Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toisilla on aivan helvetin paska elämä?

Vierailija
11.11.2007 |

Sori kärjistetty otsikko!

Surettaa ja itkettää lapsettoman tuttavapariskunnan puolesta. 4 vuotta ovat yrittäneet lasta, tuloksena ainoastaan yksi tuulimunaraskaus.

Nyt he joutuvat käymään läpi rakkaan lemmikkinsä kuoleman. Sekin heiltä otettiin pois aivan liian varhain, koira oli vielä tosi nuori, mutta kuitenkin jo ollut heillä niin kauan, että oli ihan täysi perheenjäsen, rakastettu ja hoivattu.

:´(

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuntuu ettei mikään riitä.

Vierailija
22/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilta kuolee lapsia tai muita rakkaita, saavat keskenmenoja, vammautuvat itse vakavasti tai sairastuvat kroonisesti.

Helvetti on ap:n tarinasta vielä kaukana, mutta kai jokainen omaa napaa vain tuijottaa ja pienetkin vastoinkäymiset tuntuvat suurilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kirjoituksensa on konkreettinen häpeän kohde. Toivottavasti " ystävänsä" eivät saa koskaan tietää, miten hän kirjoittelee!

Vierailija
24/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta on ihan hyvä aika miettiä mihin on päänsä laittamassa ja onko ne lapset niin kivoja sittenkään.

Vierailija
25/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ei " vittuilla" , kuin ap. lle, joka on niin tyhmä, että tulee nettiin kirjoittamaan, kuinka ystävien elämä on niin " paskaa" . Hanki ap elämä!

Vierailija
26/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain huoraa vai?

Vierailija
27/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

täällä ei " vittuilla" , kuin ap. lle, joka on niin tyhmä, että tulee nettiin kirjoittamaan, kuinka ystävien elämä on niin " paskaa" . Hanki ap elämä!

Vierailija
28/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä juoruakka, jonka elämän kohokohta on märehtiä muiden pahalla ololla, hyi!

Vierailija
29/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkejä olen menettänyt (ja elämäni ei ole muuttunut helvetin paskaksi).

Olen myös menettänyt läheisiä ihmisiä tavalla tai toisella, mutta sekään ei ole muuttanut elämääni helvetin paskaksi.

Helvetin paska elämä voi olla jollain hyväksikäytetyllä katulapsella tmv. -ei lapsettomuudesta kärsivällä tai lemmikkinsä menettäneellä.

Vähän suhteelisuudentajua ap tai muuten 99 % ihmisistä on helvetin paska elämä.

Vierailija
30/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olet säälittävä juoruakka, jonka elämän kohokohta on märehtiä muiden pahalla ololla, hyi!

Vierailija
31/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lemmikkejä olen menettänyt (ja elämäni ei ole muuttunut helvetin paskaksi).

Olen myös menettänyt läheisiä ihmisiä tavalla tai toisella, mutta sekään ei ole muuttanut elämääni helvetin paskaksi.

Helvetin paska elämä voi olla jollain hyväksikäytetyllä katulapsella tmv. -ei lapsettomuudesta kärsivällä tai lemmikkinsä menettäneellä.

Vähän suhteelisuudentajua ap tai muuten 99 % ihmisistä on helvetin paska elämä.

Vierailija
32/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jotain huoraa vai?

Mies viettää lapsen kanssa laatuaikaa, eikä käy huorissa. Nyt on keskustelunaiheena ihminen, joka pitää " ystäviensä" elämää " helvetin paskana" , saa jotain kicksejä toisten vastoinkäymisistä kertomisesta. Mitähän ystävät tuumaisivat, jos tietäisivät?

Vierailija
33/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hehkuta näiden vastoinkäymisiä naurettavalla tavalla edes netissä, eikä kimpaannu hysteeriseksi, kun joku moisesta huomauttaa.

Vierailija
34/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei hehkuta näiden vastoinkäymisiä naurettavalla tavalla edes netissä, eikä kimpaannu hysteeriseksi, kun joku moisesta huomauttaa.

Vierailija
35/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei haluakaan tietää heidän elämästään! Sähän sankari olet, kun et kaikkea kertonut.

Vierailija
36/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavan naiivi.

Vierailija
37/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kukaan ei haluakaan tietää heidän elämästään! Sähän sankari olet, kun et kaikkea kertonut.

Vierailija
38/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

naurettavan naiivi.

Vierailija
39/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä kirjoittelet netissä, jonkun elämän olevan " pelkkää helvetin paskaa" , empatiaa on se, että mietit keinoja auttaa.

Vierailija
40/66 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olen joskus nuoruudessani ollut töissä Punaisella Ristillä, pakolaisleirissä ja sanon srenä jälkeen mitä siellä näin että minä olen kuitenkin niihin ihmisiin siellä verrattuna onnekas ja etuoikeutettu ihminen. Minulla on loppujen lopuksi paremmin asiat kuin yli puolella ihmisillä tässä maailmassa.

Siis me ihmiset katselemma asioita eri näkökulmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme