Lue keskustelun säännöt.
Siis joko te laitatte jouluvaloja??
17.11.2007 |
Mä en käsitä. meidän naapuri teki kyllä varmaan enkat, sillä ne laitto valot pihapuuhunsa jo lokakuussa.
meillä on tapana laittaa jouluvalot ulos vasta ekana adventtina.
Kommentit (3)
varmaan voisi jo pikkuhiljaa laitella, toimisivat samalla yövaloina :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mullakin ihan sellaiset kirkkaat valot pajuhäkkyrässä ovipielessä. Ihanaa, kun pimeät illat ja aamut. Sisälle laitan marraskuun lopulla.
Valoilla tehostettu pajupallo koristaa ovensuuta jo lokakuussa. Miksi ei saisi pistää valoa pimeään ja piristää sillä mieltä? Valokaapelit ja värivalot sen sijaan saisi kieltää lailla.