Mua vituttaa joka päivä, vaikka kaikki on hyvin. Mikä mua vaivaa?
Kommentit (51)
Ei kuulosta siltä että kaikki olisi hyvin. Meneillään on varmaan sinulla juuri se tylsä vaihe, kun jokainen päivä toistuu lähes samanlaisena (työ, koti, lapset jne.). Yritä hommata jotain vaihtelua! Mieti, keiden ystäviesi seurassa sinulla on hauskaa ja vietä enemmän aikaa heidän kanssaan. Muistele, mitkä asiat aiemmin ovat saaneet sinut hyvälle tuulelle ja teetkö niitä nykyäänkin. Usein perhe-elämästä vain muodostuu tylsää ja kaavamaista ihan huomaamatta, mutta maailmassa on paljon muitakin asioita kuin työ, koti ja perhe.
Kaverini sai masennuslääkityksen jatkuvaan vitutukseen. Olimme molemmat vähän ihmeissämme, hän ei kumminkaan ollut surullinen tai masentuneen oloinen. Mutta napit tepsivät, joten kaipa vika oli sitten nupissa.
Mutta kyllä ihan sairaudetkin voivat aiheuttaa ärsyyntymistä: itse siedän hammassärkyä mukamas tappiin asti, mutta sitten ovatkin hermot niin lyhyet että muut saavat maksaa "sietämiseni". Esimerkiksi kilpirauhasen liikatoiminta kannattaisi tutkituttaa.
Miten muuten, saatko esimerkiksi nukuttua tarpeeksi ja tarpeeksi hyvin?
Miten voit sanoa, että kaikki on hyvin vaikka sinua vituttaa? Aika ristiriitaista.
Face it, sinulla ei ole kaikki hyvin, koska sinua vituttaa!
Joku mainitsi kiliprauhasen ja juuri äskettäin luin, että kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa ärtymystä. Muita oireita siihen liittyen?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 22:32"]
Suomessa vituttaa kaikki.
[/quote]
Pois pääsee.
[/quote]
Muutimme pois jo 5 vuotta sitten ja enää ei vituta yhtään.
Ole rehellinen itsellesi ja läheisellesi ja lopeta valehtelu. Päässä taitaa olla "hieman" vikaa -> mene hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää. Muuta hetkeksi ulkomaille, vaihda työtä, hommaa koira ts, etsi muutosta elmääsi. Mitä tahansa, niin saat muuta ajateltavaa?
Jos sä maksat mun matkan ruokineen lähden heti.
Vierailija kirjoitti:
B-vitamiinin puutos, PMS?
Harvoin kuukkarit tai oikeestaan ei alkanu vielä
t.Pertti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B-vitamiinin puutos, PMS?
Harvoin kuukkarit tai oikeestaan ei alkanu vielä
t.Pertti
Syö estrogeeniä niin alkaa vuotamaan.
Oletko 40+? Esivaihdevuodet, jos myös heräilet aamuöisin. Estrogeeni vie vitutuksen ja tuo unet.979
Vierailija kirjoitti:
Oletko 40+? Esivaihdevuodet, jos myös heräilet aamuöisin. Estrogeeni vie vitutuksen ja tuo unet.979
Lähteekö estrogeeniä popsimalla myös parta?
Mua vituttaa kun aika kuluu liian nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, mies! Sulla on andropaussi. Mun oma 40+ muuttui väsyneeksi, kivulloiseksi, marisevaksi ja negatiiviseksi. Hormonit auttavat siihenkin, testokorvauksen saa verikokeen ja oireiden perusteella miesten seksuaaliterveysasioista kiinnostuneelta yleislääkäriltä. Soitapa privan aspaan niin osaavat suositella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, mies! Sulla on andropaussi. Mun oma 40+ muuttui väsyneeksi, kivulloiseksi, marisevaksi ja negatiiviseksi. Hormonit auttavat siihenkin, testokorvauksen saa verikokeen ja oireiden perusteella miesten seksuaaliterveysasioista kiinnostuneelta yleislääkäriltä. Soitapa privan aspaan niin osaavat suositella.
Siis ellet pääse andrologille, mikä on tietty vielä parempi. Ei elämäänsä kannata pilata ihan ehdoin tahdoin, jos apuja on saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini sai masennuslääkityksen jatkuvaan vitutukseen. Olimme molemmat vähän ihmeissämme, hän ei kumminkaan ollut surullinen tai masentuneen oloinen. Mutta napit tepsivät, joten kaipa vika oli sitten nupissa.
Mutta kyllä ihan sairaudetkin voivat aiheuttaa ärsyyntymistä: itse siedän hammassärkyä mukamas tappiin asti, mutta sitten ovatkin hermot niin lyhyet että muut saavat maksaa "sietämiseni". Esimerkiksi kilpirauhasen liikatoiminta kannattaisi tutkituttaa.
Miten muuten, saatko esimerkiksi nukuttua tarpeeksi ja tarpeeksi hyvin?
Älä nyt turhaan kärvistele hammas- ja muiden särkyjen kanssa, kun pian apua hakemalla saa helpotusta.
Minkä ikäinen olet? Jos nelikymppinen tai yli, niin voisi olla vaihdevuosista kysymys.
Et ole tyytyväinen itseesi: kroppaasi tai henkiseen puoleesi.