Jälkiehkäisy petti, lapsia on entuudestaan, mies pakotti
aborttiin uhkaamalla avioerolla. Ítse kaipaisin vielä lasta vaikka ikää jo päälle 35 v.
Olisitteko jääneet ?
Kommentit (71)
Tiesin kai jotenkin, että kyllä mies sen lapsen hyväksyy sitten kun sen näkee, mutta se ei oikeastaan ollut niin tärkeää. Ajattelin koko raskauden ajan, että eroamme kun lapsi on syntynyt.
Meillä on nyt ihana puolivuotias joukon jatkona ja kovasti on mieskin lapseen kiintynyt, mutta meidän kahden välit eivät koskaan tule olemaan sellaiset kuin olivat ennen tätä vahinko-raskautta. Ei meillä kuitenkaan paremmin menisi, vaikka olisin suostunut keskeytykseen. Yritetään paikkailla suhdetta parhaamme mukaan.
Olen saanut ammattiapua ja siitä on ollut hyötyä, en ole jäänyt täysin lukkoon asian kanssa.
Miehen on vaikea käsitellä asiaa. Oli mielestään siinä oikeassa, että haluaa taata olemassaoleville lapsille hyvät lähtökohdat elämään.
Mutta jossain välissä luulen kuulleni hänen sanoneen, että olen minäkin saattanut olla oikeassa.
Mies menettää vaimon vauvasymbioosiin ja taloudellinen tilanne heikkenee.
On huomannut masentuneisuuteni. Olen lihonut. Sanoi ääneen miettineensä tarvitsisinko koiran (!!!).
älä ota täällä näitä " mies saa lähteä" meuhkaajia kovin vakavasti!
Se on niiiin helppo sanoa noin ennenkuin asia osuu omalle kohdalle.
Kukaan, joka ei sitä ole kokenut, ei voi varmasti sanoa kuinka olisi reagoinut.
Joten silloin se on selvästi miehen ongelma, jos on pakko panna, kantakoot vastuunkin.
Se kun vaan tuppaa olemaan niin, että miehet ei himoissaan tuollaisista asioista huolta kanna, niin se on helpompi tietysti tämäkin laittaa naisten niskoille.
Mä olen itse sanonut aina seksikumppaneilleni, että en tee missään tilanteessa aborttia, eipä se ole kenenkään panohaluja vienyt. Vahinkoa ei kyllä sattunutkaan ja nyt jo vuosia olen elänyt miehen kanssa, joka on valmis ottamaan vastaan kaikki meille siunaantuvat lapset : )
se oma lapsi kuin miehen mieliteot.
Ihan kuin se olisi naisen vika, jos mies lähtee jos ei nainen tapa omaa lastaan. Ihan hirveitä miehiä tuollaiset, ja ihmettelen todella kuka haluaa vanheta moisen hirviön rinnalla.
jos nainen haluaa parisuhteen ja isän lapsilleen, niin silloin hänenkin tulee toimia niin, että se parisuhde pysyy. Parisuhde on tiettyjä yhteisiä sopimuksia ja niitä myös noudatetaan, jos halutaan sen suhteen jatkumista. Toki ne voivat muuttua, mutta sekin yhteisestä päätöksestä.
Hän ei missään nimessä halua lasta, varokoon sitten saattamasta sellaista alulleen.
Naisen ei missään tilanteessa pidä tehdä aborttia omaa fiilistään vastaan. Siitä tulee niin pahaa jälkeä ettei tosikaan.
Vierailija:
jos nainen haluaa parisuhteen ja isän lapsilleen, niin silloin hänenkin tulee toimia niin, että se parisuhde pysyy. Parisuhde on tiettyjä yhteisiä sopimuksia ja niitä myös noudatetaan, jos halutaan sen suhteen jatkumista. Toki ne voivat muuttua, mutta sekin yhteisestä päätöksestä.
ap ja hänen miehensä EIVÄT ole halunneet lasta, kun kerran ap on ottanut jälkiehkäisynkin, vai mitä?
Mitä ehkäisyä käytitte? Miksi menit ottamaan jälkiehkäisyn, " pakottiko" miehesi sinut siihenkin?
Vierailija:
ja 35, sais kyllä kyseinen laki olla, järjetöntä pakottaa ketään isäksi ihan vain oman mielen mukaan. Molemmilla tulisi olla päätäntävalta asiassa, ei pelkästään naisella.