Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapseni oli kutsuttu koulukaverinsa luokse

Vierailija
18.11.2007 |

lounaalle ja sitten iltapäiväksi leikkimään (tokaluokkalaiset kysessä), mikä oli kiva juttu. mies vei pojan kylään ja kävin hakemassa sopimuksen mukaan klo 17 - no sitten kävi ilmi että poika ei ollutkaan saanut syödäkseen siellä kaverin luona, oli viimeksi syönyt aamupalan kotona joten oli pikkasen nälkäinen. miksi kutsutaan lounaalle ja sitten perutaan ilman että asiasta ilmotetaan!! typerää. tän koulukaverin isä myös haisi pikkasen viinalle kun hain pojan, siellä oli keittiössä jotain tän isukin kavereita istumassa ja tais alkoa kulua jonkin verran. muuten todella mukavia ihmisiä ja hyvin koulutettuja jne, en tiedä mitä ajatella koko perheestä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttäis suunnattomasti, jos mun lapselle ei ois lupauksista huolimatta annettu ruokaa. Olleet siellä varmaan ihan kännissä ja unohtaneet ruuan lapsilta. Mulla on tapana antaa jotain purtavaa, jos oikein etukäteen sovittu kyläily kyseessä.

Vierailija
2/7 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nimenomaan oli kutsuttu myös lounaalle. perheen äiti oli töissä mutta isä siis paikalla, ei ollut kännissä (juttelin siinä eteisessä jonkin aikaa kun hain pojan kotiin) mutta kyllä pikkasen haisi viinalle ja naama punotti ja siinä keittiön pöydän ääressä oli pari muutakin ukkoa lasit edessä. no ei näköjään koulutus ja raha kaikkea kerro, se on pakko todeta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/7 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en tunne koko ihmistä, isän olen tavannut pari kertaa. mulla on semmonen käsitys että tämä isä aika paljon huolehtii lapsista, mutta vähän niin ja näin taitaa olla.

ap

Vierailija
5/7 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojeluilmoituksen paikka?

Vierailija
6/7 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en osaa sanoa kun onhan he voineet syödä ennekuin meidän poika meni sinne.

kerran tämä poika tuli suoraan koulusta meille ja osti matkalla kaupasta limpparia, suklaata ja sipsejä ja söi niitä sitten meillä meidän pojan kanssa välipalaksi, rahaa tuntuu olevan paljon käytössä meidän poikaan verrattuna. minä laitoin sitten terveellistä välipalaa ja mietin että ei tartteis tollasten tuomisten kanssa kovin usein kyllä tulla.

Vierailija
7/7 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten vaikea sanoa, pitää nyt vähän seurailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme