--> Selvännäkijä paikalla <--
Kommentit (120)
vastaa jo, pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
On valkoinen läpyskä ja tarvitsen sitä ehdottomasti. En käsitä mihin on joutunut. Olenko tiputtanut sen jonnekin?
Johtaako ihastukseni mihinkään ja/vai onko tunne täysin yksipuolinen?
Alkavatko asiat työpaikalla sujua?
teen ja miten vaikea suhteemme etenee?
Onko onnea rakkaudessa tulossa ja missä/kenen kanssa? Kiitos ja öitä!
rankkaa, paljon kaikenlaisia vastoinkäymisiä, miltä tuleva näyttää?
saanko vakituista työpaikkaa, entä edes työpaikkaa missä viihtyisin paremmin.
näetkä kuinka leikkauksen jälkeinen työhön paluu sujuu? Pääsenkö kivuistani ja paraneeko taloudellinen tilenteemme?
Eli kuinka pitkään jatkan nykyisessä työpaikassani?
Mitä näet lapsista? Entä mieheni ja minun suhteeni tulevaisuudessa?
Olisin kiitollinen, jos jaksisit vastata. Mitä merkitsee, kun kolme kertaa olen yöllä herännyt ovikellon soittoon eikä ketään ole näkynyt. Pihavalotkaan eivät ole palaneet (syttyvät automaattisesti). Kahdella kerralla noista heräämisistä ulko-ovi oli jäänyt lukitsematta.
Toivoisin vastausta myös seuraaviin kysymyksiin: Saammeko vielä vauvan ja jos saamme, kumpaa merkkiä? Joudunko odottelemaan virkaa vielä pitkäänkin?
t. kolmen äiti
valotusta työasioihin näin päällimmäisenä.
Kiitos
kun kutsuin häntä? Jos tuli, mitä hänen henkensä tekee meillä? Näkeekö lapsi vielä isäänsä? Auttaako vaarin henki siinä meitä?
Saanko ikinä miehen? Koska pääsen uuteen työpaikkaan?
-ansa
Meni kylmänväreet kun mainitsit tuosta uimisesta... Hän on nimittäin töissä uimahallissa ja tästäkin johtuen pitää/piti uimisesta.
Mitään uutta ei hänen tilaansa ole tullut eli tajuton ollut kohta jo kaksi viikkoa...
-101
entä miten uusi, haastava työni tulee sujumaan?
Kiitos
Väsymys painaa, näkyykö lomaa.
Rahan takia oltava aina työssä..
Toteutuuko työni kannalta tärkeä rakenusprojektini?
Vieläkö meidän lapsilukumme kasvaa?
Kiitos jo etukäteen!
Siirihiiri
Onko jo parempi luovuttaa yrittäjänä ja siirtyä muulle alalle vai näkyisikö jotain paranemista työtilanteessa?
S
Kerro mulle, jos näät vaalee lyhyt mies, vaalea pitkä mies vai tumma vanhempi mies? Vai kalju pitkä mies?
Mulla on 4 miehen ongelma, kenenkään kanssa en seurustele mutta jokainen haluaa seukkailla mun kanssa :)
tulet takaisin?