Miksi toisilla on aivan helvetin paska elämä?
Sori kärjistetty otsikko!
Surettaa ja itkettää lapsettoman tuttavapariskunnan puolesta. 4 vuotta ovat yrittäneet lasta, tuloksena ainoastaan yksi tuulimunaraskaus.
Nyt he joutuvat käymään läpi rakkaan lemmikkinsä kuoleman. Sekin heiltä otettiin pois aivan liian varhain, koira oli vielä tosi nuori, mutta kuitenkin jo ollut heillä niin kauan, että oli ihan täysi perheenjäsen, rakastettu ja hoivattu.
:´(
Kommentit (66)
Toisilta kuolee lapsia tai muita rakkaita, saavat keskenmenoja, vammautuvat itse vakavasti tai sairastuvat kroonisesti.
Helvetti on ap:n tarinasta vielä kaukana, mutta kai jokainen omaa napaa vain tuijottaa ja pienetkin vastoinkäymiset tuntuvat suurilta.
Hänen kirjoituksensa on konkreettinen häpeän kohde. Toivottavasti " ystävänsä" eivät saa koskaan tietää, miten hän kirjoittelee!
4 vuotta on ihan hyvä aika miettiä mihin on päänsä laittamassa ja onko ne lapset niin kivoja sittenkään.
täällä ei " vittuilla" , kuin ap. lle, joka on niin tyhmä, että tulee nettiin kirjoittamaan, kuinka ystävien elämä on niin " paskaa" . Hanki ap elämä!
Vierailija:
täällä ei " vittuilla" , kuin ap. lle, joka on niin tyhmä, että tulee nettiin kirjoittamaan, kuinka ystävien elämä on niin " paskaa" . Hanki ap elämä!
Olet säälittävä juoruakka, jonka elämän kohokohta on märehtiä muiden pahalla ololla, hyi!
Lemmikkejä olen menettänyt (ja elämäni ei ole muuttunut helvetin paskaksi).
Olen myös menettänyt läheisiä ihmisiä tavalla tai toisella, mutta sekään ei ole muuttanut elämääni helvetin paskaksi.
Helvetin paska elämä voi olla jollain hyväksikäytetyllä katulapsella tmv. -ei lapsettomuudesta kärsivällä tai lemmikkinsä menettäneellä.
Vähän suhteelisuudentajua ap tai muuten 99 % ihmisistä on helvetin paska elämä.
Vierailija:
Olet säälittävä juoruakka, jonka elämän kohokohta on märehtiä muiden pahalla ololla, hyi!
Vierailija:
Lemmikkejä olen menettänyt (ja elämäni ei ole muuttunut helvetin paskaksi).
Olen myös menettänyt läheisiä ihmisiä tavalla tai toisella, mutta sekään ei ole muuttanut elämääni helvetin paskaksi.
Helvetin paska elämä voi olla jollain hyväksikäytetyllä katulapsella tmv. -ei lapsettomuudesta kärsivällä tai lemmikkinsä menettäneellä.Vähän suhteelisuudentajua ap tai muuten 99 % ihmisistä on helvetin paska elämä.
Vierailija:
jotain huoraa vai?
Mies viettää lapsen kanssa laatuaikaa, eikä käy huorissa. Nyt on keskustelunaiheena ihminen, joka pitää " ystäviensä" elämää " helvetin paskana" , saa jotain kicksejä toisten vastoinkäymisistä kertomisesta. Mitähän ystävät tuumaisivat, jos tietäisivät?
ei hehkuta näiden vastoinkäymisiä naurettavalla tavalla edes netissä, eikä kimpaannu hysteeriseksi, kun joku moisesta huomauttaa.
Vierailija:
ei hehkuta näiden vastoinkäymisiä naurettavalla tavalla edes netissä, eikä kimpaannu hysteeriseksi, kun joku moisesta huomauttaa.
kukaan ei haluakaan tietää heidän elämästään! Sähän sankari olet, kun et kaikkea kertonut.
Vierailija:
kukaan ei haluakaan tietää heidän elämästään! Sähän sankari olet, kun et kaikkea kertonut.
että sinä kirjoittelet netissä, jonkun elämän olevan " pelkkää helvetin paskaa" , empatiaa on se, että mietit keinoja auttaa.
mutta minä olen joskus nuoruudessani ollut töissä Punaisella Ristillä, pakolaisleirissä ja sanon srenä jälkeen mitä siellä näin että minä olen kuitenkin niihin ihmisiin siellä verrattuna onnekas ja etuoikeutettu ihminen. Minulla on loppujen lopuksi paremmin asiat kuin yli puolella ihmisillä tässä maailmassa.
Siis me ihmiset katselemma asioita eri näkökulmista.
kun tuntuu ettei mikään riitä.