Jos illalla sekstaa, niin vaikuttaako se saamiseen aamulla?
Vähän hauska kysymys, mutta jäi häiritsemään, kun tässä yhtenä iltana meillä oli seksiä ja sitten mua halutti myös aamulla. AIkamme touhuttiin, mutta mies ei saanutkaan. Jotenkin heti ajattelin, että se on minussa se vika. Ikinä ei ole näin k äynyt, että miehellä olisi jäänyt saamatta. Sanoi että oli lähellä monta kertaa, mut ei vaan... En tiedä miksi näin jäi vaivaamaan asia. Ehkä siksi kun aiemmin ei ole näin sattunut.
Kommentit (3)
joka on saanut mun kanssa vaan 2 kertaa. Alkuun me puhuttiinkin siitä, mutta nyt ei olla enää puhuttu, koska en halua painostaa miestä. Mies sanoo kyllä, että tuntuu hyvälle, mutta ei vaan tule. Joku hänen mielessään laittaa vastaan.
Älä tee siitä asiasta liian isoa " numeroa" , vaan odottele rauhassa, katso mihin tilanne kehittyy.
Meillä on paljon seksiä mieheni kanssa, molemmat nautitaankin siitä, mies ei vaan laukea. Välillä se ottaa kyllä itsetunnon päälle pahasti, vaikka mies väittää, ettei se johdu minusta vaan on kiinni hänen korvien välistään.
Minä 39 v ja mies 44 v
mies 25v ja jos kuksitaan kaksi kertaa peräkkäin, niin toisella kertaa menee tosi kauan ennenkun mies saa jos saa ollenkaan.
Kerrankun on pussit tyhjentynyt, niin ei ne heti täyty ;)
Tosin miehissäkin on varmasti eroja. Minkä ikäinen hän on? Meillä kykenee vaikka kymmenen kertaa päivässä.