top 5 miten saada omalta vaimolta pyytämättä
Eli mitä miehen pitää tehdä paivän aikana, jotta illalla vaimo ehdottaisi seksiä ?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä miehen pitää tehdä paivän aikana, jotta illalla vaimo ehdottaisi seksiä ?
Se kun mies tekee kotitöitä on esileikkiä naiselle. Anna poskipusuja ja haleja aina välillä ja muista pienet asiat, (varoita jos on kompastumassa, pyydä kiinnittää turvavyö jne.)
Ei muuten ole. Jos toinen ei tee osuuttaan kotitöistä vaan pitää minua piikana, se raivostuttaa ja silloin ei tee mieli seksiä. Mutta ei ne kotityöt mitään esileikkiä ole, paitsi jos mies tekee niitä pelkät farkut ja viettelevä hymy yllään.
YKS ELÄMÄN SUURIA VIISAUKSIA, JOKA NAISTEN OLIS HYVÄ MUISTAA: JOS ET ANNA MIEHELLES SEKSIÄ, AINA ON JOKU TOINEN, JOKA ANTAA.
Vierailija kirjoitti:
YKS ELÄMÄN SUURIA VIISAUKSIA, JOKA NAISTEN OLIS HYVÄ MUISTAA: JOS ET ANNA MIEHELLES SEKSIÄ, AINA ON JOKU TOINEN, JOKA ANTAA.
Mikäs tän toisen puhelinnumero on?
Kotityöt tehty, vaimoa huomioitu jne. Ei vaan toista kiinnosta. Kuitenkin aina kun seksiä on ollut niin on molemmat tykännyt (myös siinä tulee huomioitua ensin toinen ja sitten vasta omat tarpeet...).
On vaan niin epätasaiset halut ettei taida olla muutakaan vaihtoehtoa kuin lopettaa pitkä suhde. Itseni mielestä siis hyvässä suhteessa on myös seksiä ellei jotain hyvää syytä ole päinvastaiseen (esim sairaus tms).
Meillä riittää ihan miehen katseet ja kosketukset plus pieni kehu silloin tällöin. Kyllä mun mies on niin viettelevä, että päädytään harrastamaan seksiä vaikka itseä ei aina aluksi kiinnostaisikaan. Se että mies on hellä ja hyvä rakastaja tietty auttaa asiaa.
Voisi kysyä, että mitäs naisen pitää tehdä, että saa mieheltä munaa? Eipä vaadita samanlaisia ihmetekoja ja rituaaleja. Tasa-arvo on taas aika valikoivaa...
1. Henkinen puoli eli itsetunto kuntoon molemmilta
2. Kommunikointitaidot kuntoon molemmilta
3. Seksitaidot kuntoon molemmilta.
Ei oo helppoa ja nopeaa, mutta haluatko seksiä vielä vuosienkin päästä? Eli jos noita alkaa laittaa kuntoon nyt, niin eiköhän seksiä tule parin vuoden päästä joko nykyiseltä kumppanilta tai kun huomaa, että oikeasti ansaitsen ja haluan itselleni sopivamman kumppanin kuin tuo, jonka kanssa olen (jos hän ei kehitä itseään ja palauta seksihalujaan).
Just kirjoitin pitkän tekstin tuohon toiseen ketjuun, joka liittyy tähänkin:
Ihmiset on luotu sen verran hyvin, että hormonit ensinnäkin palauttavat alapään leikkaushaavoineen kaikkineen sen verran nopeasti, että synnytystä on turha käyttää selitteenä seksittömyyteen ainakaan muutamaa viikkoa pidempään synnytyksen jälkeen. Lopputarkastuskin tehdään neuvolassa siinä vaiheessa, kun kaikki on oikeasti jo parantunut satavarmasti. Itse varoin synnytykseni jälkeen 2 viikkoa ennen kuin uskalsin yrittää seksiä ja ihan turhaan olin jännittänyt asiaa etukäteen. Kaikki oli Ok, vaikka 3 synnytyksessä on aina tehty eppari ja kerran tuli lisäksi myös luonnollista repeämää.
Myöskään imetystä on turha käyttää verukkeena, etteikö tekisi mieli seksiä. Kyllähän monet tulee raskaaksikin imetyksen aikana ja vähintäänkin harrastavat seksiä ehkä jopa entistä innokkaammin, kun toivovat imetyksen ehkäpä ehkäisevän eikä muita ehkäisyjä tarvita.
Jos seksiä ei tee mieli, vika on parisuhteessa ja molempien seksitaidoissa eli naisenkin on opeteltava nauttimisen taito itsekseenkin, jotta osaa ohjata toista ja liikkua itse niin, että varmasti nauttii seksistä joka kerta. Niin monella miehellä on huono itsetunto, joka ei parane lyöttäytymällä yhteen liian nuorena jonkun ensimmäisen kelvollisen naisen kanssa. Ja todella monella naisella on huono itsetunto ja kehonkuva, ja niiden myötä on helppo leikkiä väsynyttä marttyyriäitiä, jonka ainoa voimakeino on pihdata seksiä. Ja kun molemmat kumppanit henkisesti epävarmoja tai vaikka mies olisikin varmempi, mutta ottanut vaimokseen jonkun pikkupiian, niin ei ole ihme, jos parisuhteet ei toimi. Ja ainoa näkyvä merkki, johon molempien on kiinnitettävä huomiota, on valtapeli seksin ja joidenkin tyhjänpäiväisten kotitöiden ympärillä. Hohhoijaa.
Säälittävää ja surullista. Jos fyysinen puoli ei parisuhteessa toimi, niin miksi sen syitä haetaan vuosien ajan vain sieltä fyysisten vammojen, hormonien, fyysisen väsymyksen, konkreettisten kotitöiden ym kautta? Taitaa olla liian vaikeaa, pelottavaa ja hidastakin etsiä parannuskeinoja molempien puolisoiden omasta henkisestä itsetunnosta ja kypsyydestä, rakkaudentunteista puolisoa kohtaan ja kommunikointitaidoista (aidosti arvostavaa kommunikointia, ei vaan suun aukomista ja asian selittelyä uudelleen ja uudelleen).
Toivottavasti tämä mun kriittinen viestini herätti edes pienen uuden ajatuksen alun edes yhden tämän aiheen tiimoilta. Oon surullinen monen puolesta, jotka kärsivät avioliitoissaan ja ehkäpä koko elämässään muiltakin osin vain siksi, että eivät uskalla tutkia asiaa pintaa syvemmältä ja etsiä kestäviä ratkaisuja.
Sillä ne hormonit tulee ja menee, mutta seksittömyys pysyy. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
1. Henkinen puoli eli itsetunto kuntoon molemmilta
2. Kommunikointitaidot kuntoon molemmilta
3. Seksitaidot kuntoon molemmilta.
Ei oo helppoa ja nopeaa, mutta haluatko seksiä vielä vuosienkin päästä? Eli jos noita alkaa laittaa kuntoon nyt, niin eiköhän seksiä tule parin vuoden päästä joko nykyiseltä kumppanilta tai kun huomaa, että oikeasti ansaitsen ja haluan itselleni sopivamman kumppanin kuin tuo, jonka kanssa olen (jos hän ei kehitä itseään ja palauta seksihalujaan).Just kirjoitin pitkän tekstin tuohon toiseen ketjuun, joka liittyy tähänkin:
Ihmiset on luotu sen verran hyvin, että hormonit ensinnäkin palauttavat alapään leikkaushaavoineen kaikkineen sen verran nopeasti, että synnytystä on turha käyttää selitteenä seksittömyyteen ainakaan muutamaa viikkoa pidempään synnytyksen jälkeen. Lopputarkastuskin tehdään neuvolassa siinä vaiheessa, kun kaikki on oikeasti jo parantunut satavarmasti. Itse varoin synnytykseni jälkeen 2 viikkoa ennen kuin uskalsin yrittää seksiä ja ihan turhaan olin jännittänyt asiaa etukäteen. Kaikki oli Ok, vaikka 3 synnytyksessä on aina tehty eppari ja kerran tuli lisäksi myös luonnollista repeämää.
Myöskään imetystä on turha käyttää verukkeena, etteikö tekisi mieli seksiä. Kyllähän monet tulee raskaaksikin imetyksen aikana ja vähintäänkin harrastavat seksiä ehkä jopa entistä innokkaammin, kun toivovat imetyksen ehkäpä ehkäisevän eikä muita ehkäisyjä tarvita.
Jos seksiä ei tee mieli, vika on parisuhteessa ja molempien seksitaidoissa eli naisenkin on opeteltava nauttimisen taito itsekseenkin, jotta osaa ohjata toista ja liikkua itse niin, että varmasti nauttii seksistä joka kerta. Niin monella miehellä on huono itsetunto, joka ei parane lyöttäytymällä yhteen liian nuorena jonkun ensimmäisen kelvollisen naisen kanssa. Ja todella monella naisella on huono itsetunto ja kehonkuva, ja niiden myötä on helppo leikkiä väsynyttä marttyyriäitiä, jonka ainoa voimakeino on pihdata seksiä. Ja kun molemmat kumppanit henkisesti epävarmoja tai vaikka mies olisikin varmempi, mutta ottanut vaimokseen jonkun pikkupiian, niin ei ole ihme, jos parisuhteet ei toimi. Ja ainoa näkyvä merkki, johon molempien on kiinnitettävä huomiota, on valtapeli seksin ja joidenkin tyhjänpäiväisten kotitöiden ympärillä. Hohhoijaa.
Säälittävää ja surullista. Jos fyysinen puoli ei parisuhteessa toimi, niin miksi sen syitä haetaan vuosien ajan vain sieltä fyysisten vammojen, hormonien, fyysisen väsymyksen, konkreettisten kotitöiden ym kautta? Taitaa olla liian vaikeaa, pelottavaa ja hidastakin etsiä parannuskeinoja molempien puolisoiden omasta henkisestä itsetunnosta ja kypsyydestä, rakkaudentunteista puolisoa kohtaan ja kommunikointitaidoista (aidosti arvostavaa kommunikointia, ei vaan suun aukomista ja asian selittelyä uudelleen ja uudelleen).
Toivottavasti tämä mun kriittinen viestini herätti edes pienen uuden ajatuksen alun edes yhden tämän aiheen tiimoilta. Oon surullinen monen puolesta, jotka kärsivät avioliitoissaan ja ehkäpä koko elämässään muiltakin osin vain siksi, että eivät uskalla tutkia asiaa pintaa syvemmältä ja etsiä kestäviä ratkaisuja.
Sillä ne hormonit tulee ja menee, mutta seksittömyys pysyy. Miksiköhän?
Allekirjoitan kyllä viestisi täysin. Itsellä on reilu 20 v parisuhdetta saman miehen kanssa takana. Näitä haluttomuus juttuja kun täällä lukee, niin kyllä tajuaa arvostaa omaa yhteiselämää. Meillä on kolme lasta ja yhdynnätöntä aikaa on ollut se pari viikkoa per muksu ja silloinkin on ollut runsain määrin hellyyttä. Nuorimmat lapset ovat meillä tulleet vuoden ikäerolla.
Oman kehon tuntemus on todella tärkeää ja sen tajuaminen, että hyvä seksi vaatii sen, että kumpikin on siinä innolla mukana. Nykyisin on lisäksi paljon tietoa saatavilla esim. Eri tilanteisiin sopivista asennoista, mitä kannattaisi kokeilla. Ei tarvitse odottaa, että aina jyystetään lähetyssaarnaajassa. Naisille kyllä sanon, että rohkeutta peliin, ota selvää asioista, kokeile uusia juttuja äläkä jätä orgasmisi saamista yksin miehen vastuulle
Vierailija kirjoitti:
Suoda minulle edes 30min tauko lasten hoidosta.
Laittaa tiskit koneeseen. Edes ne omat.
Imuroinnnista saa vaikka koko viikon joka ilta.
yksi hali ja suudelma päivässä.
Omien jälkien siivous.
Jos tekisi nämä olisin valmis AINA!
Mulle nää on kyllä arkipäivää ja auttaminen muutenkin?
M26
Olla minun kanssani naimisissa. Olen koko ajan seksi mielessä ja teen kaikki aloitteet meillä.
Itse tiedän mitä ei ainakaan kannata tehdä. Molempien vuorotyön takia aloimme nukkumaan eri huoneissa. Ostettiin vielä vähän reilumpi sänky yhdelle hengelle. Sanoin vaimolle, että mahdutaan siihen molemmat sitten kun sulla rupee mieli tekemään. Siitä on nyt neljä vuotta, eikä yhtään vierailua.
Miksi te miehet ette eroa vaan ruikutatte toisillenne kuinka vaikeaa on? Tuntuu, että kaipaatte vain sympatiaa ettekä aktiivisesti hae ratkaisuja joko tilanteen muuttumiselle tai erolle. Mä en ainakaan jäisi suhteeseen miehen kanssa, joka ei todella himoitse mua ja osoita rakkauttaan myös fyysisesti. Kuka jaksaa olla edes vuotta ilman seksiä ja ehkä lisäksi kuunnella jotain kököttävään akkaa? Hyi saakeli. Miksi te miehet olette niin munattomia, että ette saa vaimojanne joko lämpenemään taikka ette kykene erota?
N40, 3 lapsen äiti, vaimo, seksiä monta kertaa viikossa jo yli puolet elämästä saman miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Suoda minulle edes 30min tauko lasten hoidosta.
Laittaa tiskit koneeseen. Edes ne omat.
Imuroinnnista saa vaikka koko viikon joka ilta.
yksi hali ja suudelma päivässä.
Omien jälkien siivous.
Jos tekisi nämä olisin valmis AINA!
Ei toimi meillä. Olen oppinut varsin tehokkaaksi kotitaloustyypiksi, mutta hiljaista on makkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te miehet ette eroa vaan ruikutatte toisillenne kuinka vaikeaa on? Tuntuu, että kaipaatte vain sympatiaa ettekä aktiivisesti hae ratkaisuja joko tilanteen muuttumiselle tai erolle. Mä en ainakaan jäisi suhteeseen miehen kanssa, joka ei todella himoitse mua ja osoita rakkauttaan myös fyysisesti. Kuka jaksaa olla edes vuotta ilman seksiä ja ehkä lisäksi kuunnella jotain kököttävään akkaa? Hyi saakeli. Miksi te miehet olette niin munattomia, että ette saa vaimojanne joko lämpenemään taikka ette kykene erota?
N40, 3 lapsen äiti, vaimo, seksiä monta kertaa viikossa jo yli puolet elämästä saman miehen kanssa
Tai ehkä aika moni yrittää korjata asiaa. Lähteminen ei ole helppoa jos rakastaa kumppaniaan, pitää tätä hyvänä äitinä ja elämä nivoutunut monin tavoin yhteen.
Sitä toivoo, että asiat korjaantuisivat.
No ei meillä sentään vuotta ole ollut ilman.
Myytti on se, että miehet heti nostaa kytkintä tai pettää (tok jotkut näin tekee) ongelmatilanteissa. Monet ovat ylpeitä ”kunnollisuudestaan” ja puskevat sisulla.
N 40 3 lasta, missä ajassa jättäisit miehesi jos hän lakkaisi haluamasta seksiä kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole maailmassa semmosta asiaa minkä tekemällä tuo tapahtuisi. Naiset ei seksiä halua / pyydä.
Tomppa45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole maailmassa semmosta asiaa minkä tekemällä tuo tapahtuisi. Naiset ei seksiä halua / pyydä.
Höpö höpö. Itse kyllä pyydän, mutta olen nyt tyytynyt ainakin toistaiseksi siihen, että seksiä harrastetaan vain kun mies "pyytää". Itselle riittää suora vihjaus "pantaisiinko", mutta jos itse lähden ehdottelemaan, niim mies vain ahdistuu jos eli kun ei ole oikeassa moodissa.
12v naimisissa eikä ole vielä kertaakaan pyytäny.
pätee mikäli nainen on herkkuperse eikä alle 50kilonen