ÄRSYTTÄVÄÄ, kun LAPSETON neuvoo lasten kasvatuksessa!!
Siis hyvänen aika sentään, kun ihminen jolla ei edes ole kokemusta äitiydestä niin rupeaa selittämään, että olet ylisuojeleva, kun et anna lapsesi leikkiä yksin pihalla (lapsi 2,5v)
ja kuinka kannattaisi juoda pullo viiniä iltaisin, jotta rentoutuu ja siis kaikki jutut tätä rataa : ( Huoh, no ehkä oppii sit joskus 40v kun ehkä saa sen ekan, että elämä muuttuu kun sen lapsen saa
Kommentit (23)
Joskus se sattukin, kun kovasti niitä toivoin. Kärsimme pitkään lapsettomuudesta. Tervettä maalaisjärkeä minulla on ollut aina ja yksi ystävä soittelikin aina joskus, että mitä voisi tehdä kurittomien lastensa kanssa. Hän hyötyi paljon minun tietämättömistä neuvoistani.
Minulla on edelleen ihan samat neuvot ja ajatukset, vaikka olen nyt kahden lapsen äiti.
Ap ei ehkä tiennyt tai tajunnut mitään lapsista ennenkuin sai omia, mutta muista että kaikki eivät ole kuten sinä tai lapseton kaverisi.
Minä olen ollut aina lasten kanssa todella paljon tekemisissä ja kyllä siinä tietoa ja kokemusta kertyy. En ymmärrä, miksi juuri äitiyden tunne pitäisi olla kokenut, että voi sanoa mielipiteitä.
Lastensuojelussa näkee paljon äitiyden kokeneita, joilla ei ole mitääb tietämystä miten taata lapselleen turvallinen lapsuus. Ei se äitiyden kokeminen vielä takaa mitään lapsen kasvatustaitoja.
Jos jutut on tuota luokkaa, niin tuskinpa se lapsensaaminen häntä kovinkaan viisastuttaa. Ikävä kyllä.
parhaat " vinkit" kasvatuksessa tulevat noilta lapsettomilta, se on niin helppoa sanoa, kuinka asiat tulisi tehdä