Kestovaippailijoille kyssäri
Oottelen ensimmäistä vauvaani syntyväksi piakkoin ja olisin kysynyt kestoilijoilta, että
1. kuinka monta kertaa esim. harsot olisi hyvä pestä koneessa, jotta käyttöön otettaessa olisivat ns. parhaimmillaan?
2. Ja riittääkö jos muuten kestovaipat on pessyt kertaalleen koneessa?
3. Kannattaisko harsot esim taitella valmiiksi iltapuhteena, jotta sitten tarvittaessa olisi valmis taitos minkä napata laatikosta? Helpottaisiko se niin ei tarvitsisi sitten taitella vauvan ootellessa..
4. Meneekö käytännössä suunnilleen kuinka kauan ennenkun kestoilu/vaippojen pesu jne. rutinoituu, ettei tarvii miettiä joka vaipan kohdalla esim kuinka pestään, missä lämpötilassa, millä aineella jne...?
Innolla jo kestoilua odottava!!! :)
Kommentit (2)
Kiitti että jaksoit vastata! :) Todellakin olen innoissani odotellessano kestoilun aloittamista. Se jos mikä on eko-teko ja säästää luontoa. Niin, ja kukkaroa! :) En koe sitä lainkaan hankalaksi, enkä myöskään maalaile piruja seinille pyykkivuoren kasvusta. Konehan se kuitenkin useimmiten ne rätit pesee, senkun laittaa vaan luukun kiinni ja pesuaineen sisään. Kumpa ihmiset suosisivat enemmän tuota kestoilua kertavaippojen sijaan...
Mutta vielä kiitos vastauksesta :)
ps. jos jollain vielä hyviä ideoita/vinkkejä asian tiimoilta, ei muuta kun viestiä vaan naputtelemaan! ap
Vierailija:
1. Harso on parhaimmillaan vasta parin kymmenen pesun jälkeen, mutta ihan hyvä imu on jo kolmenkin pesun jälkeen.
2. Riippuu vaipasta, pesujen myötä imukyky paranee vaan.
3. Ehdottomasti!
4. Kaikki vaipat voi pestä 60c ilman huuhteluainetta esim. Daily Sensitivellä. Myös muiden vaatteiden seassa. Rutiini tulee jo parin viikon päästä :)