top 5 miten saada omalta vaimolta pyytämättä
Eli mitä miehen pitää tehdä paivän aikana, jotta illalla vaimo ehdottaisi seksiä ?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjua katsellessa tuntuu, että spontaani seksi on lähes mahdotonta parisuhteessa. Miehen pitää valmistella vaimoa/puolisoa pitkin viikkoa tai päiviä saadakseen tämän 'sille tuulelle'. Ikään kuin seksi olisi sitten joku palkkio tehdyistä toimepiteistä (mitä ne sitten kullekin onkaan).
Ei ole ihme, että suurelle osalle pariskunnista seksistä kehkeytyy ajan mittaan ongelma ja halut käyvät eri tahtiin. Sitten ihmetellään, miten se syrjähyppy alkaakin kiinnostamaan, tilastojen mukaan melko yleistä sekä naisille että miehille pitemmässä parisuhteessa - usein niissä selityksenä on kadonneen intohimon metsästäminen tai yksinkertaisesti halu nauttia välillä vain hyvästä seksistä halukkaan ihmisen kanssa vailla mitään monimutkaisia virittelyitä. Eipä siellä baarin melskeissä ole minua kukaan vielä pyytänyt imuroimaan, ennen kuin ollaan sänkyyn menty...ja ihan varatut naiset aika innokkaasti tuntuvat miestä haluavan, kun kotona ei oikein maita seksi.
Noinhan se ikävän usein on. Mutta elämä helpottais monella jos kaikki ymmärtäisi että kun pariskunta on lisääntynyt, on biologinen tosiasia että naista ei haluta. Siis tämä ei VARMASTI päde kaikkiin naisiin, mutta uskon että aika moniin. Synnytyksen jälkeinen hormonitoiminta on suunniteltu estämään uuden raskauden alku (=ei tee mieli) ja tätä voi oikeesti kestää vaikka kaksikin vuotta! Jos miehet (ja naiset) osaisi asennoitua tähän niin, että tämä on vaan vaihe joka menee ohi, eikä katkeroiduttaisi, niin elämä olisi helpompi palauttaa takaisin normaaliksi kun hormonitoiminta palautuu normaaliksi.
Meillä kun alettiin kolmannesta lapsesta haaveilla, sanoin miehelle ihan suoraan:
"olethan varmasti valmis myös siihen, että kun olen synnyttänyt niin en halua seksiä. Ekat kolme kuukautta on ihan poissulettu ja sen jälkeen tulen olemaan jonkun määrittelemättömän ajan erittäin v----mainen tämän asian suhteen koska en halua ja tulen välttelemään sun kosketusta" (tiesin itsestäni tämän jo kahden lapsen kokemuksesta)
Muistutin myös:
"Sit ku et kestä mua ku oon sellanen ni muista että se on vaan vaihe joka menee ohi ja sit ku menee ni mä lupaan rakastella sun kanssa niin paljon ku ennenki"
Mies totesi olevansa tähän valmis. Pari kertaa tuon edellämainitun "v----maisuuden" hetkellä muistutuin tästä keskustelusta ja siitä että kyllä mä vielä palaudun. Ja niinhän mä palauduin ja nyt on kaikki taas hyvin seksinkin suhteen
Näin jälkikäteen omalle kohdalle ajateltuna, olisihan sitä voinut itsekin vähän kypsemmin suhtautua vaimon haluttomuuteen aikoinaan.....
No kerrankin joku mies, joka ajatellut! Hyvä!
Ilmiselvästi naisen tekstiä.
No toki! Miehet ovatkin TÄTÄKIN miestä kehuvaa alapeukuttaneet! Auta armias järjen (?) juoksua!
Vierailija kirjoitti:
Minua edelleen häiritsee se, miksi miehet ovat niin lampaita, että viitsivät jäädä seksittömään parisuhteeseen vuosiksi?
Miksi ihmeessä pitäisi romuttaa oma itsetunto ja hankkia itselle masennus sen vuoksi, että vaimo kieltäytyy haleista ja haluamasta miestään.
Itse ottaisin eron muutamassa kuukaudessa, jos vaimo lopettaisi läheisyyden ja seksin, eikä haluaisi edes keskustella asiasta. Miksi kiusaisin itseäni tuollaisessa suhteessa? Yksin on helpompi olla kuin parisuhteessa yksin.
Suurin osa ilman seksiä jäävistä miehistä on huonoja sängyssä ja parisuhteessa. Kun ottaa eron niin jää yksin, koska tuollaista miestä ei kukaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjua katsellessa tuntuu, että spontaani seksi on lähes mahdotonta parisuhteessa. Miehen pitää valmistella vaimoa/puolisoa pitkin viikkoa tai päiviä saadakseen tämän 'sille tuulelle'. Ikään kuin seksi olisi sitten joku palkkio tehdyistä toimepiteistä (mitä ne sitten kullekin onkaan).
Ei ole ihme, että suurelle osalle pariskunnista seksistä kehkeytyy ajan mittaan ongelma ja halut käyvät eri tahtiin. Sitten ihmetellään, miten se syrjähyppy alkaakin kiinnostamaan, tilastojen mukaan melko yleistä sekä naisille että miehille pitemmässä parisuhteessa - usein niissä selityksenä on kadonneen intohimon metsästäminen tai yksinkertaisesti halu nauttia välillä vain hyvästä seksistä halukkaan ihmisen kanssa vailla mitään monimutkaisia virittelyitä. Eipä siellä baarin melskeissä ole minua kukaan vielä pyytänyt imuroimaan, ennen kuin ollaan sänkyyn menty...ja ihan varatut naiset aika innokkaasti tuntuvat miestä haluavan, kun kotona ei oikein maita seksi.
Noinhan se ikävän usein on. Mutta elämä helpottais monella jos kaikki ymmärtäisi että kun pariskunta on lisääntynyt, on biologinen tosiasia että naista ei haluta. Siis tämä ei VARMASTI päde kaikkiin naisiin, mutta uskon että aika moniin. Synnytyksen jälkeinen hormonitoiminta on suunniteltu estämään uuden raskauden alku (=ei tee mieli) ja tätä voi oikeesti kestää vaikka kaksikin vuotta! Jos miehet (ja naiset) osaisi asennoitua tähän niin, että tämä on vaan vaihe joka menee ohi, eikä katkeroiduttaisi, niin elämä olisi helpompi palauttaa takaisin normaaliksi kun hormonitoiminta palautuu normaaliksi.
Meillä kun alettiin kolmannesta lapsesta haaveilla, sanoin miehelle ihan suoraan:
"olethan varmasti valmis myös siihen, että kun olen synnyttänyt niin en halua seksiä. Ekat kolme kuukautta on ihan poissulettu ja sen jälkeen tulen olemaan jonkun määrittelemättömän ajan erittäin v----mainen tämän asian suhteen koska en halua ja tulen välttelemään sun kosketusta" (tiesin itsestäni tämän jo kahden lapsen kokemuksesta)
Muistutin myös:
"Sit ku et kestä mua ku oon sellanen ni muista että se on vaan vaihe joka menee ohi ja sit ku menee ni mä lupaan rakastella sun kanssa niin paljon ku ennenki"
Mies totesi olevansa tähän valmis. Pari kertaa tuon edellämainitun "v----maisuuden" hetkellä muistutuin tästä keskustelusta ja siitä että kyllä mä vielä palaudun. Ja niinhän mä palauduin ja nyt on kaikki taas hyvin seksinkin suhteen
Näin jälkikäteen omalle kohdalle ajateltuna, olisihan sitä voinut itsekin vähän kypsemmin suhtautua vaimon haluttomuuteen aikoinaan.....
No kerrankin joku mies, joka ajatellut! Hyvä!
Ilmiselvästi naisen tekstiä.
No toki! Miehet ovatkin TÄTÄKIN miestä kehuvaa alapeukuttaneet! Auta armias järjen (?) juoksua!
Ihan yhtä vilpitön kehu kuin vaikka ”KERRANKIN nainen joka ymmärsi mitä mies sanoi”… Eikös vain?
Miksi ylipäänsä pitäisi saada "pyytämättä". Vakinaisessa parisuhteesa koko käsite on aika tulkinnanvarainen, kun "pyyntö" voi olla vain jokin vähäinen ei-sanallinen toimenpide joka ilmaisee halukkkuutta. Läheiset ihmiset osaavat tulkkita toisiaan ja mieliallojaan hyvinkin pienestä. Eihän sillä ole lopputuloksen kannalta merkitystä, miten valmiutensa ilmaisee. Meillä kun on usein on hyvin erilaiset päivä ja iltaohjelmat ja eri nukkumarytmit, niin tavataan sopia etukäteen ajankohta; tällöin molemmat saavat aikataulunsa järjestetyksi sopivasti. Onko se sitten pyytämistä kun toinen kysyy että mihin aikaan sopisi puoli yhdeksän jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Sivusuhdetta tai yhden illan juttua etsiessä arvostetaan juuri niitä piirteitä, mitä kotona puolisolta ei siedetä. Eikä siellä baarissa oleteta toiselta mitään niistä asioista, mitä kotona odotetaan, jotta seksiin innostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Miehissä ja naisissa on ainakin yksi iso ero. Mies voi useemmin rakastella vaikka olisikin vihainen tai ärsyyntynyt puolisolleen. Naisena musta tuntuu siltä, että jos mies ärsyttää mua yhtään niin ei vaan pysty. Ei mitenkään. Alkaa vaan inhottaa ajatuskin sekistä jos mies on saanu mut ärsyyntymään. Mun pitää tuntea itseni rakastetuksi niin sitten onnistuu.
Meillä lasten jälkeen oli pari kolme vuotta hankalaa, mun ei tehny mieli ikinä. Tilanne johti siihen et mä pakoilin miehen kosketusta koska pelkäsin että se johtaa aina seksiin. Mä halusin läheisyyttä ilman seksiä, mies halus seksiä. Toinen ongelma oli se että kun sitte joskus päädyttiin hommiin ni mä en saanu mitään. Kun ei tee mieli ni orgasmin saaminen on hankalaa, sen eteen pitää tehä hartiavoimin työtä (myös miehen).Sit ku siitä ei ite saanu mitään ni ei tehny senkään vertaa mieli uudestaan.
Mut sit yhtäkkiä eräänä kauniina päivänä mun hormoonit oli jotenki ihmeen kaupalla palautunu normaaliks ja halusin taas ja sen jälkeen on ollu pari vuotta jo ihan aktiivista.
Mutta siis vinkit miten ehkä vois "saada"...
Osoita että rakastat (jollekki se on imurointi, toiselle suukot jne)
Malta olla lähellä ilman että edes yrität viedä sitä seksiin.
Anna vaimolle orgasmi
Puhu ystävällisesti
Tuo on paha kun pakoilee toisen kosketusta olettaen/peläten sen heti johtavan seksiin. Ei sillä toisella kuitenkaan aina niitä taka-ajatuksia ole. Kun tulee torjutuksi jo pelkässä halissa, niin se todella tuntuu. Johtaa helposti siihen, ettei niitä aloitteita läheisyytenkään enää tule. Ja sehän taas onkin hyvä syy olla haluamatta seksiä.
Kyllä se on helpompaa ja pyyttettömämpää naapurissa.
Olette kaikki ihan pihalla. Ja sinne jäätte. jos ette muuta suhatutumistanne.
Syitä on monia..lapset, omaisuus, sukulaiset, ystäväperheet..ym ym. Seksi on vain yksi tuosta kokonaisuudesta.