Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miten PASKAISESSA asunnossa/talossa jotkut asuvat?

Vierailija
20.11.2007 |

Moni ihminen kertoo, että vain jouluksi pestään seinät, sauna,kylppäri, kaapit, uuni jne

Siis eikö ihmiset pyyhi seiniä muutoin kuin jouluksi? Tai saunaa pestä kuin jouluksi? Voi kuvotus. Meillä ainakin pyyhitään seinät tarpeen mukaan esim. kerran pari kuukaudessa siis isllai kunnolla joka puolelta. Tarpeen vaatiessa joka päivä tahrat/sormen jäljet tai muu lika. Ja saunakin pestään muutoinkin kui jouluksi samaten uuni, kaapit

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei meillä lattiat siis kiillä tai mitään (eikä niitä seiniäkään ole vielä pesty), mutta tietynlainen perussiisteys on olemassa: tavararöykkiöt ovat YHDESSÄ kasassa, joka päivä pyyhin lattiat, vessan pesen 2-3 kertaa viikossa, pyyhkeet ja lakanat vaihdan usein jne. Myöskään tiskit eivät kasaannu ihan viikkoa. En koe olevani muita parempi siivoiluni takia, olen vaan huomannut itse viihtyväni paremmin jossei ole kauhean sotkuinen & sekava asunto! :) Vieraillekin varmasti miellyttävämpää tulla käymään, kun on puhtaat lakanat vuodesohvalla (jos siis jää yöksi), mikään epämääräinen ei lemua jossain nurkassa eikä pöntössä ole jarrutusjälkiä. Itse olen ollut monesti vieraana ihan peruskodeissa, joissa olen nukkunut käytetyissä lakanoissa (napattu siis suoraan toisen sängystä suunnilleen), yökkinyt likaisessa vessassa jne. :x Ei kauhean mukavaa!!

Vierailija
22/22 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat pesi monta kertaa vuodessa, mutta kun tupakoivat sisällä, niin seinät kellastuivat... Mut ei kai normaalin kodin seinät likaannu? Meidänkään tapetit eivät varmaan kestäisi pesua, en ole kokeillut koskaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla