Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aliexpress on kyllä loistopaikka, saa samat jutut mitä täältäkin mutta monta kertaa halvemmalla

Vierailija
25.02.2025 |

Ostelen paljon elektroniikkatarvikkeita ja kaapeleita netistä, olen huomannut että ihan samat tuotteet mitä suomessa myydään niin saa monta kertaa halvemmalla Aliexpressistä, ja ne ovat ihan identtisiä tuotteita tuotekuvien perusteella, olen joissain tuotteissa huomannut että käyttävät täysin samoja kuvia kuin mitä Aliexpressissä näkyy. Yhtään rikkinäistä tuotetta en ole vielä saanut, vaan kaikki ovat pelittäneet. Toimitusajatkin ovat yllättävän nopeita ottaen huomioon että ne tulee Kiinasta, nytkin postissa odottaa paketti jonka lähetyksessä meni vain 13 päivää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Vierailija
2/17 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kaapeli sulaa ja tarvikkeet syttyvät tuleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sen takia koska en maksanut kauheaa summaa täysin samasta tuotteesta? Eipä ne ole tähän mennessä sulahtaneet tai räjähtäneet, eikä myöskään houkutellut alieneita kylään, eli toimii.

Vierailija
4/17 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa

Vierailija
5/17 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alissa on myös paremmat valikoimat kuin lähikaupoissa.

Vierailija
6/17 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mten eroaa Temusta vai onko samanlainen?

Vierailija
7/17 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, monesti on pakko muutenkin ostaa sieltä kun en samaa tuotetta löydä suomesta ollenkaan. Ap

Vierailija
8/17 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vertaillut joidenkin tuotteiden hintoja Temu vs Ali, yleensä Temussa ollut kalliimpaa. Yksi radio oli jopa puolet kalliimpi siellä. Myös valikoima on huonompi, itse olen siksi pysytellyt Aliexpressissä. Ap

Vierailija
9/17 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, monesti on pakko muutenkin ostaa sieltä kun en samaa tuotetta löydä suomesta ollenkaan. Ap

Esimerkkinä vaikkapa puhelimen takakuori, jossa on paikka pankkikortille.

Vierailija
10/17 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vertaillut joidenkin tuotteiden hintoja Temu vs Ali, yleensä Temussa ollut kalliimpaa. Yksi radio oli jopa puolet kalliimpi siellä. Myös valikoima on huonompi, itse olen siksi pysytellyt Aliexpressissä. Ap

Tuotahan täytynee kokeillä sitten.

Vierailija
11/17 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaava. Vähän niinku prisma vs. sittari.

Vierailija
12/17 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne näyttää kyllä samalta kuin lännessä tehdyt. 

Vierailija
13/17 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus. Tilaan vain alista.

Vierailija
14/17 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alista kestää 3-4 viikkoa toimitus ja usein tavarat seisoo Suomen tullissa kauan. Temusta tulee nopeasti.

Vierailija
15/17 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on huvittavaa kuinka valtava massa torspoja on löytänyt kiinalaiset kauppapaikat vasta toistakymmentä vuotta sen jälkeen kun itse joskus aloin ostelemaan niistä. En tosin itse enää hanki kiinarojua.

Vierailija
16/17 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin juuri malleteja (pampulapäisiä rumpukapuloita). Soitin Laineella hinta oli esimerkiksi 45 euroa. Päädyin sitten tilaamaan Alilta, hinta 87 senttiä! Ei tuossa paljon menetä vaikka olisivat ihan arsesta tahikka jäisivät matkan varrelle... : )

Vierailija
17/17 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sen takia koska en maksanut kauheaa summaa täysin samasta tuotteesta? Eipä ne ole tähän mennessä sulahtaneet tai räjähtäneet, eikä myöskään houkutellut alieneita kylään, eli toimii.

Ne kaapelit jotka eivät läpäise claes ohlssonin alihankkijan laatutestejä laitetaan myyntiin AliExpressiin jollakin hyuang ding dong merkillä. Toki ovat samannäköisiä, mutta eipä se kiinamyyjä sitten joudu vastuuseen kun kämppäsi palaa poroksi. Se kun on jo lopettanut parin kuukauden kuluttua ja samat joukot myyvät uudella nimellä. Ei nyt että kiinasta muutenkaan olisit saanut mitään korvausta.