Yksi Pekka ketju poistettiin, tässä olisi vaan minun vastaukseni siihen.
En osaa edes kuvitella Pekan vanhempien surua ja tuskaa. Niin paljon jäi kysymyksiä, joihin ei koskaan saa vastauksia.
Kyllä mua kosketti Hesarin juttu, jossa joku muisteli kun Pekka oli 5 v ja päiväkodissa. Poika oli todella tärkeä asia vanhemmilleen ja ylpeyden aihe.
Ja muuten. Minusta oli hieman yllättävää, että ammuttujen omaiset pyysivät ke-to yönä ja to aamuyöstä suruviestiä tuoneet papin ja poliisin edustajat välittämään osanotto terveiset Pekan perheelle. Siis jo näin aikaisessa vaiheessa.
He ymmärsivät, että hekin ovat menettäneet lapsen ja veljen.
Pekan perhettä uhkailleet ovat todellakin muita, kuin ne jotka ovat omaisensa keskiviikkona menettäneet.
Kommentit (3)
hyvin koskettavaa, että kuolleiden omaiset ovat pyytäneet lähettämään perheelle suruterveiset. Hienoa, että he eivät ole lähteneet lynkkaus-linjalle. Myös se oli hyvä asia, että Pekka kuoli. Koska jos hän olisi jäänyt henkiin, olisi viha levinnyt aivan taatusti. Nyt tässä on vain hirvittävä suru kaikilla.
Mulla on niin surkea ja ahdistunut ja itkuinen olo, ihan ulkopuolisena, ja kun ajattelen Pekan vanhempia ja veljeä, niin en edes pysty kuvittelemaan, miltä heistä tuntuu.
minulla on vain suuri myötätuntoa Pekkaa ja hänen perhettään kohtaan. En hyväksy tekoa, mutta tahdon ymmärtää syitä jotka siihen johtivat.