Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin mp-osiossa oli tänään isä,joka

Vierailija
12.11.2007 |

kirjoitti siitä,miten korvaukset ei toimi plaa plaa

Siinä oli sanottu että äiti on 2. 5 vuotiaan lapsen kanssa sairaalassa,koska lasta rintaruokitaan!

Luinko mä oikein?

Sinänsä,voimia tälle perheelle,vaikka tuo mua vähän ihmetytti!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat järki käteen.

Vierailija
22/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun 11 vuotias oli sairaalassa umpisuolileikkauksessa. Olisin vain pokkana väittänyt, että imetän vielä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten sairastelun takia joku aina joustaa: normaalisti työnantaja (mikä on aika hyvä järjestely työntekijöiden kannalta) ja epänormaaleissa tilanteissa työntekijä eli lasten isä tai äiti.

Se olisi sitten toinen juttu jos tuollaisen takia työnantaja uhkaisi potkuilla tms.

Vierailija
24/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä sinun pieni lapsi yksin sairaalaan? En usko - ja sen verran itsekin olen ollut lastenklinikalla sairaiden lasten kanssa, että tiedän, että hoitajat eivät riitää " hoitamaan" (siis pitämässä sylissä, jutella, olla läsnä) pienille lapsille sen verran mitä pieni sairas lapsi tarvitse. Ole siinä nyt myös järkevä...

Tietysti isä voi hoitaa, imetys on 2,5 vuotiaalle sivuseikka - mutta antaa turva vaikeassa tilassa - pakko lopettaa juuri silloin kun elämä on muutenkin raskas sairauden takia?

Voivat myös vuorotella, vanhemmat siis - joka tapauksessa lapsen sairaalassa olo on raskas koko perheelle - ilman taloudellinen menetyskin.

Vierailija
25/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää niin että vanhemmat vain käyvät hetken katsomassa???

Itse olisin kyllä turvana maksettiin sitten isälle tai ei...

Vierailija
26/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse asiaan. Jokaisen kai sitten kannattaisi roikottaa sitä lasta mahdollisimman pitkään tissillä jos se oikeuttaisi isälle palkallisen lapsenhoitoloman.

Meillä sairaalassaolot on hoidettu niin, että olemme vuorotelleet. Lapsi on ollut myös yksin sairaalassa joitain aikoja. Ei ole äiti roikkunut siellä ympärivuorokautta.

Vierailija
27/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö se 7-vuotias ole jo koulussa ainakin osan päivää.

Vierailija
28/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia kuin 4vrk.

Miksi pitäisi maksaa sitten terveiden (joista toinen jo koulussa ja toinen ehkä eskarissa ja todennäköisesti hoidossa kun on kyse 5 vuotiaasta) lasten hoidosta palkkaa.

Vierailija
29/29 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 7v iltapäiväkerhossa.

Isi saisi siten palkallista omaa lomaa päivisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi