***NELAPILAT*** vko45
Linkki edellisen viikon pinoon:
http://www.vauva.fi/web/vauva/keskustelut?_forum_WAR_perhe_treeView=0&_…
Kommentit (45)
Meillä päivä on mennyt kivasti lähinnä kotona ja anoppilassa, jossa käytiin päivällä syömässä. Mun isän ja isovanhempien haudoille vietiin kynttilät..
Jalkkis: mulla on kans ihan vetämätön ja väsynyt olo. Harmi, jos ovis meni vähän sivu suun. Toivotaan, että jospa kuitenkin olis vasta tulossa tai sit, jos oli sillon kun meinasit, niin olis vielä sielä ollut siemeniä odottamassa.. bd
Omppu: jos ei raskaudesta ole kyse, niin johtuisko nuo sun oireet oviksesta tms hormooneista? Nimittäin mulla tuloo oviksen jälkeen ja joskus myös menkkojen ekoina päivinä selkä kipeäks.. Välillä se on ihan sika kipee eikä taho kävelemäänkään pystyä, eikä myöskään särkylääkkeet taho tehota.. Tsemppiä ja pikaista paranemista ikävästä vaivasta!
On: mä luulen, että ovis on mennyt viikonlopun aikana. Kipuja ainakin on ollut ja just tota selkäkipua. Mä luulisin, että se oli ehkä perjantaina, mutta tänään tuli vähän ruskeaa valkovuotoa, niin tuli mieleen, että olisko vasta tänään kuitenkin. En kyllä aikasemmin muista, että olis vuotoa tullu oviksen aikoihin, mutta ei kyl muutenkaan oo yleensä välivuotoa tullut.. Kiinnittymisvuotoa on kyllä aiemmissa raskauksissa joskus tullu, mutta siitä ei kait voi olla kyse, kun sittenhän ovis olis pitänyt olla jo joskus alkuviikosta (mutta ainahan sitä voi toivoa ;) )..
Huomenna taas vaihtuu viikko.. Kyllä nämä viikot kyllä vilahtaa!
sani kp 17/24-30 yk3
piti onnitella Elterniaa ja Anttulia kuopusten hienoista saavutuksista! Sitä odotellessa.. Meidän neiti 1v5kk istuu kyllä potalla, mutta ei oo vielä koskaan sinne suostunut mitään tekemään.. Eiköhän sekin maha sit joskus.. ;)
Onkos muuten ketään piinailijaa tällä hetkellä? Lisää plussia odotellaan.. :)
sani edelleen
Jaslkkis ja Sani-74: Meilläkin ovista odoteltu, vielä ei bongattu. Odotin, että olis ollu viikonloppuna mut ei tikussa mitään näkynyt.... Nyt kp 14/24-32, kierron lettaisin olevan 28pv, kun useimmiten ollut niin.
Omppu: Voimia noiden kipujen kanssa, toivottavasti helpottavat kohta eivätkä äidy pahoiksi.
Äitix3: Meillä myös kaksi poikaa ja yksi tyttö, joka on keskimmäinen. Raskudet erosivat toisistaan selvästi, tyttö on melko itsepäinen myös ja Tärrä. Esikoisella dysfasia ja ensi syksynä hänellä neurologian os. tutkimusjakso tarkentuu diagnoosi. Nuorimmainen on rauhallinen, mutta nopein liikkeissään, velikulta luonne.
Anttusatu ja Elternia: Onpa ihanaa, kun tuo pottailu alkanut sujumaan. Meillä alettiin viime keväänä ja nyt pysytään hienosti päiväajat jo kuivana (herra 2v5kk). Helpottaa niin kovasti ja säästää vaippa kuluissa =)
Sanilla ja Jalkkiksellakin ollut vetämätön olo niin mullakin ja hirvittää huominen aamuvuoro, kun ei ole yhtään sellainen olo et haluis mennä töihin... eikös kuulosta fiksulta....
Miehen kanssa eilen keskusteltiin vauvan menetyksestä ja uudesta yrityksestä, molemmat pelkäämme uutta menetystä. Mies sanoi ettei jaksaisi kantaa enää uutta arkkua hautaan, enkä minäkään varmasti kestäisi. Silti yritämme kuitenkin vielä, josko olisi hitunen onnea mukana.
Mammariini kp 14/24-32
mä olen niin väsynyt ja puhkipoikki. mun flunssa vaan jatkuu ja jatkuu, eikä antibiooteista ole ollut mitään hyötyä..grrrrr. Väsyttää ja viluttaa ja joka paikkaa särkee, mutta nuhaa ei ole! selässäkin tuntuu koko ajan menkkakipuja.
Kiloklubiin. mä en taida uskaltaa ens viikolla edes vaa'alle. on tullut syötyä koko viikonloppu hyvää ruokaa ja herkkuja. jumpassa kävin onneksi tänään. kamala morkkis syömisistä.
Ovis on tainnut mennä ohi jos ei ollut viine viikonloppuna kun oli "halut" päällä. Valkovuoto on nyt taas aika runsasta mutta ei ovis limoja kumminkaan.
jospa nyt menen nukkumaan ja jatkan huomenissa juttua, öitä kaikille!
äitix3 kp17/24-??
Tsemppiä omppu ja HALAUS!!! toivottavasti kivut pian helpottaa ja tod näk raskaus jatkuu "normaalisti"... Mulla on ollut munuaiskivikipuja ja ne on ihan kauheita... eli tiedän miltä susta voi tuntua... VOIMIA!!! JA JAKSUJA!!!!
Mäkin olen tikutellut ovista... ke:na oli kaksi viivaa, tosin toinen haaleampi, to.na ja eilen ei mitään. eli ovis oli ja meni eikä hyödynnetty????:( kun luulin että olisi nyt v.loppuna vasta...mies ollut taas työmatkalla ja tulee vasta ens yönä kotiin.
mulla ollut hirveän voimaton ja väsynyt olo. miten muilla menee? onko kaamosväsymystä muilla?pian tarvis jo jouluakin ruveta suunnittelemaan...
Leppoisaa isänpäivää ja mukavaa viikonlopun jatkoa!!!!
-jalkkis-