Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

top 5 miten saada omalta vaimolta pyytämättä

Vierailija
21.11.2007 |

Eli mitä miehen pitää tehdä paivän aikana, jotta illalla vaimo ehdottaisi seksiä ?

Kommentit (209)

Vierailija
141/209 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky moniarvoisessa (lausutaan Tarja Halosen äänellä ja ärrävialla) yhteiskunnassa meidän tulee kohdella sukupuolettomasti ja tasa-arvoisesti kaikkia.

Ei olla siis tässäkään ketjussa miehiä tai naisia. Antajia tai ottajia. Yhteiskumppanuushenkilöllisyys kunniaan!

Vierailija
142/209 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö armeijassa joskus laitettu "jarrua" ruokaan, että halut hävisi. Mistähän sitä saisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/209 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä älytöntä ääliöpaskaa ajatella että miehen pitää aina tehdä aloite. Kyllä ne ennen pitkää loppuu miehellä omat kiinnostukset tehdä niitä alotteita jos toinen ei tee koskaan ja lisäksi siitä tulee sellanen pöljä vonkaajaolo että vetäisi yksin köyttä ja toinen roikkus perässä. Te naiset jotka ette itse uskalla tai pahempi vain viitsi tehdä alotteita ongelmia on varmasti tulossa enemmin tai myöhemmin ,..:). Nykyisen naisen kans tehdään puolin ja toisin ja kaikki on ihanaa. Parasta kun nainen tulee ja käy kiinni kun itse esim korjaa jotain tai säätää

Vierailija
144/209 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei nalkuteta. Jos vaimo on tyytymätön minuun, niin hän kertoo miksi, ja sen jälkeen mietitään yhdessä mitä asialle voi tehdä. 

Seksiä on pari-kolme kertaa viikossa.

M36

Vierailija
145/209 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisi jatkuvan kaljan kittaamisen ja siivoaisi edes JOSKUS! Kaikki jää mulle, mies vaan sotkee. Siis ihan oikeasti jättää aivan kaiken levälleen. Toki naidaan silti, mutta tolleen heruis enemmän :)

Vierailija
146/209 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avn puolella joku totesi ettei naisen tee mieli rakastella mikäli ei tunne itseään halutuksi ja seksikkääksi. Tällöin ei paljon ne miehen tekemät kotityöt paina kun asia on naisen päänsisäinen ongelma.

Jossain toisessa ketjussa puhuttiin erektion saamisesta ja naisen kostumisesta ja joku totesi, ettei kaikki ihmiset nyt vaan sytytä toisiaan tässä suhteessa.

Vierailija
147/209 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkanut nyt kuiva kausi ja tuntuu että itse joutuu kokoajan aloitteet tekemään. Ennen oli seksiä melkein joka päivä ja nykyään kerta pari kahteen viikkoon ehkä. Kotitöihin ja askareisiin olen osallistunut sina. Outo tunne vain kun halut ei kohtaa koska aiemmissa suhteissa aina ollut sopivasti seksiä eikä seksi ole minusta todellakaan mikään palkinto minkä eteen toisen pitää raataa saadakseen sitä oli kumpi hyvänsä. Seksiä pitäs harrastaa siksi että se on hauskaa eikä siksi että täytyy. Miten naiset ootte saaneet apua omaan kuivaan kauteen kun seksi ei oo vain kiinnostanu?

Vierailija
148/209 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksielämä on vilkasta, käytännössä seksiä on päivittäin. Kun mies huolehtii hygieniastaan, ajaa parran, laittaa hajuvettä ja on vieressäni, katsoo minua silmiini vuoteessa ja hymyilee, niin se riittää minulle että haluan miestäni heti.

Mieheni on hyvällä tuulella koko päivän, kun hän on saanut seksiä. Samoin minä olen tyytyväinen eikä ole tarvetta nalkuttaa oikeastaan mistään asiasta. Parisuhde voi hyvin.

Minä en ole ikinä vaatinut, että miehen pitäisi tehdä jotakin kotitöitä saadakseen pimppiä. En muutenkaan ymmärrä naisia, jotka vaativat miehiään tekemään tiettyjä kotitöitä ja käyttävät seksiä kiristyskeinona ja vallankäytön keinona.

Sitä paitsi meillä kumpikin osallistuu niihin kotitöihin, jotka ovat itselle mieluisia, eikä siitä tehdä mitään numeroa. Meillä mies leikkaa nurmikon, vie roskat roskikseen ja huolehtii kaikista kodin korjaustöistä. Minä pesen pyykit, mankeloin lakanat, laitan astiat koneeseen ja imuroin ja pyykin pölyt. Kumpikin kokkaa ruokaa ja hoitaa lapsia. Yhdessä käymme kaupassa. Ilo mielin ja hyväntuulisena teenkin kotitöitä, kun on aamulla saanut hyvää seksiä.

Vierailija
149/209 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen tyttö kirjoitti:

Meillä seksielämä on vilkasta, käytännössä seksiä on päivittäin. Kun mies huolehtii hygieniastaan, ajaa parran, laittaa hajuvettä ja on vieressäni, katsoo minua silmiini vuoteessa ja hymyilee, niin se riittää minulle että haluan miestäni heti.

Mieheni on hyvällä tuulella koko päivän, kun hän on saanut seksiä. Samoin minä olen tyytyväinen eikä ole tarvetta nalkuttaa oikeastaan mistään asiasta. Parisuhde voi hyvin.

Minä en ole ikinä vaatinut, että miehen pitäisi tehdä jotakin kotitöitä saadakseen pimppiä. En muutenkaan ymmärrä naisia, jotka vaativat miehiään tekemään tiettyjä kotitöitä ja käyttävät seksiä kiristyskeinona ja vallankäytön keinona.

Sitä paitsi meillä kumpikin osallistuu niihin kotitöihin, jotka ovat itselle mieluisia, eikä siitä tehdä mitään numeroa. Meillä mies leikkaa nurmikon, vie roskat roskikseen ja huolehtii kaikista kodin korjaustöistä. Minä pesen pyykit, mankeloin lakanat, laitan astiat koneeseen ja imuroin ja pyykin pölyt. Kumpikin kokkaa ruokaa ja hoitaa lapsia. Yhdessä käymme kaupassa. Ilo mielin ja hyväntuulisena teenkin kotitöitä, kun on aamulla saanut hyvää seksiä.

Juuri näin sen pitäisikin mennä vaan et arvaakkaan kuinka moni nainen oikein innoissaan pihtaa jos joku vituttaa tai ei mene oman pillin mukaan. Melko väärä käsitys käyttää seksiä kiristykseen ja sehän luulisi helpottavan myös naisen oloa

Vierailija
150/209 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tiskasin imuroin pesin pyykit yms yms kun olin iltavuoroon menossa nin tein ne toimet aamusta vein nuorimman hoitoon ennen töihin lähtöä.

vapaapäivinä lapset ei olleet hoidossa vaan mun kaa.

vaimo antoi kyllä pimppiä---------pomolleen ja imi sen kusista munaa töistä tultaessa tienpenkassa.

ei ollut siivouksesta siis kiinni

Vierailija
151/209 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on alkkis, joten se sanoo antavansa pimppiä jos minä tuon kaupasta viiniä tai olutta. Aina ei anna vaikka toisinkin. Pyytämättä se ei muuten anna koskaan ja aloitteen tekee vain joskus harvoin humalassa ollessaan. On myös niin estoinen että vain lähetyssaarnaaja onnistuu. Kerran vuodessa saatan saada nuolla puoli minuuttia jos vaimo on tarpeeksi kännissä.

Vierailija
152/209 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. huolehtia hygieniastaan

2. huomioda vaimo ja kuunnella tämän päivän tapahtumat, ilot ja surut

3. suudella muutenkin kuin seksi mielessä

4. kehua kauniiksi

5. kertoa välittävänsä, rakastavana

ja nää pitäis tehdä joka päivä eikä vaan siks että toivoo illalla seksiä, ihan varmasti irtoo sitten jonain päivänä

Tämä. Rakastaa naista, olla hellä, esim halia ja pussata päivittäin, kehua naista (ei tarvitse olla ylikorostunutta) mutta naiselle on tärkeää olla haluttava juuri sinun silmissäsi. Kun nainen kokee että koet hänet seksikkäänä, kiihottaa se naista. Nainen syttyy sinulle kun kohtelet häntä naisena.

Minun mies kertoo joka päivä rakastavansa, hyväilee ja pussailen. Tuskin pystyy pitämään näppejään kurissa, myös kourii ja puhuu tuhmia. Seksiä on2-7 krt vkossa, parhaimmillaan 3 krt päivässä... ja teen maisena myös aloitteita, pyydän rakastelua/panemista, kerron että nyt tarviin miestä. Otan kädest ja vaan vien makuuhuoneeseen enkä pyydä enää mitään, vaan näytän mikä on nyt homman nimi, ja heti!

Vierailija
153/209 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin väärä lähtökohta tähän asiaan mieheltä miettiä mitä pitää tehdä saadakseen seksiä vaimolta. Nussikaa ne vaimot tyytyväisiksi muutaman kerran viikossa, huomioikaa muutenkin, kuunnelkaa ja kertokaa omasta päivästänne niin jaksaa vaimo hoitaa pyykkäämiset ja siivoamiset hymyssä suin. Ite saa levätä töitten jälkeen ja leikkiä lasten kans.

Vierailija
154/209 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnen tyttö kirjoitti:

Juuri näin sen pitäisikin mennä vaan et arvaakkaan kuinka moni nainen oikein innoissaan pihtaa jos joku vituttaa tai ei mene oman pillin mukaan. Melko väärä käsitys käyttää seksiä kiristykseen ja sehän luulisi helpottavan myös naisen oloa

En ole kyllä naisena koskaan tajunnut tuota pihtauksen periaatetta. Jos en viikkoon saa miestä mun panetuskäyrä nousee yli sietokyvyn

. Nyt kun on tottunut säännölliseen seksiin, kaipaan myös seksin tuomaa läheisyyttä. Miehen läsnäoloa, hellyyttä, vartaloa, miltä mies näyttää ja tuntuu. Rakastan sitä tunnetta, kun saan kokea olevani pieni, kun mies on mua 25 cm pidempi ja 70 kg painavampi...

Ja niin paljon arvostan itseäni, että en käytä itseäni kaupankäynnin välineenä. Ikinä. En ole kaupan enkä jakele itseni jonkin motiivin mukaan, hyi yök! Harrastan seksiä vain koska haluan toista. Ja siis, olen ollut vain yhden miehen kanssa koko elämäni aikana.. joten ei voi sanoa että olisi. PiL*** UN vietävänä.

Vierailija
155/209 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos imuroinnilla olisi varma saanti, imuroisin viisi kertaa päivässä.

Vierailija
156/209 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun aihe on todella erikoinen.

Seksi on luonnollinen osa tervettä parisuhdetta. Seksin antaminen ja saaminen ei ole mikään palkinto, joka seurausta tehdyistä kotitöistä.

Mieheni on sen verran fiksu, että hän ymmärtää pitää huolta hygieniastaan: pesee hampaat aamuin illoin ja pesee peniksen jokaisen wc-käynnin yhteydessä. Joskus mies käyttää hajuvettä, ja minä pidän siitä hajuveden tuoksusta. Mies suukottaa minua päivittäin. Mies kertoo rakastavansa minua. Mitään muuta en voi toivoa mieheltäni. Haluan miestäni ja annan miehelleni seksiä joka päivä. Eikä mieheni tarvitse minulta seksiä pyytää. Annan seksiä rakastamalleni miehelle ilomielin ja pyytämättä. Mieheni on sanonut olevansa tyytyväinen seksielämäämme.

Parisuhde voi erittäin hyvin, kun kumpikin puolisoista on seksuaalisesti tyydytettyjä.

Vierailija
157/209 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoda minulle edes 30min tauko lasten hoidosta.

Laittaa tiskit koneeseen. Edes ne omat.

Imuroinnnista saa vaikka koko viikon joka ilta.

yksi hali ja suudelma päivässä.

Omien jälkien siivous.

Jos tekisi nämä olisin valmis AINA!

Olisipa tuollainen vaimo. Oma ei halua koskaan vaikka hoidan mm. pyykit ja tiskit käytännössä kokonaan ja vietän huomattavasti omaa vaimoani enemmän aikaa lasten kanssa.

Vierailija
158/209 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys.

Minulla vastaus olisi:

1. Ole naimisissa minun kanssani.

Kiinnostaa aina. Nytkin.

Vierailija
159/209 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitän jotain yhtä latteata takaisin. Tuolla lahnalla ei todellakaan ole varaa nalkuttaa yhtään mistään. Minä pyöritän suurimmaksi osaksi arkisirkusta, häärään keittiössäkin ainakin saman verran. Pidän itsestäni huolta. Tuo on enimmäkseen vain väsynyt. Onneksi antaa sentään pillua suunnilleen aina kun haluan. Ottaa poskeenkin ihan kohtuullisen hyvin ja usein.

M40+

Missä rakkaus, välittäminen ja yhteenkuuluvuuden tunne?

Haluan seksiä mieheni kanssa joka päivä vaikka monta kertaa koska rakastan häntå ja hän minua ja teemme joka päivå toisemme tietoisesti onnellisiksi sanoilla mutta ennen kaikkea teoilla. Kosketamme toisiamme usein päivän aikana.

Ja olemme olleet tosi pitkään yhdessä.

Vierailija
160/209 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Henkinen puoli eli itsetunto kuntoon molemmilta

2. Kommunikointitaidot kuntoon molemmilta

3. Seksitaidot kuntoon molemmilta.

Ei oo helppoa ja nopeaa, mutta haluatko seksiä vielä vuosienkin päästä? Eli jos noita alkaa laittaa kuntoon nyt, niin eiköhän seksiä tule parin vuoden päästä joko nykyiseltä kumppanilta tai kun huomaa, että oikeasti ansaitsen ja haluan itselleni sopivamman kumppanin kuin tuo, jonka kanssa olen (jos hän ei kehitä itseään ja palauta seksihalujaan).

Just kirjoitin pitkän tekstin tuohon toiseen ketjuun, joka liittyy tähänkin:

Ihmiset on luotu sen verran hyvin, että hormonit ensinnäkin palauttavat alapään leikkaushaavoineen kaikkineen sen verran nopeasti, että synnytystä on turha käyttää selitteenä seksittömyyteen ainakaan muutamaa viikkoa pidempään synnytyksen jälkeen. Lopputarkastuskin tehdään neuvolassa siinä vaiheessa, kun kaikki on oikeasti jo parantunut satavarmasti. Itse varoin synnytykseni jälkeen 2 viikkoa ennen kuin uskalsin yrittää seksiä ja ihan turhaan olin jännittänyt asiaa etukäteen. Kaikki oli Ok, vaikka 3 synnytyksessä on aina tehty eppari ja kerran tuli lisäksi myös luonnollista repeämää.

Myöskään imetystä on turha käyttää verukkeena, etteikö tekisi mieli seksiä. Kyllähän monet tulee raskaaksikin imetyksen aikana ja vähintäänkin harrastavat seksiä ehkä jopa entistä innokkaammin, kun toivovat imetyksen ehkäpä ehkäisevän eikä muita ehkäisyjä tarvita.

Jos seksiä ei tee mieli, vika on parisuhteessa ja molempien seksitaidoissa eli naisenkin on opeteltava nauttimisen taito itsekseenkin, jotta osaa ohjata toista ja liikkua itse niin, että varmasti nauttii seksistä joka kerta. Niin monella miehellä on huono itsetunto, joka ei parane lyöttäytymällä yhteen liian nuorena jonkun ensimmäisen kelvollisen naisen kanssa. Ja todella monella naisella on huono itsetunto ja kehonkuva, ja niiden myötä on helppo leikkiä väsynyttä marttyyriäitiä, jonka ainoa voimakeino on pihdata seksiä. Ja kun molemmat kumppanit henkisesti epävarmoja tai vaikka mies olisikin varmempi, mutta ottanut vaimokseen jonkun pikkupiian, niin ei ole ihme, jos parisuhteet ei toimi. Ja ainoa näkyvä merkki, johon molempien on kiinnitettävä huomiota, on valtapeli seksin ja joidenkin tyhjänpäiväisten kotitöiden ympärillä. Hohhoijaa.

Säälittävää ja surullista. Jos fyysinen puoli ei parisuhteessa toimi, niin miksi sen syitä haetaan vuosien ajan vain sieltä fyysisten vammojen, hormonien, fyysisen väsymyksen, konkreettisten kotitöiden ym kautta? Taitaa olla liian vaikeaa, pelottavaa ja hidastakin etsiä parannuskeinoja molempien puolisoiden omasta henkisestä itsetunnosta ja kypsyydestä, rakkaudentunteista puolisoa kohtaan ja kommunikointitaidoista (aidosti arvostavaa kommunikointia, ei vaan suun aukomista ja asian selittelyä uudelleen ja uudelleen).

Toivottavasti tämä mun kriittinen viestini herätti edes pienen uuden ajatuksen alun edes yhden tämän aiheen tiimoilta. Oon surullinen monen puolesta, jotka kärsivät avioliitoissaan ja ehkäpä koko elämässään muiltakin osin vain siksi, että eivät uskalla tutkia asiaa pintaa syvemmältä ja etsiä kestäviä ratkaisuja.

Sillä ne hormonit tulee ja menee, mutta seksittömyys pysyy. Miksiköhän?

Meillä kaksi lasta ja seksiä on niin kuin ennenkin mutta synnytyksen jälkeen ei tullut kuuloonkaan 3 kk harrastaa yhdyntää. Alapäähän kun koski niin oli niin kuin pitkän veitsen terällå olisi koskettu eli turha sitä on selittåä että äkkiå paranee. Puolen vuoden kuluttua ei ollut enää mitåän kipua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme