Lue keskustelun säännöt.
no mammat,miten nyt suu pannaan? Lapsen sieppaus...
Kommentit (2)
tytöt olikin hyvällä asialla, pikkasen Av:llä ampui yli.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisääntytöt olikin hyvällä asialla, pikkasen Av:llä ampui yli.
Mutta haluaisin silti tietää vielä jutusta enemmän - siis miksi ne teinitytöt lähtivät lasta " sieppaamaan" ? Luulivatko esim. että on siinä leikkimässä yksin ilman äitiä ja isää?