehet kaikessa ihanuudessan ovat sen verran luolamiehiä, että pimperoa nyt vain täytyy saada. Muuten suhteessa tulee ongelmia. Kun mies saa pimpsaa, on kaikki helpompaa. Ja nautin tietty seksistä itsekin, ja pidän huolen siitä, että se tuottaa minullekin mielihyvää. Ja mies oikeasti nauttii siitä, kun huomaa, että minäkin nautin.
Onneksi minulla on mies, joka näyttää päivittäin sen, että rakastaa minua ja pitää minua viehättävänä. Haleja, sipaisuja, pusuja, pieniä huomionosoituksia, hymyjä, tekstarieta, välittämistä, huolehtimista jne. Tulevat luonnostaan, ei vain silloin kun panettaa (se jos mikä olisi minullekin turn off).
Me myös puhumme paljon seksistä ja siitä mitä siltä odotamme.
Tsemppiä kaikille, ja haleja. N39, 3 lasta
mutta pitäisi laihduttaa ainakin 15kg ;)
Eipä ole ihme, että ilotytöillä riittää asiakkaita
Tuntuu pahalta lukea tätä ketjua. Itse pidän seksistä ja teen aloitteita usein. Meillä sekstaillaan lähes joka päivä. Muutamana päivänä kuukaudessa saatan olla väsynyt, tai ei muuten vain huvita tai kiinnosta, mutta muuten kyllä touhuillaan jotakin kivaa päivittäin.Itse ajattelen asian niin, että miehet kaikessa ihanuudessan ovat sen verran luolamiehiä, että pimperoa nyt vain täytyy saada. Muuten suhteessa tulee ongelmia. Kun mies saa pimpsaa, on kaikki helpompaa. Ja nautin tietty seksistä itsekin, ja pidän huolen siitä, että se tuottaa minullekin mielihyvää. Ja mies oikeasti nauttii siitä, kun huomaa, että minäkin nautin.
Onneksi minulla on mies, joka näyttää päivittäin sen, että rakastaa minua ja pitää minua viehättävänä. Haleja, sipaisuja, pusuja, pieniä huomionosoituksia, hymyjä, tekstarieta, välittämistä, huolehtimista jne. Tulevat luonnostaan, ei vain silloin kun panettaa (se jos mikä olisi minullekin turn off).
Joissakin suhteissa voi tietysti olla niin, että mies "tekee kaikkensa", ja ihan oppikirjojen mukaan, naisella ei ole mitään todellista haluttomuusongelmaa oikeasti, kunhan vain pihtaa kiusallaan vuodesta toiseen ja ajaa miehensä ilotyttöjen syliin... Tosi vaikea uskoa, että ihan todellisessa maailmassa tilanne kovin usein olisi näin, että vain toinen on vastuussa suhteen seksittömyydestä. Onnittelut sinulle, että sinulla on mies joka muistaa huomioida sinua ja haluaa sinua, ja itsekin haluat miestäsi. Mitä jos oma miehesi alkaisi pihdata hellyyden osoituksia, alkaen kouria ainoastaan jos panettaa, se olisi sinulle siis turn off, mitä kävisi teidän seksielämälle vuosien aikana? Jaksaisitko ajatella montakin vuotta, että mies nyt vain on sellainen hupsu, ei siltä pimpsaa voi kieltää.
T: Nainen joka tällä hetkellä haluaa seksiä useammin kuin miehensä ja on se aloitteellinen osapuoli, mutta tilanne ei aina ole ollut näin päin
Eli joku kotiorja, joka kuvittelee saavansa seksiä tekemällä kotitöitä ja leikittämällä lapsia. Noita hommia tehdään muutenkin edes vähän.
Miehen pitää tuoksua moottoriöljyltä, puulta ja sopivasti hieltä, ei tolulta, natusanilta tai pelakuilta.
Eli mitä miehen pitää tehdä paivän aikana, jotta illalla vaimo ehdottaisi seksiä ?
sais lapsenvahdin hankittua ja muksut ulos talosta :D niin johan lähtis.
läheisriippuvainen vauva kyllä toimii parhaana ehkäsynä ikinä!
Hieno laatunainen on selvästi ymmärtänyt, että ei kannata odottaa liikaa, joka on aika tarkalleen saman verran kuin 10-vuotiaalta.
Heh. Taisi tosin olla trolli tuo "vaimo".
Vakavasti. Olen omassa suhteessani, ja edellisessäkin öaittanut merkille, että vaikka nainen olisi suostuvainen eli halukas seksiin, hänelle voi aloitteen tekeminen olla kuitenkin vähän outoa, etenkin jos jätät naisen kontolle tunnelman luomisen yksin.
Naiset ovat tottuneet ottamaan kokemukseni mukaan, ei siis mitään ihmeempiä syitä, mutta puolisollenikin aloitteen teko / aloittaminen on vähän kiusallista. .
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu pahalta lukea tätä ketjua. Itse pidän seksistä ja teen aloitteita usein. Meillä sekstaillaan lähes joka päivä. Muutamana päivänä kuukaudessa saatan olla väsynyt, tai ei muuten vain huvita tai kiinnosta, mutta muuten kyllä touhuillaan jotakin kivaa päivittäin.
Itse ajattelen asian niin, että miehet kaikessa ihanuudessan ovat sen verran luolamiehiä, että pimperoa nyt vain täytyy saada. Muuten suhteessa tulee ongelmia. Kun mies saa pimpsaa, on kaikki helpompaa. Ja nautin tietty seksistä itsekin, ja pidän huolen siitä, että se tuottaa minullekin mielihyvää. Ja mies oikeasti nauttii siitä, kun huomaa, että minäkin nautin.
vaimo samanikäinen ja 3 lasta myös mutta haleja lähestymisiä ja muita eleitä saa kyllä rukoilemalla rukoilla tai lahjomalla melkein hankkia. kyllästyttävää. kuulemma normaalia että jossain vaiheessa elämää kiinnostus seksiin vähänee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija:
Jos nyt olisi edes yhden päivän narisematta jos mun kahvikuppi on jäänyt tietokoneen viereen. Eli yksikertaisesti nalkutus seis niin jo huvittaa tätä vaimoa.
Hyvä huomio. Narina tappaa halut. Itse saatan töistä kotiin mennessä uhkua halua rutistaa vaimoa ja lasta. Kun astun kotiovesta sisään, niin jo vastaan tulee valitusta ja narinaa. Syrjäytän hiipivän vitutuksen, huikkaan vaimolle tervehdyksen ja halirutistan lastani.
No jos ei muuta kuin uhkuu halua rutistaa vaimoa jalasta, niin se voi aiheuttaa narinaa;)
Miehen tarvitsee ainoastaan olla paikalla. Ei mitään kaupankäyntiä seksin suhteen. Kotityöt on kotitöitä ja ne tekee kuka ehtii. Olisi säälittävää ajatella miehen imuroivan seksin toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tarvitsee ainoastaan olla paikalla. Ei mitään kaupankäyntiä seksin suhteen. Kotityöt on kotitöitä ja ne tekee kuka ehtii. Olisi säälittävää ajatella miehen imuroivan seksin toivossa.
olet varmaan se sama joka ed. keskusteluissa lantionpohjalilhaksilla tekeemiehelle ja itseleeen oravan sekäon suhteessa haluavampi osapuoli muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Suoda minulle edes 30min tauko lasten hoidosta.
Laittaa tiskit koneeseen. Edes ne omat.
Imuroinnnista saa vaikka koko viikon joka ilta.
yksi hali ja suudelma päivässä.
Omien jälkien siivous.
Jos tekisi nämä olisin valmis AINA!
teen kaikki nuo ja paljon enemmänkin ja silti vaan kerran kuussa..
mitähän sitä vielä tekisi?😉
Takaapäin rinnoista kiinne ja hellää puristelua.
Vierailija kirjoitti:
Takaapäin rinnoista kiinne ja hellää puristelua.
kotiäiti ei voi muuttua vartissakaan halukkaaksi vaimoksi
Mä tiskasin eilen ja sain siitä hyvästä pillua. Fair play, en valita.
Vierailija kirjoitti:
Se kun mies tekee kotitöitä on esileikkiä naiselle. Anna poskipusuja ja haleja aina välillä ja muista pienet asiat, (varoita jos on kompastumassa, pyydä kiinnittää turvavyö jne.)
Vierailija kirjoitti:
1. Tee aloite hyväilemällä alapäätä siellä missä vaimo sitä vähiten odottaa (kiusaa siis ja präänny ;) )
2. Laita lapset nukkumaan ja tee jotain über lälly romanttista mitä näkee leffoissa
3. Älä pyydä, ota
4. Ehdota hänelle iltaa tyttöjen kanssa (kyllä se siitä sut palkittee)
5. Ole valmiina kun se ihme tapahtuu :)ja 1 kohta tulee toteuttaa hyvän maun rajoissa ettei vaimo kuitenkaan nolostu..
N, aina valmiina
1. vaimo eisaa olla kipeä/ väsynyt,
2. koti saa olla miel. ok mutta taloustöiden tekemine ei ole 100% tie pesään
3 lastenkanssa leikkiminen ja vaimon päästäminen ulos on parempi vaihtoeto edellistä
4 hierominen on paras elileikki (jala/alaselkä/niska)
5 anna vaimolle vaikute että haluat häntä tee siis aloite vaikka teetkin aina 100%
6 mikäli mahd. pidä noin5-7pv taukoa seksistä. tutkimustaen mukaan naisethaluavat näin usein
7 mikälli mahd. tähtää ovisten aikaan tämä toimenpide
helppolukuinen kirja naisten ja miesten välisistä eroista. ottaa kantaa esim. siihen kuinka paljon kotitöiden tekeminen vaikuttaa seksin määrään. ja miten eri tavalla naiset ja miehet reagoivat siihen jos eivät saa riittävästi seksiä.
en ole saanut omaa kumppaniani vielä lukemaan sitä, tietenkään...