Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan lapset eivät osaa syödä kesäkeittoa tai perunavelliä, ne olivat minun herkkuruokiani lapsuudessa

Vierailija
06.11.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhosin sitä lapsena, nykyään rakastan :-)

Vierailija
2/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksena riisipuuro kunhan sitä ei liian usein syö. Kesäkeitto oli kauhistus lapsena ja on edelleen, perunavelliä en ole maistanut (mitä se on?) mutta kuulostaa siltä etten haluakaan maistaa. Maito on jotenkin vain " löysän" makuista, en sitä juo muutenkaan.

Yleensä ottaen en kyllä ole ennakkoluuloinen ruokia kohtaan, kunhan ne näyttävät siltä että maistuvat edes joltain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi söisi sitä aamiaiseksi, lounaaksi, päivälliseksi ja iltapalaksi.

Vierailija
4/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin perunamuusia, mutta paljon paljon vetelämpää. Onko teistä siis muusikin oksettavaa?

Vierailija
5/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon ovat ihastuneet päiväkodissa, mutta itselleni tuo on kauhistus. " Onneksi" vellikokeiluni ei maistunut yhtä hyvältä kuin päiväkodin ihanan keittäjän tekemä velli, joten ei ole tarvinnut sen jälkeen kotona laittaa :)

Kesäkeittoakaan en vapaaehtoisesti syö. Mieluummin laitan esim. sosekeittoa.

Vierailija
6/6 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin mielestä piti syödä muutakin kuin filettä. vanhemmat jopa pitivät siitä, minä korkeintaan opin jotenkuten sietämään.

Olen varakkaasta perheestä. En ole tosin omille lapsilleni tullut laittaneeksi (vielä??)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän