Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jälkiehkäisy petti, lapsia on entuudestaan, mies pakotti

Vierailija
16.11.2007 |

aborttiin uhkaamalla avioerolla. Ítse kaipaisin vielä lasta vaikka ikää jo päälle 35 v.

Olisitteko jääneet ?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla periaatteella??????

Vierailija
42/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku kuolee, niin jää jäljelle tukijoita, elämän vastoinkäymisiin, tosin kaikki ne joskus kuolee ja voivat sitä ennen muuttaa eri paikkakunnille tai maihinkin=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tulla kenellekään yllätyksenä, että aha ei se make halunnutkaan seitsemättä kakaraa vaikka mää ihan luulin?

Käsittääkseni suhteessa ennen seksielämän aloittamista on syytä käydä läpi nämä ehkäisy- ja vahinkoasiat, sitten on ainakin peli kummallekin selvä. Ja sama keskustelu tulisi käydä aina kun toisella mieli muuttuu johonkin suuntaan tai tulee niitä toivottuja tai vahinkolapsia.

Että puhukaahan mammat tänä iltana miestenne kanssa oikein kunnolla, älkääkä olettako että teidän tahtonne on miehennekin tahto. Vaikka mies olisi 6 vuotta sitten sanonut haluavansa ainakin neljä lasta ei se välttämättä pidä enää paikkaansa.

Vierailija
44/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sen miehen voi viskata yli laidan jos se ei haluu samoja asioita, kuin Minä. . . =)

Vierailija
45/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen saa ketään väkisin painostaa!

Vierailija
46/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se vaan on oiva osoitus siitä suunnattomasta itsekkyydestä ja mukavuudenhalusta, mikä ihmisiä vaivaa. Surettaa ja pelottaa.

Vierailija
47/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

euromääräistä hintaa, haluan vain elää " hyvin" , penniä venyttämättä. Sitäpaitsi lapseni ovat jo päässeet vauvaiän ohitse, enkä lähtisi uuteen sellaiseen. Eli jos meillä pettäisi ehkäisy, niin abortti olisi ainoa ratkaisu.

Vierailija
48/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin on rahaa sen verran jemmassa, että taloudellista katastrofia ei pääse käymään.

Vierailija
49/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua surettaa sellaiset ihmiset, jotka kuvittelevat täälläkin tietävänsä jotain toisen ihmisen luonteesta(itsekkyys), parin virkkeen perusteella. Jokaisella on oikeus valita elämäntyylinsä ja minä pidän tärkeänä sitä että pystyn tarjoamaan lapsilleni sekä henkisesti, että fyysisesti rikkaan lapsuuden.

Vierailija
50/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran iso juttu, ettei siihenkään saa, ketään pakottaa. Eli kuten jo aiemmin mainitsin, älkää harrastako seksiä, jos miehenne ei halua lasta, edes vahinko sellaista ja itse haluatte.

Vierailija
51/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että mitä tehdään jos raskaus ehkäisystä huolimatta saa alkunsa?

Mä olen kyllä aina ja kaikille kumppaneilleni sanonut, että aborttia en tule tekemään. Eipä sen tähden kukaan ole koskaan seksistä kieltäytynyt. Se vaan olisi helpottanut jälkeenpäin JOS olisi käynyt vahinko, että kantani on ollut jo selvä.

Vierailija
52/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun sen miehen voi viskata yli laidan jos se ei haluu samoja asioita, kuin Minä. . . =)

Vierailija
53/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sen verran iso juttu, ettei siihenkään saa, ketään pakottaa. Eli kuten jo aiemmin mainitsin, älkää harrastako seksiä, jos miehenne ei halua lasta, edes vahinko sellaista ja itse haluatte.

Vierailija
54/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kykeneekö kasvattamaan ja elättämään sen lapsen, joka syntyy, sillä jokainen meistä varmasti haluaa antaa lapselle kaikkensa. Ja kyse on myös parisuhteesta, jossa pitäisi tehdä tiettyjä sopimuksia ja myös kunnioittaa niitä.

Vierailija
55/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän haluamme tasa-arvoa, joten voinemme itsekin välttää tälläisia tilanteita, sopimalla asiat etukäteen.

Vierailija
56/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ne siinä " menettävät" ?

Vierailija
57/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kykeneekö kasvattamaan ja elättämään sen lapsen, joka syntyy, sillä jokainen meistä varmasti haluaa antaa lapselle kaikkensa. Ja kyse on myös parisuhteesta, jossa pitäisi tehdä tiettyjä sopimuksia ja myös kunnioittaa niitä.

Vierailija
58/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun toista odotin kävi ilmi että samalla tulee kolmaskin. Olisiko pitänyt a)abortoida jompikumpi b)molemmat? c) ottaa rakkaudella vastaan se Elämän ihme joka meille suodaan? Valitsin vaihtoehdon c.

Vierailija
59/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi pitänyt abortoida, vai oliko miehesi sitä mieltä? Nythän on kyse siitä, että myös sen miehen mielipidettä tulee kunnioittaa ja jos ollaan sovittu, että lasta ei tehdä, niin sitä ei tehdä, tai sitten jatketaan ilman miestä.

Vierailija
60/71 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten pitää molempien olla sitä mieltä, että, kyllä tämä juttu toimii näinkin.