Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

top 5 miten saada omalta vaimolta pyytämättä

Vierailija
21.11.2007 |

Eli mitä miehen pitää tehdä paivän aikana, jotta illalla vaimo ehdottaisi seksiä ?

Kommentit (209)

Vierailija
61/209 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastiko, jos saannit on harvassa kerran viikossa jonkun mielestä.. hee kaikki on näköjään suhteellista. Minä ainakin hyppisin onnesta jos meidän aktiviteetti olisi kerranviikossa ... nyt ehkä kerran viidessäviikossa tai harvemmin..

mies 44v

Vierailija
62/209 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 10 kertaa vuodessa riittää?

nyt ehkä kerran viidessäviikossa tai harvemmin.. mies 44v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/209 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilispäivä:

- käytiin kavereilla kylässä

- käytiin ruokakaupassa (maksoin kaikki ostokset)

- tein hänelle ruoan (valkosipuliperunoita, pihvejä, salaattia)

- tein hänelle iltapalan

- hieroin hartioita öljyllä, jonka jälkeen jalkoja (yhteensä varmaan pari tuntia)

- autoin koko päivän kysymättä lapsen hoidossa

- tein suurimman osan siivoamisesta (mm. tiskit koneeseen, koneesta pois, petivaatteiden vaihto, pyykit narulta kaappiin, roskien vienti, olohuoneen siivous jne..)

sänkyyn mentäessä tulin sinne valmiiksi alasti, josta tuli riita (en edes ehtinyt ehdotella mitään), koska oli kuulemma liian myöhä ja häntä väsytti. lopuksi hän halusi lähteä eri huoneeseen nukkumaan. näin meillä käy useimmilla kerroilla vaimoni kanssa.. mitä ihmettä tässä pitäis tehdä.. pelkään että joudun kohta ottamaan masennuslääkkeitä. :P

niin ja olen nyt kevään aikana painostanikin dieetannut useita kiloja pois, ettei ylimääräistä mahaa ole.

Hehe, hyvä mies kolleega. Tuossa oli vasta yksi päivä, sitten kun olet jaksanut tuota arjenpyörittämistä tuohon malliin muutaman viikon niin tuommoinen nainen voi ehkä innostua palkitsemaan sinut.

Meillä jos homma toimisi tuollalailla että nainen ärtyy jo pelkän paljaan ihon näkemisestä niin olisi kyllä pitemmän ja vakavan keskustelun paikka. Naisellasi on nyt jotain muuta menossa tai sitten jotain isompaa jos kerran välttelee noita intiimejä hetkiä noin pahasti.

Ota eukko puhutteluun, tuo ei ole normaalia käytöstä.

Itse teen myös paljon perheen eteen ja odotan sitä myös vaimoltani ja odotuksiin kuuluu myös että vietämme aikaa yhdessä halien, suudellen/pusutellen päivittäin ja säännöllisesti myös seksiä. Jos minun seura ei jostain syystä kiinnosta niin minulle voi suoraan aina sanoa enkä ota kierroksia, jokainen tarvitsee välillä omaa tilaa ja aikaa mutta pitemmän päälle ei selittelyt auta vaan pitää pystyä myös keskustelemaan ongelmistaan miehensä kanssa, ei baarissa vain kavereidensa kanssa. Olen ehkä vaativa luonne mutta yritän myös antaa takaisin mahdollisimman paljon.

Parisuhde vaatii jatkuvaa työstöä, flirttiä ja tilannetajua, ihminen muuttuu iän mukana joten on tärkeää jatkuvasti päivittää toisen tuntemusta.

Vierailija
64/209 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi,

niin siis unohtui tarkentaa, että kyllähän näin olen tehtykin kauemmin aikaa. ei nyt siis joka päivä ole tietenkään kopio tästä, mutta aina siivoan kotia ja jonkin aterian valmistan (ellen ole pitkää päivää töissä), mutta aina aamukahvit teen valmiiksi. olen myös järjestänyt yllätyksiä, että lapsi menee hoitoon ja meille kahdenkeskeistä aikaa. kiitos toki tulee, mutta ainakin itse kaipaan joskus seksiäkin.

esim. juuri hän on menossa minun ostamalleni kosmetologikäynnille, jonka aikana ajattelin valmistaa ruoan hänelle. huomenaamulla käyn ennen muun perheen heräämistä kaupasta ostamassa tuoreet aamupala-ainekset. yleensä kiitoksen ja pusun saan, mutta seksistä ei saa päiväsaikaan puhua (tai no puhua saa, muttei ehdotella) ja illalla mennään heti nukkumaan siten, että kaikki mahdolliset vihjaukset tai ehdotukset (mikäli niitä nyt satun esittämäänkään) ovat heti "nukkuma-ajasta" pois. en oikastaan muista, milloin vaimo olisi aloitteen tehnyt..

Vierailija
65/209 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoda minulle edes 30min tauko lasten hoidosta.

Laittaa tiskit koneeseen. Edes ne omat.

Imuroinnnista saa vaikka koko viikon joka ilta.

yksi hali ja suudelma päivässä.

Omien jälkien siivous.

Jos tekisi nämä olisin valmis AINA!

älä puhu paskaa, noi kun tekee sulla on sata muuta hommaa siinä odottamassa ja aika nopeesti menee kunnioitus miestä kohtaan lopullisesti. sit alat jakamaan naapurin sonnille. tää on niin nähty.

Vierailija
66/209 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi,

niin siis unohtui tarkentaa, että kyllähän näin olen tehtykin kauemmin aikaa. ei nyt siis joka päivä ole tietenkään kopio tästä, mutta aina siivoan kotia ja jonkin aterian valmistan (ellen ole pitkää päivää töissä), mutta aina aamukahvit teen valmiiksi. olen myös järjestänyt yllätyksiä, että lapsi menee hoitoon ja meille kahdenkeskeistä aikaa. kiitos toki tulee, mutta ainakin itse kaipaan joskus seksiäkin.

esim. juuri hän on menossa minun ostamalleni kosmetologikäynnille, jonka aikana ajattelin valmistaa ruoan hänelle. huomenaamulla käyn ennen muun perheen heräämistä kaupasta ostamassa tuoreet aamupala-ainekset. yleensä kiitoksen ja pusun saan, mutta seksistä ei saa päiväsaikaan puhua (tai no puhua saa, muttei ehdotella) ja illalla mennään heti nukkumaan siten, että kaikki mahdolliset vihjaukset tai ehdotukset (mikäli niitä nyt satun esittämäänkään) ovat heti "nukkuma-ajasta" pois. en oikastaan muista, milloin vaimo olisi aloitteen tehnyt..

Huhhuh, kyllä on sitten perheterapian paikka. Montakos kertaa viikossa tai kuussa teillä oikein harrastetaan?

Sinä tunnut olevan aika unelmamies ja teet vielä enemmän kuin minä. Silti taitaa kummatkin kärsiä puutteesta. On se väärin että tuolla listaa naiset omia listojaan jotka on meille ihan lämmittelyä. :-)

Sinun vaimon käytös tuntuu lisäksi paljon kylmemmältä kuin omani. Meillä sentään sängyssä toimii niinkauan kun jaksaa uurastaa ja vähemmän saa takaisin. Hieronnan annan useamman kerran kuussa. Itse saan ehkä 1-2 kertaa vuodessa jne.

Mikä ihme naisista tekee niin laiskoja tai miksi ne kasvavat tuollaisiksi että miehen oletetaan hellivän kaikintavoin ja naiselle oletetaan riittävän että jaksaa sitten antaa pillua silloin tällöin jos sattuu huvittamaan.

Ei kyllä ihme että naisetkin kärsii puutteesta kun miehiltä lähtee ajan kanssa loputkin halut.

Vierailija
67/209 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Halit ja pusut, sylitysten olo eli ihana " kyöhnääminen"

2. Kun mies sanoo rakastavansa mus ja tarkoittaa sitä

3. Jaetaan asiat yhdessä, eli keskustellaan kummankin päivästä ja muustakin

4. Hassuttelu, flirttailu, vihjaavat/seksyt tekstarit ja meilit

5. Kun mies on pukeutunut kivasti, ajanut parran ja laittanut hyvää partavettä

Plussaa tämän päälle: Kun tuo kukkia, siivoaa tai hoitaa lapsia.

Ja negatiivinen palaute (valittaminen, motkotus) on todellakin varma turn off.

Romantiikka ja flirttailu tehoaa parhaiten.:)

n31

Aikalailla tämä lista sattui toteutumaan viime vkl, yhden punaisen ruusun toin kotiin. Ilman sen kummempaa syytä, ylkkärinä. Vehkeet ovat vieläkin arkana kun hommahan meni ihan kiimaiseksi, koko viikonlopun ajan.

Se mikä tässä on jännä juttu että se yksi ainoa kukka vaikutti niin paljon. Joka päivä puhutaan tunteista ja osoitetaan hellyyttä. Kaipa siihen turtuu, vaikka kaikki puheet onkin täysin totta.

Vierailija
68/209 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei huvita koskea, pussailla, hieroa, kysellä kuulumisia/tuntemuksia, pyykätä, tiskata, korjata kaapin saranoita, paikata ikkunan tiivisteitä, kokata, siivota, keittää illalla teetä vaimolle, ostaa kukkia, kehua, sanoa että rakastan häntä, käydä kaupassa, ehdottaa yhteistä elokuvailtaa eikä suunnitellla seuraavaa viikonloppua tai tehdä yhtikäs mitään ko. ihmisen kanssa. Ei, asioiden hoitaminen ja vaimon huomioiminen ei puutteessa olevaa miestä kiinnosta.

Tosin olen nainen, mutta ainainen toiveiden elättely ja pettyminen tekevät minusta kylmän miestäni kohtaan.

Vierailija
69/209 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi naisen vastaus että toiveiden elättely ja odottaminen.

Kauheasti ihmiset tuntuvat odottavan toisen tekemisiä että kiinnostuis kun osa meistä täällä uurastaa puolipäiväisesti toisen eteen ja niitähän löytyy miehissä ja naisissa.

Ei ihme että kylmiä parisuhteita riittää ja voimavarat keskitetään sitten muuhun ja usein myös sinne rakastajan puolelle.

Monella miettimisen paikka jos ei sitten nykyisessä parisuhteessa niin mites seuraavassa sitten käy kun toimintamallit on samat?

Vierailija
70/209 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei tarvi pukeutua nukkuessa, peitto riittää. Itse asiassa paksu peitto riittää kovillakin pakkasilla. Olemme nukkuneet aina alasti. Jos tavatessamme, kun vaimo oli 17 vee.

Se on ihanaa. Tai oli.

sänkyyn mentäessä tulin sinne valmiiksi alasti, josta tuli riita (en edes ehtinyt ehdotella mitään), koska oli kuulemma liian myöhä ja häntä väsytti. lopuksi hän halusi lähteä eri huoneeseen nukkumaan.

Vierailija
71/209 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kirjoittaja pyysi viittä vinkki miten vaimon saa haluamaan. Huom. Haluamaan ei antamaan.

Jos mies siivoaa ja tekee kaikki arkiaskareet, monet naiset antavat palkkioksi tai velvollisuuden tunnosta. Itse en sääli- tai palkkioseksistä paljon syty. Onhan se parempaa kuin ei mikään, mutta aikaa myöten yksipuolinen seksin HALU alkaa tympimään. Usein sellainen seksi muuttuu vallankäyttövälineeksi ja mies sen huomattuaan alkaa vihaamaan itseään.

Yksi mahdollisesti toimiva konsti naisen halujen herättämiseksi on mennä vieraisiin ja jäädä siitä kiinni. Alkukantainen kilpailuvietti saattaa herättäää naisen halut teinivuosien tasolle. Lopulliset seuraukset tosin saattavat olla tuhoisat luottamuksen romahduttua.

Miehen metsästys tai siitä kilpailu ovat kuitenkin yksi naisen halun liipaisevia tekijöitä. Onko muita?

Vierailija
72/209 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani maailman halutuin nainen mieheni seurassa eli pelkkä läsnä olo riittää.

Vierailija
73/209 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kun vaimo asian kanssa leikkii niin lakkaa kinnostamasta miestäkin. Itse en voi enää vaikuttaa siihen milloin seksiä saa, ainoastaan siihen milloin sitä ei ainakaan harrasteta! Enkä ole pariin kuukauteen ruinannut enkä myöskään antanut ja ihmeitä pitää jo tapahtua jos tilanne tästä muuttuu...

Vierailija
74/209 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun illalla kömmin alastoman mieheni viereen, hän ottaa minut kainaloonsa, silittelee hiuksia ja selkää, puristaa itseään vasten. Ei minua kauan tarvitse paijata, kun olen käynnissä.

Minun pitää saada tuntea, että olen miehelleni tärkeä, mutta sen osoittamiseksi ei tarvita sisäfileitä, kynttiläillallisia tai päälle liimattua romantiikkaa.

n32

Vierailija
75/209 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kohtaisi minut oikeasti arjen keskellä niin se vasta olisikin hienoa. Mies kesken arjen touhujen ottaisi kädestä kiinni,katsoisi silmiin ja kertoisi rakastavansa,suutelisi hellästi ja silittelisi.

Mies,kohtaa naisesi oikeasti,kerro mitä tunnet ja näytä se.

Vierailija
76/209 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain sen verran että parhaiten se tehoaa jos ei ole "tarkoitushakuista" - eli tyyliin toinen käsi tisseillä, toinen pikkareiden sisällä. Liika vonkaaminen on mulle turn-off - varsinkin kun meillä kuitenkin on suht usein seksiä muutenkin.

Mun mies osaa flirttailun, hassuttelun ja herrasmiehen elkeet ihan luonnostaan -nautin niistä. Jokunen tuhma viesti kesken työpäivän virittää hienosti.

Kaikkien kotitöiden jakaminen on itsestäänselvyys - käytännön syistä mies tekee arkiruuan (mielettömän hyvää!) lähes joka päivä! Kymppi siitäkin hänelle.

Meillä top vitosessa on myös kahdenkeskiset vl matkat jolloin voidaan olla kuin teinit toistemme kimpussa.

Vierailija
77/209 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kohtaisi minut oikeasti arjen keskellä niin se vasta olisikin hienoa. Mies kesken arjen touhujen ottaisi kädestä kiinni,katsoisi silmiin ja kertoisi rakastavansa,suutelisi hellästi ja silittelisi.

Mies,kohtaa naisesi oikeasti,kerro mitä tunnet ja näytä se.

Näin meillä tapahtuu monta kertaa viikossa kun siihen tulee tilaisuus mutta tässä vaiheessa kun on keskustelut käyty ettei vaimon tee mieli kuin silloin kun tekee ja minun tekee mieli 5 kertaa viikossa niin kaikki minun koskettelu ja sanomiset ja tekemiset kodin ja lapsien eteen on käytännössä painostusta seksiin vaikka ehdottelen ehkä pari kertaa viikossa, välillä sen verran saan mutta se tuntuu lähinnä palkkiolta uurastukselleni perheen eteen eikä oikealta himolta jota vaimo kokisi minua kohtaan.

Tästä ollaan nyt keskusteltu useampi kerta, anteeksi, yritetty keskustella mutta yhteys on kyllä rikki.

Tuntuu että nykypäivän yhteiskunta tarjoaa ja opettaa ihmiset, suorastaan pakottaa, täyttämään kalenterit kaiken maailman kissanristiäisillä ja jollei lapset uuvuta vanhempia niin sen tekee harrastukset tai muut keksityt ja kavereiden ehdottamat menot. Koko tämä vuosi on täyttynyt lasten taudeista ja kun olisi väliviikkoja niin vaimo juossut ravintoloissa, risteilyllä, polttareissa/häissä ja vaikka missä menoissa ja on aivan hajalla jatkuvasti ja kun vähän yrittää saada huomiota niin johan ollaan painostamassa seksiin. Tuosta alkaa tulemaan kirosana meidän parisuhteessa ja olen niin totaalisen pettynyt että lähes mikä tahansa tv ohjelmakin menee yhdessä vietetyn keskustelu tai laatu ajan edelle. Yksi vakio selityksiä on että kun sen pitäisi sitten johtaa seksiin. Siis siinä vaiheessa ollut kerennyt vielä ajattelemaan mitään muuta kuin yhteistä aikaa.

Olipa tilitys. Kaipa nää avautumiset netissä vähän tuulettaa nuppia kun ei vaimollekaan viitsi enää avautua kun sekin on painostamista. Eipä tuo ole uskaltanut perheterapiaankaan lähteä. Kiinnostaisi kuulla joltain terapeutilta näkemys meidän tilanteesta vai onko helpompi vain erota ja ottaa lapset vuoroviikoin.

Vierailija
78/209 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee seksilakko. Lakkaa yrittämästä. Tilanteesi ei paljon nykyisestä muutu, mutta huomaat jonkin ajan päästä että se oletkin sinä, kun pääset vonkaamisen kohteeksi. Sitten kun kipinä taas syttyy, olettekin ihan muissa kuin avioeromietteissä.

Oon itse kokeillut ja tää toimi.

Vierailija
79/209 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin seksilakkoa ja olisin varmaan saanut odottaa ikuisuuden. Kun ei halua niin ei halua. Ei siinä lakkoiluni mitään auttanut.

Lakko tai boikotointi pitää kohdistaa alueelle minkä toinen tuntee tärkeäksi. Kokeile vaikka hellyys- ja läheisyyslakkoa.

Tervetuloa sotaan!

Vierailija
80/209 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluttomia naisia monilla teistä.

Mistähän kiikastaa? Parisuhteessa on pakko olla jotakin perustavanlaatuista pielessä jos tilanne on noin paha, että seksiä pitää alvariinsa vongata.

Miten jaksatte elää suhteessa, missä tarpeenne on noin pahasti latistettu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä