Kertokaas ne noloimmat vessakokemukset!
Haluan tietää, etten vain ole ainut!
Ensimmäisiä kertoja anoppilassa iski kauhea kakkoshätä, joka johtui kun söin jäätelöä, joka ei ollut laktoositonta. Menin melkein juoksujalkaa vessaan ja pönttöön raikui oikein kunnon pierupommi! Kuulosti silloin kuin kranaatin olisi heittänyt pönttöön! Ja onnekseni asunto oli vielä suht pieni, joten varmasti tuli kaikille selväksi, että paskalla minä siellä olin! Ei huhhuh.. vieläkin puna nousee poskille.
Kommentit (613)
Olin sukulaisen luona yötä. Heillä on erillinen vessa ja kylppäri. Aamupissalla yritin istua silleen ettei kuuluisi sitä lorotusääntä ja onnistuin vääntymään sellaiseen asentoon että osa pissasta lensi WC:n mattoon. No sain sen pissaisen osan matosta kyllä huuhdeltua mutta en kehdannut jättää sitä osittain märkää mattoa sinne vessaan. Kylppärin lattialta bongasin samanlaisen maton ja vaivihkaa vaihdoin matot päittäin. Kävin myös suihkussa joten sitä osittain märkää mattoa ei siellä kylppärissä toivon mukaan hirveästi ihmetelty.
Kuulun näihin ujoihin kakkijoihin. Asuin vielä vanhempien kanssa ja pyrin aina tekemään tarpeeni vähin äänin.
Satuin olemaan yksin kotona ja menimpä siinä sitten kakkoselle. Kylppärimme oli remontoitu vähän aikaa sitten, mutta lähes upouusi vessamme ei tietenkään vetänyt maailmanloppua enteilevää jötikkää. Ehkä kolmannen yrityksen jälkeen, kun olin paniikissa katsonut nousevaa paskavettä, viemäri imaisi valtavan mötikän sisuksiinsa, tai niin luulin.
Vesi ei täyttynytkään tavalliseen tapaansa vaan jäi vajaaksi. Ajattelin, että kokeilen uudestaan myöhemmin. Ehkä vartin päästä (kauan maltettuani) kokeilin vetää vessa. Ei toimi, korisee vain. Fiksuna tyttönä otin saunavadin täyteen vettä ja pamautin pönttöön ja johan alkoi toimimaan taas. Huokaisin helpotuksesta.
Saman piti kuitenkin tapahtua eräänö iltana, kun kaikki olivat kotona. En todellakaan ollut valmis huikkaamaan vanhempia apuun, joten siinä summan mutikassa työnsin käteni pöntöön ja paska palasiksi. Johan lähti vetämään, tosin saatananmoinen paskankäry ei lähtenyt saastuneesta kädestäni koko iltana, vaikka millä aineilla hankasi.
Olen myös joskus pyyhkiessäni onnistunut sottamaan niin, että paskaa oli paperirullan palasessa ja vessan nupissa, äitini ei ilahtunut yllätyksestä ja syytti isääni :D
Minulla on mystinen vilja-allergia joka ei näy testeissä. Kävin päiväkahvilla äitini luona joka oli tehnyt pannukakkua enkä kehdannut kieltäytyä vaan otin palan. Ja toisenkin kun oli niin hyvää, äidin tekemää pannaria <3 Ajoitus antaa periksi oli huono, sillä illalla minulla oli toiset treffit miesystäväni kanssa..
Kotimatkalla maha alkoi ruplattaa ja minulta pääsi pari äänekästä pierua, mietin että ei nyt helkkari. Kotona meikkasin ym ja perse lauloi. Mietin perunko treffit mutta sitten ajattelin että kai kolmekymppinen mies nyt tajuaa naistenkin piereskelevän! Mahassa oli niin paha tunne että kävelin melkein kaksinkerroin, suolisto tuntui vuoristoradalta ja pieruja tuli sarjatulituksena. Mies odotti minua kauppakeskuksen luona kuin romanttisessa elokuvassa ruusu kädessä, kävelin lanteet keinuen rakkaani luokse... ja prööt. Prööt prööt. Mies näytti hämmästyneeltä ja alkoi sitten nauraa. Siirryttiin kahvilaan, tilasin teetä ja koetin olla välittämättä ympärillä leijuvasta paskan kärystä. Mies näytti vaivaantuneelta. Hiljaisten hiihtäjien välissä tuli pari äänekästä kaveria, oikein komeasti törähti tuolia vasten ja joku teinilauma oli kuolla nauruun.. Lopulta mies meni tupakalle eikä tullut takaisin.
Ulostin työpaikan pukkarissa megapskan jonka seurauksena pönttö meni tukkoon. Yritin huuhdella useamman kerran ja sitten vedet tuli lattialle. Lähdin paikalta ja toivon mukaan kukaan ei nähnyt.
Minulle on käynyt pari kertaa niin, että olen mennyt tyttöystäväni kotona vessaan ja siellä onkin pytyllä istunut tyttöystävän äiti, joka ei ole laittanut ovea lukkoon. Toinen heistä vielä pomppasi pystyyn ja alkoi kiskoa alushousuja jalkaansa niin että tuhero vilahti. Aika noloa kummallekin loppujen lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt pari kertaa niin, että olen mennyt tyttöystäväni kotona vessaan ja siellä onkin pytyllä istunut tyttöystävän äiti, joka ei ole laittanut ovea lukkoon. Toinen heistä vielä pomppasi pystyyn ja alkoi kiskoa alushousuja jalkaansa niin että tuhero vilahti. Aika noloa kummallekin loppujen lopuksi.
Oliko vessassa kaksi istujaa? Vai onko tyttöystävälläsi kaksi äitiä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko vessassa kaksi istujaa? Vai onko tyttöystävälläsi kaksi äitiä ?
Jos ymmärtäisit lukemaasi, niin tajuaisit, että kyseessä oli kaksi eri kertaa eri osoiteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n.40 vuotta asuin saman miehen kanssa allekkain kerrostalossa joka oli näitä 70 luvulla rakennettuja elementtitaloja josssa kaikki äänet kuuluivat hyvin selvästi. mistä sitten johtuikaan , mutta viimeisinä vuosina kävimme jopa sekunnilleen samaan aikaan vessassa, jopa yö aikaan. se oli todella erikoista ja hämmentävää. siis todella sekunnilleen yöllä samaan aikaan alkoi virtsa suihkuta. mistään tahallisesta seuraamisesta ei ollut kysymys, hän oli hiljainen, ujo, eikä osoittanut koskaan mitään kiinnostusta. pudisteli toisinaan päätään kun tuli vastaan , hämmentynyt itsekin.
Jonkinlainen ehdollistunut mukautuminen? Alitajuisesti kun olette kuunnelleet toistenne vessailuja, elimistönne on kellottanut toimintonsa suunnilleen samoihin aikoihin.
miksi elimistö niin tekisi?
Aikoinaan täälläpäin oli kauppa jossa yleisövessan lähellä oli asiakkaille tarkoitettu kahvi+leivos tarjoilu. Melko noloa asioida vessassa kun vieressä oven takana toiset ryystää kahvia
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri muuttanut omilleni ja istuskelin takapihallani tupakkia polttelemassa. Ihan ajatuksissani pieraisen, eikä se valitettavasti jäänyt miksikään hiljaiseksi hiihtäjäksi. Noin kaksi sekuntia tapahtuman jälkeen kuulen naapurin tyrskähtävän aidan takana. Se ensivaikutelma!
Sitä se tupakanpoltto teettää - lopeta heti :D
Aikoinaan asuimme exän kanssa asunnossa jossa oli paperinohuet seinät ja vessa keittiö takana. Ex-anoppi, sellainen oikein hienosteleva ja jäykkä ihminen tuli käymään kun minulla oli ab-kuurin takia maha sekaisin. Koetin pidätellä mutta lopulta oli pakko juosta vessaan ja antaa tulla karmeiden ääniefektien kera, pyyhin ja vedin välillä ja taas jatkoin. Anopin paheksunta oikein huokui vastaan kun lopulta liityin seuraan.
Se vessa oli oikeasti ihan karmea kun pissinlorinakin tuntui kuuluvan korvanjuuresta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n.40 vuotta asuin saman miehen kanssa allekkain kerrostalossa joka oli näitä 70 luvulla rakennettuja elementtitaloja josssa kaikki äänet kuuluivat hyvin selvästi. mistä sitten johtuikaan , mutta viimeisinä vuosina kävimme jopa sekunnilleen samaan aikaan vessassa, jopa yö aikaan. se oli todella erikoista ja hämmentävää. siis todella sekunnilleen yöllä samaan aikaan alkoi virtsa suihkuta. mistään tahallisesta seuraamisesta ei ollut kysymys, hän oli hiljainen, ujo, eikä osoittanut koskaan mitään kiinnostusta. pudisteli toisinaan päätään kun tuli vastaan , hämmentynyt itsekin.
Jonkinlainen ehdollistunut mukautuminen? Alitajuisesti kun olette kuunnelleet toistenne vessailuja, elimistönne on kellottanut toimintonsa suunnilleen samoihin aikoihin.
miksi elimistö niin tekisi?
En tiedä, mutta monia kuulemma alkaa virtsattamaan kun kuulevat lorinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vain unissani: olen usein pakon edessä vessassa, ja vessa on aina muiden ihmisten näkösällä. Ihan hirveitä unia! Unitietäjä, mitä mahtaa tarkoittaa?
Tää on jännä juttu. Tästä oli täällä joskus pitkä keskustelu. Monilla tyypillä oli näitä samoja juttuja vessaunien kanssa. Vessa on joko käsittämättömän ahdas tai niin saastainen ettei sinne ilkeä istua. Joskus vessakopista puuttuu ovi, joskus pönttö, joskus pöntössä ei ole reikää. Vanhemmat ihmiset on kertoneet että näkevät unia, joissa ulkohuusiin ei pääse, ovi puuttuu tai siellä ei ole reikää lainkaan, mihin tehdä tarpeensa.
Aikoinaan nuorena tyttönä mentiin silloisen poikaystäväni kanssa kyläilemään hänen poikamiessetänsä luokse joka asui pirtti,kamari,keittiö-mökissä. Siihen oli jälkikäteen asennettu vesijohto ja WC rakennettu ulko-oven viereen pirtin puolelle. Siellä oli porukka miehen kavereita korttia pelaamassa ja ryyppäämässä. Koko illan oli vessahätä mutten uskaltanut vessaan vaan lopulta oli pakko mennä. Ja tietysti pissaakin riitti kun illan pidättelin. Oli tosi noloa tulla ulos kun se lorottelu kuului varmaan kaikkien korviin.
Pienempänä paskansin mökillä metsään, kun en halunnut huussiin mennä. Lopulta tunnustin tämän mummolleni... siinä sitten näytin mummolle kakkapaikkani ja mummo keräsi tuotokseni muovipussiin, koska koirat olisivat luultavasti käyneet syömässä tämän aarteen.
Olin varmaan alle 10, enkä muista kyseistä tilannetta kunnolla, mutta välillä kuulen mummolta tästä kuittailua...
naisille jotka oleskelevat yhdessä pitkään , sanotaan vaikka sisäoppilaitoksessa, heillä kuukautisrytmi muuttuu samaksi. on ihan todettu juttu. liityykö sitten samanaikaiset vessakäynnit tähän, en tiedä.
Ei nyt mitenkään noloa, mutta pistin merkille: Olin sairaalassa töissä ja muut työkaverit olivat naispuolisia, wc oli erittäin tyhmästi siinä keittiön vieressä, ruokapöytä ehkä kolmen metrin päässä wc: ovesta, no yhden kerran sitten tauolla olin menossa vessaan ja työkaveri huomasi kun oli keittiössä, lähti samantien hirveää kyytiä pois keittiöstä ovet paukkuen :D Luuli varmaan, että menen kakkoselle ja antoi p askomisrauhaa :D
Vierailija kirjoitti:
naisille jotka oleskelevat yhdessä pitkään , sanotaan vaikka sisäoppilaitoksessa, heillä kuukautisrytmi muuttuu samaksi. on ihan todettu juttu. liityykö sitten samanaikaiset vessakäynnit tähän, en tiedä.
Ei vaan eri mittaiset kuukautiskierrot.
Tein pääsiäisen kunniaksi mämmimutakakkua ja söin ison palan kahvin kanssa ennenkuin lähdin juoksulenkille, pari km kotoa alkoi tuntua että nyt muuten kakittaa ja kovasti! Koetin puristaa pakaroita yhteen ja hidastaa kävelyksi, ei auttanut ja lopulta piti etsiä paikka johon kyykistyä. Löysin pienen puskan jonka taakse en 180cm pitkänä mahtunut millään kokonaan piiloon ja pidin kasvot alhaalla, kun kymmenen metrin päässä kävelytiellä kulki ihmisiä nauttimassa aurinkoisesta päivästä...
Menin uuden poikaystävän luo iltaa istumaan,paikalla myös hänen kavereitaan.
Asunto oli pikkuinen ja wc sijaitsi asunnon keskellä. Pelailimme siinä jotain lautapeliä ja siemailimme boolia sekä pikku purtavaa ja kuinkas ollakaan mahassa tuntui kouraisu ja eikun pöntölle. No,kuten arvata saattaa sieltä ei tullut mikään hienosto phiu vaan kunnon rytinällä kaikki mitä ihmisen sisuksista voi tulla ja suprise suprise ei haissut muuten ruusulle. Tiesin,että äänet ovat kuuluneet ja haju leviää koko kämppään kun aukaisen oven. Mittailin vessan pikku ikkunaa ja ahterini kokoa ja totesin ,että ovesta on mentävä. Voi luoja sitä hämnennystä, kun kaikki yrittää olla pokkana ja karmea löyhkä vaan leviää. Lähdin vähän ajan kuluttua migreeniin vedoten kotiin ja takaisin en ole mennyt.