Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne pitää ottaa yhteyttä (miel. nimettömänä), jos haluaa käräyttää jonkun pahimmanlaatuisesta veronkierrosta? ev

Vierailija
05.11.2007 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oikeasti mieti tarkkaan, jos et tiedä asiasta sen enempää. Jos ovat ostaneet talot ja veneet ym. niin nehän on pitänyt ilmoittaa verotuksessa. Kyllä verottaja on asiaan jo puuttunut, jos siinä jotain hämärää olisi.

Vierailija
22/29 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia tutkitaan ja selvitetään, onko kyseessä oikeasti veronkierto. Ei ap:n tuttava mitään menetä, jos kerran on rehellisesti varat tienannut. Joten ei tarvitse pelätä, että mitä jos ei olekaan mitään väärää takana...

Mutta minusta jokaisella kansalaisella on VELVOLLISUUS ilmoittaa epäilyistään. Se on meiltä kaikilta pois, jos joku ei hoida omaa osuuttaa yhteisistä veroista. Niin se vaan menee. Ei kyse tarvi olla kateudesta, vaan oikeudentunteesta ja tasapuolisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotustietojakin tutkii... evvk

Mistäs tiedät, jos ovat saaneet esim. perintöä, tai ottaneet vaan helvetisti lainaa.

Vierailija
24/29 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä menisi pelkkien viime vuoden verotettavien tulojen perusteella imoittelemaan kenestäkään mihinkään. Ellet sitten tiedä ihmisen muunkin varallisuuden tarkasti. Lainan saantiinhan vaikuttaa tulojen lisäksi se jos on antaa muuta vakuutta lainaan vaikka ei tulot päätä huimaa. Ovat voineet joskus saada perintöjä tms. Minä suosittelisin olemaan tosi varma ennen kuin ilmoittaisin. Mutta sinä itse päätöksen ilmoituksestasi teet.

Ja ilmoitetaanhan veroilmoituksessa varalisuutena autot ja veneet. Itselle ainakin tuli juuri työt aloittaneena kysely verottajalta että millä rahoilla olen auton ostanut kun olen vain niin vähän tienannut rahaa. Tein sitten selvityksen että osamaksulla ostettu, niin asia oli kunnossa. Että uskoisin, että kalliimpienkin auton hankintoihin verottaja puuttuu jos ei ole näyttöä millä on ostettu.

Vierailija:

Viime vuoden verotiedoista näkyy, että verotettavat tulot olleet alle 20 000 euroa.

Niillä tuloilla tuskin sellaisia lainamääriä saa mistään.

ap

Vierailija
25/29 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Asia tutkitaan ja selvitetään, onko kyseessä oikeasti veronkierto. Ei ap:n tuttava mitään menetä, jos kerran on rehellisesti varat tienannut. Joten ei tarvitse pelätä, että mitä jos ei olekaan mitään väärää takana...

Mutta minusta jokaisella kansalaisella on VELVOLLISUUS ilmoittaa epäilyistään. Se on meiltä kaikilta pois, jos joku ei hoida omaa osuuttaa yhteisistä veroista. Niin se vaan menee. Ei kyse tarvi olla kateudesta, vaan oikeudentunteesta ja tasapuolisuudesta.

itse ainakin kyllä laittaisin tuollaisessa tapauksessa asian eteenpäin, kyllä joku vastuu pitää sillä ilmiantajallakin olla!

Vierailija
26/29 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia (veronkiertoepäily) ei tule kuin veroviranomaisen tietoon. Ei sitä julkisesti levitellä ja revitellä. Asia selvitetään ja jos mitään laitonta ei ole tapahtunut, niin se jää sikseen. Ei ketään pelkän epäilyn perusteella tuomita, eikä epäilyä minnekään julkiselle ilmoitustaululle laiteta.

t. verottaja

Vierailija
27/29 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuloverojakin muutama hullu satanen.

Vierailija
28/29 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

turha pelotella ap:ta

ilmiantajan nimi ei tule veronkiertäjäksi epäillyn tietoon. tai jos pelottaa niin kerro asia nimettömänä. mutta on kai sulla jotain perusteita miksi luulet etteivät maksa veroja.

Vierailija
29/29 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se verotarkastus mikään mörkö ole, niitä tehdään ihan rutiinisti muutenkin " viattomille" . Ei siinä ketään mustamaalata tai nöyryytetä.