--> Selvännäkijä paikalla <--
Kommentit (120)
Akuutti rahapula täällä onkin, se muuttaisi kaiken! Voi KIITOS, olen niin iloinen, hali näkijälle! 56 Tuleeko se lähiaikoina?
Koti on aika pieni ja lapsia kaksi, näetkö muuttoa?
tuleeko elämäämme jotain positiivistakin, väsyttää niin?
Muutama vuosi on ollut jo jotain pieniä ja muutama isompi vastoinkäyminen.
Kun pääset tämän jakson yli on sinulle luvassa hyvin tyyntä elämää. Olet sinut itsesi ja elämäsi kanssa sillon ja voit vihdoin tuntea että hallitset elämääsi. Jonkun sairauden tunnen sinulla, onko se jo diagnosoitu? Se on asia joka vaatii totuttelua, jonka kanssa kumminkin voi elää lähes täysipainoista elämää. Et jää mistään paitsi!
Rakkaudessa tunnen sinulle rinnalla vahvan ja vakaan ihmisen, en näe onko se jo nyt elämässäsi vai tuleeko vasta myöhemmin. Vankka, tumma mies. Ehkä hieman vanhempi, parrakas.
Kilpirauhasen vajaatoiminta kyllä, mutta jos se onkin joku pahempi? Ei ole nyt parrakasta miestä:( Mutta heikosti menee meillä. Jaa, 4-5 vuotta tätä samaa, miten mä jaksan sen???=(
Onko minun elämäni mies iso ja vaalea yh? Entä työ, mille alalle näyttäisin siirtyvän.
Onko lapsilukumme täynnä? Saammeko joskus omakotitalon, milloin? rakennammeko vai miten? Entä parisuhde ja työasiat?
Kiitos jos johonkin osaisit jotain vastata :)
Miltä näyttää tulevaisuus sillä suunnalla ?
Tunnen kuitenkin jotain syviä ristiriitoja sinun itsesi kanssa, ajoittaista itsevihaa. Iän myötä ohimenevää. Enemmän henkisellä puolella sinun elämäsi vaikeudet.
Raskaita aikoja, en voi muuta sanoa.. Mutta niitten yli kun jaksaa ja sinä jaksatkin on luvassa se tyyni ja tasapainoinen elämä! Sinussa on joku voima joka ajaa sinua vaikeuksien yli. Jaksa, jaksa ja jaksa. Vinkkinä annan että suunnittele elämää viikko kerrallaan eteenpäin. Pistä itsellesi päämääriä viikkojen, kuukausien päähän. Ota omaa aikaa keinolla millä hyvänsä. Ulkoile. Kun voi henkisesti huonosti ja olo on paha pitää tehdä pienillä asioilla olo mukavaksi. Sauna, pieni lenkki lumisateessa, kynttilä, joku pieni lahja itselleen ne kummasti kumminkin piristää! Voimia!
Kerrotko perustelut sitten vielä.. kiitos..
Jos kysymykset liittyy lapsilukuun, omakotitalon saantiin yms, voi siitä jo lukea että elämässä ei kovin suuria murheita ole. Vastaan mielellään hieman syvempiin kysymyksiin!
Olet enkeli! Ainakin yhden ihmisen elämään sait tänään valoa, kiitos! 131
Hei,
Kysyisin sellaista, että miksi tämä työhaaste on laitettu elämääni, miten palvelee henkistä kehittymistäni? NÄetkö, miten voisin kehittyä henkisesti ja millainen polku minulle on siihen asetettu? Onko mahdollista, että saisin esim. selvänäön tai parantajan lahjan?
VIelä yksi praktinen kysymys: onko kansainvälinen projekti liian uhkarohkea, tuottaisiko ongelmia?
Kiitos. Aurinkoa askeliisi
Jokaiselle ihmiselle on tehty tie jota kulkea. Tieltä voi poiketa ja jossain vaiheessa se haarautuu, voit valita niistä jommankumman. Sinulle on luvassa tämä haara hyvin pian. Joko teet jotain mistä olet aina haaveillut, otat pienen riskin ja uskot itseesi tai sitten valitset sen varman ja tällä hetkellä mielyttävämmän tien. Tämän enempää en osaa sanoa että mihin tuo tienhaara liittyy! Aina se ei ole mihinkään isoihin asioihin liittyvää. Joittenkin ihmisten elämät ovat hyvin tasapainoisia ja valinnat hyvin pieniä ja mitättömiä. Näen sinut hyvin järkevänä naisena, sydämmen kuuntelu ja spontaanit valinnat tuo väriä elämään.
Vierailija:
Hei,
Kysyisin sellaista, että miksi tämä työhaaste on laitettu elämääni, miten palvelee henkistä kehittymistäni? NÄetkö, miten voisin kehittyä henkisesti ja millainen polku minulle on siihen asetettu? Onko mahdollista, että saisin esim. selvänäön tai parantajan lahjan?
VIelä yksi praktinen kysymys: onko kansainvälinen projekti liian uhkarohkea, tuottaisiko ongelmia?
Kiitos. Aurinkoa askeliisi
Mitä tarkoitat kun " et näe" ? Mistä se yleensä johtuu? Tarkoittaako se jotain huonoa?