--> Selvännäkijä paikalla <--
Kommentit (120)
En tiedä onko asiani tarpeeksi syvällinen mutta kirjoitan kuitenkin. Ongelmana on masennukseni. Olen synnyttänyt kuopukseni vuosi sitten ja olen kotona kahden lapsen kanssa. Miehen kanssa ei mene hyvin, tai tunteet miestä kohtaan ovat viilenneet kokonaan. Koko syksyn olen joutunut ponnistelemaan että jaksaisin päivän lasten kanssa. Mikään ei kiinnosta ja arkiaskareetkin tuntuvat välillä ylivoimaisilta. Mies on paljon poissa kotoa, reissuhommissa joten arki pyörii lasten kanssa suurimmaksi osin. Miten osaisin taas innostua elämästä? Olen miettinyt eroa miehestä jo pari vuotta, toisaalta pelottaa miten sitten jaksaisin jos ei olisi edes sitä pientä apua joskus? Lisäksi ongelmana on syöminen. Olen aina ollut ylipainoinen ja nyt tiputettuani 25 kg alkaisin olla normaalipainoinen. Tämä masentuneisuus meinaa vain koitua kohtalokseni. Joka aamu päätän että en lipsu syömään mitään herkkuja mutta silti kun väsymys iskee niin jostain löytyy aina jotain " hyvää" ja taas on päivä menetetty. Olen koettanut olla ostamatta mitään ylimääräistä mutta välillä tympii niin kovasti kauppaan mennessä että sorrun ja ostan karkkia ja sitten syön niitä monta päivää kotona ollessa. Selviänkö minä koskaan tästä syömishäiriöstä vai onko loppuelämä taistelua tai rantapallona olemista? Tiedostan kyllä että se on itsestä kiinni mutta kun luonne on niin heikko :( Lisäksi kun ei saa yöllä nukuttua (toinen muksu tulee joka yö potkimaan keskeen, toinen heräilee muuten vain omassa huoneessaan, mies ei auta) niin kyllä on olotila valmis... Näetkö minulle mitään positiivista tulevaisuudessa vai tukehdunko tämän taakan alle? Ja miten paljon ihminen jaksaa ottaa vastaan ennen kuin stoppi tulee vastaan?
T:väsynyt huono ihminen
näkyykö sitä? Minkäänlaisia suhteita en ole yh:ksi jäätyäni harrastanut, ja olisi kai jo aika alkaa vähän tapailemaan kivoja miehiä. Mutta kukaan ei kiinnosta. Mahtaako vielä tämän vuoden puolella tärpätä?
Mitä muuta näkyy minulle ja lapsilleni?
Taas en saa kiinni onko nykyisestä miehestäsi vai jostain joka on elämässäsi muuten. Mutta sanoisin näin, nykyinen miehesi on hyvin vilpitön, veikeä, vekkulikin. Hän ei aivan aukea sinulle ja ei pysty täysin sinulle koskaan aukeamaankaan. Teidän välillä joku pieni jännite. Rakkauden näen hyvin arkisena. Ehkä jotain velvollisuuksia teidän välillänne. Eroa en näe kyllä siltikään teille. Jotain setvimistä, pientä eron mahdollisuutta, mutta yhteen palaamista.
Sinulle näen ihastumisen, hairahdus joka palauttaa sinut maan pinnalle. TUlee hyvin yllättäen ja kovasti saa ajatuksesi sekaisin. Silti jokin saa sinut palaamaan takaisin.
Laskuja tulee ja niitä menee, niitä maksetaan ja niitä tulee lisää. Arkisia joka perheen ongelmia. Asiat hoituu kyllä, ei ajallaan mutta tee puheluita, ne selventää tilannetta. Älä huolehdi liikaa. Keskity siihen mitä on tärkeää!
Vierailija:
Olen sairastellut paljon ja rahatilanteemme on siksi huono ja laskuja kerääntynyt liikaa rästiin. Tulenko koskaan parantumaan ja paraneeko rahatilanteemme.
Rakastan miestäni, mutta toisinaan mietin onko hän kuitenkaan minua varten?! Vai olisiko olemassa joku vähän vanhempi ja viisaampi?Kiitos
Saako mieheni töitä haluamaltaan paikkakunnalta ja milloin?
Vielä yksi pieni kysymys.
Näetkö, että olisiko minulla lahjoja näkemiseen?
Näetkö minulle miestä? Olisin valmis kohtaamaan sielunkumppanin. eräs mies olisi mielessä, mutta onko se hän?
Jos huomann kone toimii paremmin niin vastaan vielä muutamalle. Sain hyvinkin tunteen sinusta 146.
Laitan nyt muutaman asian vain tähän ranskalaisin viivoin!
-Älä itke vain sisäisesti, anna sen näkyä että sinulla on paha olla
-Nyt ei ole laihdutuksen aika, ja se ei ole se sinun ongelmiesi ydin. Et ole 40kiloisena yhtään sen onnellisempi kun nytkään!!!
-Sinulla on luvassa elämääsi jotain hyvin kaunista ja piristävää. Ei vielä, mutta tapaat tämän ihmisen pian.
-Sinä jaksat ja sinä pystyt! Sinussa on voimaa!
-Hae apua, puhu tunteistasi! Tuntisin sinun elämäsi kumminkin olevan perusteiltaan järjestyksessä. Olet väsynyt henkisesti!
-Olet nyt ihmisen kanssa joka täyttää sinut " fyysisesti" muttei henkisesti. Löydät tiesi pian!
Lisää huomenna!
Eli saavatko lapseni hyvät hoitopaikat kun menen töihin? Miten väliet isovanhempien kanssa? Miten mun mielenterveys (johtuu valvomisesta) ja lapsen allergiaongelmat ratkeavat? Entä parisuhde, kun koskaan ei ole kahdenkeskistä aikaa? Tulevaisuudessa uudella asuinpaikalla saanko työtä ja pääsenkö haluamaani koulutukseen?
Tuliko liikaa kyssäreitä? Kovasti painavat mieltäni :-/
Mies teki ison ratkaisun osittain minun vuokseni, mutta miltä tilanne ja tulevaisuutemme näyttää?
Harkitsen vakavasti eroa.
Päätin juuri ostaa uuden auton, tuleeko tästä hyvä vai huono päätos
Haluan eron ja myydä talon, kuinka talon myyminen sujuu huhti-toukokuussa? Meneeko siihen kauan aikaa?
tuleeko elämääni ikinä sisältöä ja tunnenko itseäni koskaan tarpeelliseksi? Onko mies kyllästynyt meihin?
Joku muu hölmö täällä vastailee!!
Itseasiassa oon nähnyt et tolla __Näkijällä__ on omat sivut facebookissa ja antaa julkkiksille neuvoja!! Jopa Jani Sievisen Marillekin on ennustanut siellä!!! =)
Mulle tuo tiesi paljon paremmin, kuin näkijä, jonka yksikään ennustus EI ole käynyt toteen.
Minun ja ihastukseni tilanne on vaikea. Olemme tunteneet pitkään ja aikaisemmin meillä oli lyhyt suhdekin. Nyt mies teki osin minun vuokseni / vaikutuksesta ison päätöksen ja hänen täytyy käsitellä asia. Voiko välimme koskaan lämmetä, näetkö meille tulevaisuutta, vai onko minun syytä päästää (toiveista) irti?
Mitä uusi pestini tuo minulle elämääni? Onko urani nousevaa vai tasaista? Miten perheen lisäyksen käy?
A
Moni asia elämässäni on taas kerran muutoksen alla.
Miltä työtilanteeni näyttää? Saanko jomman kumman toivomistani töistä vai täytyykö tyytyä johonkin muuhun? Kohentuuko taloudellinen tilanteeni?
Entä näetkö minulle rakkautta lähitulevaisuudessa?
Eroammeko vai jatkammeko yhdessä?
69/76.
Ei tarkoita huonoa jos en näe. En vain pysty näkemään tyttärestäsi, koska ei ole kysyjänä.
Enkä halua nähdä pahoja asioita. Tämä on oma valintani.
56/77.
Rahavoitto tulee noin puolen vuoden sisällä.
78.
En voi nähdä miehestäsi.
79.
Muutatte pian ja isoon omakotitaloon.
80.
Ura? En näe sinua uraputkessa, mutta töissä kyllä. Ja se sujuu hyvin ja viihdyt siinä mitä teet.
81.
Muutatte isompaan parin vuoden sisällä.
82.
Ahdistuksesi helpottaa, kun asianne saatte kuntoon. Mikä onneksenne tapahtuu pian!
[color=red]PALAAN TAAS HUOMENNA. KELLON AIKAA EN TIEDÄ. VOITTE JÄTTÄÄ
KYSYMYKSIÄ![/color]
Olen sairastellut paljon ja rahatilanteemme on siksi huono ja laskuja kerääntynyt liikaa rästiin. Tulenko koskaan parantumaan ja paraneeko rahatilanteemme.
Rakastan miestäni, mutta toisinaan mietin onko hän kuitenkaan minua varten?! Vai olisiko olemassa joku vähän vanhempi ja viisaampi?
Kiitos