Jätän miehen, koska hän ei anna lahjoja tai muista koskaan mitenkään
Ei muista edes syntymäpäivänä. Rakkaus on kuollut tämän asian myötä. Olen huomauttanut asiasta, mutta turhaan.
Oikeasti mitä tehdä miehellä, joka ei ikinä hemmottele? Itse olen suht varakas, joten siitä ei ole kiinni. Pystyn siis ostamaan itselleni mitä haluan, mutta tässä ei ole siitä kysymys.
Ilmeisesti mies ei rakasta minua? Miten on miehet?
Kommentit (19)
No, ei me voida asialle mitään. Jätät jos jätät ja asia selvä.
Osta itsellesi joku lahja, kääri se kauniiseen pakettiin ja laita johonkin näkyvälle paikalle. Jos mies ihmettelee pakettia niin kerrot, että sinulla on juhlapäivä ja haluat juhlia sitä. Jos mies ei edes huomaa lahjaa niin päätät sitten, että lähdetkö vai jäätkö.
Miehen rakkauden kieli ei ole lahjat ja sinun on. Puhukaa
Meillä menee hyvin unohtamisen suhteen. Kummatkaan ei muista ikinä meidän hääpäivää.
Tiedän yhden sairaalloisen pihin pariskunnan joilla on sama juttu. Kumpikin oli toisilleen ensimmäinen jonka onnistui saamaan ja sitoutumista vetkutettiin vuosia. Lahjoja eivät vieläkään pysty antamaan toisilleen, eivätkä paljon muutakaan. Heti lähtisivät jos parempi tilaisuus tulisi.
Oikein. Miehen pitää ostaa kukkia ja viedä treffeille ja tarjoutua hieromaan ja kokkkaamaan naiselleen.
Unelmasulho mutta kyllä naisen pitää hemmotella miestä jos kerran rahaa on. Sukupuolen ei pidä olla syy eroon ettei mies hemmottele.
Voiko täällä oikeasti joku nainen olla sitä mieltä, että ap n kuvailema käytös on ok mieheltä? Ei todellakaan ole. Tuollaiset miehet saa pysyä sinkkuina. Potku prseelle!
Minä jätin lapseni samasta syystä
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee hyvin unohtamisen suhteen. Kummatkaan ei muista ikinä meidän hääpäivää.
Niin, hääpäivänä mies viipottaa tätien kanssa ihan jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Voiko täällä oikeasti joku nainen olla sitä mieltä, että ap n kuvailema käytös on ok mieheltä? Ei todellakaan ole. Tuollaiset miehet saa pysyä sinkkuina. Potku prseelle!
Mä olen aivan samaa mieltä. Olen kaksi kertaa ollut parisuhteessa ja kummassakaan ei mies muka osannut ostaa lahjoja tai on niin huono päivämäärien kanssa, ettei muistanut tai jotain muuta yhtä jaskaa. Todellisuus oli, että molemmat olivat niin järkyttävän itsekkäitä ja eivät arvostaneet minua puolisona tai henkilönä. Miksi kukaan haluaisi olla sellaisessa suhteessa? Kyllä suhteessa pitäisi muistaa tärkeät päivät ja juhlistaa niitä edes pullakahvilla tai kivalla yhteisellä kävelyhetkellä.
Etkö sinä ehkä muista antaa pillua? Niin metsä vastaa ja niin poispäin.
Suomalainen kasvatus ei oletusarvoisesti anna mallia tällaisesta huomaavaisuudesta.
Meillä moni puhuu miesystävän kouluttamisesta. Otetaan auktoriteettiasema ja opetetaan miehelle tapoja kuin lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Miehen rakkauden kieli ei ole lahjat ja sinun on. Puhukaa
Jos toinen ei ymmärrä selvästä puheesta huolimatta koskaan ostaa lahjaa tai onnitella merkkipäivänä, se kertoo kyllä jo siitä ettei tätä kiinnosta tarpeeksi.
Olen mies ja olen surkea ostamaan lahjoja tai muistamaan merkkipäiviä. Lahjan ostaminen aiheuttaa aina suuren määrän stressiä oli se sitten puolisolle tai sukulaislapsille tai mitä vain.
Ennemmin muistan kumppaniani päivämääriin sitoutumattomilla asioilla. Viesti pöydällä arkisena tiistaiaamuna, runo takintaskussa tai kaunis kukkakimppu, jonka satuin jossain näkemään.
En itse kaipaa rakkaaltani lahjoja ja olen itsekin vähän huono niitä muille ostamaankin. Himpskatti, tiedän että hän rakastaa minua - eikä minun rakkauttani lahjuksilla ostettaisikaan.
Kannattaa välttää itsekkäitä palkintomiehiä.